Palivove cerpadlo - VYRESENO
Moderátor: Moderátoři
Palivove cerpadlo - VYRESENO
Jelikoz mi tekl olej zpod palivoveho cerpadla nakoupil jsem tesneni a rozhodl se o vikendu opravovat. Bohuzel I po 3 pokusech a poradnem dotazeni pri jizde stale kape olej – co s tim? Postupoval jsem tak ze jsem koupil novou “tepelnou vlozku palivoveho cerpadla” (stara byla napraskla) a 4 tenke papirove podlozky, ktere jsem namazal skilikonem, dve jsem dal mezi motor a vlozku, na ni dalsi dve a pak cerpadlo a prisroubovat. Ted jsem to opet cele demontoval a zkusmo nasadil jaka je vzdalenost pri pritlaceni cerpadla na vlozku a kdyz zmacknu dolni stranu tak nahore je skoro milimetr, to bude ten prusak. Mate podobne zkusenosti, uvitam rady jak na to… Pochybuji ze se to spravi koupi noveho cerpadla (ze by melo rovnejsi “dno”). Diky !
- Přílohy
-
- Obrázek(29).jpg (17.54 KiB) Zobrazeno 2317 x
-
- Mezera ( to papirove tesneni zreme nestaci)
- Obrázek(30).jpg (13.93 KiB) Zobrazeno 2317 x
Naposledy upravil(a) utia dne pon črc 14, 2008 22:12, celkem upraveno 1 x.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Dát víc tmelu a jenom jedno těsnění z každé strany. Poskládat, ale nedotahovat. Počkat, až tmel trochu zaschne a potom dotáhnout.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Expedice Estonia 2010
![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Používá se speciální tmel na motory, který odolává teplotám, oleji, benzínu atd. Třeba toto: http://shop.stak-d.cz/index.php?sec=det ... -na-motory
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Expedice Estonia 2010
![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
![:hrob:](./images/smilies/3217.gif)
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1518
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11049
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
To s tím silikonem a těsněním navíc je sice hezké a dokonce i krátkodobě funkční, ale u mě to způsobilo jev, že čerpadlo není schopno uživit dlouhodobě vytočený motor nad 4 tis. otáček, asi se zmenšil dosah tyčky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ano, na tloušťku těsnění mezi pumpou a motorem pozor. Pokud je těsnění moc tlusté, pumpa nebude stíhat dodávat palivo. Co jsme se se Zikem kvůli tomuto natrápili, než jsme na to přišli ...
Mno a postup utěsnění přesně jak píše Ivo. Jedno těsnění, silikon na motory, lehce dotáhnout, nechat zaschnout a normálně dotáhnout.
Mno a postup utěsnění přesně jak píše Ivo. Jedno těsnění, silikon na motory, lehce dotáhnout, nechat zaschnout a normálně dotáhnout.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
To mi zas tak nevadi - vetsinou jezdim na LPG. Tesneni navic jsme nezminovali, ony to jsou stejne jen tenounke papirove podlozky o temer zadnem prumeru... Puvodne jsem jich tam chtel dat vic aby utesnily tu zatracenou mezeru
Ale udelam jak rikate ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Guy with axe :axe:](./images/smilies/icon_axe.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Naposledy upravil(a) utia dne ned črc 13, 2008 21:45, celkem upraveno 1 x.
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
A přesto dokáží zapříčinit malý výkon čerpadla při vyšších otáčkách.utia píše:ony to jsou stejne jen tenounke papirove podlozky o temer zadnem prumeru...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Kratkodobe funkcni?Koko Loko píše:To s tím silikonem a těsněním navíc je sice hezké a dokonce i krátkodobě funkční, ale u mě to způsobilo jev, že čerpadlo není schopno uživit dlouhodobě vytočený motor nad 4 tis. otáček, asi se zmenšil dosah tyčky.
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Víc než svůj maximální výkon čerpadlo nedá. nejde asi ani tak o tlak, ale o dopravované množství. To je závislé na zdvihu membránky. Regulace množství je pak v karburátoru ve formě jehlového ventilu. V čerpadle jsou jen dva zpětné ventilky. Pokud netěsní, je snížený výkon čerpadla a benzín při zastaveném motoru klesne od karbu do čerpadla.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: