Hlava motoru

Moderátor: Moderátoři

kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Hlava motoru

Příspěvek od kubahosi »

tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny
Přílohy
S6300975.JPG
S6300976.JPG
S6300978.JPG
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Zkus tu fotku "zespoda" udělat znovu, aby byla více osvětlena. L.

Edit: po zpracování v IrfanView už není potřeba.
V podstatě bych řekl, že hlava je v pořádku. Asi bude potřeba seřídit karburátor - bohatá směs. Možná je nějaký drobný problémek na 4. válci. Hlava by si také zasloužila drobné "líznutí" na fréze/magnetce - srovnání dosedací plochy.
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvek od Yellow01 »

kubahosi píše:tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny

Taky bych to nechal líznout a i ventily bys mohl nechat nabrousit. Zabrousit do hlavy bys je zvládnul, akorát je možný, že potom budou dosedat větší ploškou na sedla (mohli by se začít podpalovat) a v tom případě bys potřeboval frézy na sedla, což málokdo má, takže jestli na to nemáš vybavení, tak je možná lepší nechat taky ventily zabrousit do hlavy.
Mě vyšlo snížení hlavy o 1,5 mm na 650 Kč a nabroušení ventilů na 400 Kč. Do hlavy sem je zabrušoval sám.
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

kdyz jsem si to sundaval tak rozvody na klice se mi zdaly divny, protoze byly pod třetí čárou předstihu
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

kubahosi píše: kdyz jsem si to sundaval tak rozvody na klice se mi zdaly divny, protoze byly pod třetí čárou předstihu


Mám tomu rozumět tak, že ryska na klikovém kole byla těsně pod třetí (delší) čárou (nálitkem čáry) na prsou motoru a značka/tečka na vačkovém kole byla proti nálitku na obalu vačky?
Pokud je to takto, pak bylo časování v pořádku. L.
Marek
Příspěvky: 5272
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pravděpodobně mírně vytahaný řetěz a vymačkaná kola - běžné opotřebení..............
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

oki tak to jsem rad a co kdyz az budu nasazovat tak to dam na treti caru predstihu? Nebo spise kam bych mel dat aby to melo mensi spotrebu a dobrej vykon jestli to hraje roli
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

značka/tečka na vačkovém kole musí být proti nálitku na obalu vačky.
značka na klice (řemenici) musí odpovídat třetí/poslední/delší/nejspodnější čáře (nálitku čáry) na prsou motoru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tomu bude jinak nedocílíš (na sérii) optimálního výkonu.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

oki to bude tak za rok nez to budu delat ted pokousim sundavat ventily a nejde mi to vubec kuva
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Kladivo a vodovodna trubka (kovova). A poriadne smarit. :axe:
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Ano - jak píše Pisty, jen bych to přeložil do srozumitelné češtiny:
1. hlavu položíme na pracovní stůl spalovacím prostorem dolů
2. obal vačky i s vačkou demontujeme
3. demontujeme taktéž vahadla včetně pružin
4. na talíř ventilu položíme 1/2 coulovou vodovodní (jakoukoliv dutou) trubku
5. shora na ni udeříme kladivem (hmotnost kilo a víc)

Bod 5 opakujeme, dokud se talíř ventilu neodlepí od tyčky ventilu a nevypadnou zajišťovací klínky.POZOR na jejich ztrátu - bez nich to neseskládáš zpět.
Je velmi vhodné při vyjímání ventilů tyto popsat pořadovým číslem 1 - 8 od rozvodového řetězu (vhodné nejen při výměně gufer).
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

oki diky moc uz to jde dolu ted zase jak udelam aby jsem tam dal ty klinky na zpet
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10511
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Kolik vážíš?
Ne - vážně: jaká je Tvá tělesná váha? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
kubahosi
Příspěvky: 373
Registrován: sob črc 07, 2007 16:51
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kubahosi »

96 kg staci to?
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Alebo si spravit pripravok podla tumy. Ja som si to vyrobil za 30minut.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“