Palivove cerpadlo - VYRESENO

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Palivove cerpadlo - VYRESENO

Příspěvek od utia »

Jelikoz mi tekl olej zpod palivoveho cerpadla nakoupil jsem tesneni a rozhodl se o vikendu opravovat. Bohuzel I po 3 pokusech a poradnem dotazeni pri jizde stale kape olej – co s tim? Postupoval jsem tak ze jsem koupil novou “tepelnou vlozku palivoveho cerpadla” (stara byla napraskla) a 4 tenke papirove podlozky, ktere jsem namazal skilikonem, dve jsem dal mezi motor a vlozku, na ni dalsi dve a pak cerpadlo a prisroubovat. Ted jsem to opet cele demontoval a zkusmo nasadil jaka je vzdalenost pri pritlaceni cerpadla na vlozku a kdyz zmacknu dolni stranu tak nahore je skoro milimetr, to bude ten prusak. Mate podobne zkusenosti, uvitam rady jak na to… Pochybuji ze se to spravi koupi noveho cerpadla (ze by melo rovnejsi “dno”). Diky !
Přílohy
Obrázek(29).jpg
Obrázek(29).jpg (17.54 KiB) Zobrazeno 2146 x
Mezera ( to papirove tesneni zreme nestaci)
Mezera ( to papirove tesneni zreme nestaci)
Obrázek(30).jpg (13.93 KiB) Zobrazeno 2146 x
Naposledy upravil(a) utia dne pon črc 14, 2008 22:12, celkem upraveno 1 x.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Dát víc tmelu a jenom jedno těsnění z každé strany. Poskládat, ale nedotahovat. Počkat, až tmel trochu zaschne a potom dotáhnout.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Dik tak v pondeli jeste koupim dalsi podlozky a zkusim to znovu, uff... Ten tmel - pouzivam najaky sanitarni silikon SOUDAL staci toto nebo se pouziva nejaky spec?
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Používá se speciální tmel na motory, který odolává teplotám, oleji, benzínu atd. Třeba toto: http://shop.stak-d.cz/index.php?sec=det ... -na-motory
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Použij červený silikon na motory, tuba stojí cca 180,- kč
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11032
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

To s tím silikonem a těsněním navíc je sice hezké a dokonce i krátkodobě funkční, ale u mě to způsobilo jev, že čerpadlo není schopno uživit dlouhodobě vytočený motor nad 4 tis. otáček, asi se zmenšil dosah tyčky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Ano, na tloušťku těsnění mezi pumpou a motorem pozor. Pokud je těsnění moc tlusté, pumpa nebude stíhat dodávat palivo. Co jsme se se Zikem kvůli tomuto natrápili, než jsme na to přišli ...
Mno a postup utěsnění přesně jak píše Ivo. Jedno těsnění, silikon na motory, lehce dotáhnout, nechat zaschnout a normálně dotáhnout.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

To mi zas tak nevadi - vetsinou jezdim na LPG. Tesneni navic jsme nezminovali, ony to jsou stejne jen tenounke papirove podlozky o temer zadnem prumeru... Puvodne jsem jich tam chtel dat vic aby utesnily tu zatracenou mezeru :axe: Ale udelam jak rikate :lol:
Naposledy upravil(a) utia dne ned črc 13, 2008 21:45, celkem upraveno 1 x.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

utia píše:ony to jsou stejne jen tenounke papirove podlozky o temer zadnem prumeru...

A přesto dokáží zapříčinit malý výkon čerpadla při vyšších otáčkách.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Koko Loko píše:To s tím silikonem a těsněním navíc je sice hezké a dokonce i krátkodobě funkční, ale u mě to způsobilo jev, že čerpadlo není schopno uživit dlouhodobě vytočený motor nad 4 tis. otáček, asi se zmenšil dosah tyčky.


Kratkodobe funkcni? :shock: Nemusi to vydrzet na veky, ale kdyz mi kape olej na potrubi a vidim jak se nad kufrem hromadi para mam docela neprijemny pocit... Hned myslim na nejhorsi (hasicak s sebou nevozim)
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

když už jsem u toho seřizení.. co se děje když čerpá moc??... má čerpadlo v sobě nějakej ventilek, nema ne??:.
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Little Red Riding Hood píše:když už jsem u toho seřizení.. co se děje když čerpá moc??... má čerpadlo v sobě nějakej ventilek, nema ne??:.


to se prave resi podlozkama...
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

utia, nařikej.... ale když dáš podložku malé tloušťky, tak ti čerpadlo tlačí vícem tak se ptám jestli je to nějak ošetřeno...
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Víc než svůj maximální výkon čerpadlo nedá. nejde asi ani tak o tlak, ale o dopravované množství. To je závislé na zdvihu membránky. Regulace množství je pak v karburátoru ve formě jehlového ventilu. V čerpadle jsou jen dva zpětné ventilky. Pokud netěsní, je snížený výkon čerpadla a benzín při zastaveném motoru klesne od karbu do čerpadla.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Hurikán, ano v karbeci je jehlovej ventil, ale ten bud udrží tlak, nebo prostě proteče, ale furt nevim co se děje s palivem když udrží tlak.... nebo čerpadlo není schopno talčit tolik aby to vedlo k jeho (:D) destrukci??... nebo spíše dojde k přetlačení ventilu v karbu??... nebo ani jedno??.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“