Hlava motoru
Moderátor: Moderátoři
Hlava motoru
tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Zkus tu fotku "zespoda" udělat znovu, aby byla více osvětlena. L.
Edit: po zpracování v IrfanView už není potřeba.
V podstatě bych řekl, že hlava je v pořádku. Asi bude potřeba seřídit karburátor - bohatá směs. Možná je nějaký drobný problémek na 4. válci. Hlava by si také zasloužila drobné "líznutí" na fréze/magnetce - srovnání dosedací plochy.
Edit: po zpracování v IrfanView už není potřeba.
V podstatě bych řekl, že hlava je v pořádku. Asi bude potřeba seřídit karburátor - bohatá směs. Možná je nějaký drobný problémek na 4. válci. Hlava by si také zasloužila drobné "líznutí" na fréze/magnetce - srovnání dosedací plochy.
kubahosi píše:tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny
Taky bych to nechal líznout a i ventily bys mohl nechat nabrousit. Zabrousit do hlavy bys je zvládnul, akorát je možný, že potom budou dosedat větší ploškou na sedla (mohli by se začít podpalovat) a v tom případě bys potřeboval frézy na sedla, což málokdo má, takže jestli na to nemáš vybavení, tak je možná lepší nechat taky ventily zabrousit do hlavy.
Mě vyšlo snížení hlavy o 1,5 mm na 650 Kč a nabroušení ventilů na 400 Kč. Do hlavy sem je zabrušoval sám.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
kubahosi píše: kdyz jsem si to sundaval tak rozvody na klice se mi zdaly divny, protoze byly pod třetí čárou předstihu
Mám tomu rozumět tak, že ryska na klikovém kole byla těsně pod třetí (delší) čárou (nálitkem čáry) na prsou motoru a značka/tečka na vačkovém kole byla proti nálitku na obalu vačky?
Pokud je to takto, pak bylo časování v pořádku. L.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
značka/tečka na vačkovém kole musí být proti nálitku na obalu vačky.
značka na klice (řemenici) musí odpovídat třetí/poslední/delší/nejspodnější čáře (nálitku čáry) na prsou motoru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tomu bude jinak nedocílíš (na sérii) optimálního výkonu.
L.
značka na klice (řemenici) musí odpovídat třetí/poslední/delší/nejspodnější čáře (nálitku čáry) na prsou motoru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tomu bude jinak nedocílíš (na sérii) optimálního výkonu.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ano - jak píše Pisty, jen bych to přeložil do srozumitelné češtiny:
1. hlavu položíme na pracovní stůl spalovacím prostorem dolů
2. obal vačky i s vačkou demontujeme
3. demontujeme taktéž vahadla včetně pružin
4. na talíř ventilu položíme 1/2 coulovou vodovodní (jakoukoliv dutou) trubku
5. shora na ni udeříme kladivem (hmotnost kilo a víc)
Bod 5 opakujeme, dokud se talíř ventilu neodlepí od tyčky ventilu a nevypadnou zajišťovací klínky.POZOR na jejich ztrátu - bez nich to neseskládáš zpět.
Je velmi vhodné při vyjímání ventilů tyto popsat pořadovým číslem 1 - 8 od rozvodového řetězu (vhodné nejen při výměně gufer).
L.
1. hlavu položíme na pracovní stůl spalovacím prostorem dolů
2. obal vačky i s vačkou demontujeme
3. demontujeme taktéž vahadla včetně pružin
4. na talíř ventilu položíme 1/2 coulovou vodovodní (jakoukoliv dutou) trubku
5. shora na ni udeříme kladivem (hmotnost kilo a víc)
Bod 5 opakujeme, dokud se talíř ventilu neodlepí od tyčky ventilu a nevypadnou zajišťovací klínky.POZOR na jejich ztrátu - bez nich to neseskládáš zpět.
Je velmi vhodné při vyjímání ventilů tyto popsat pořadovým číslem 1 - 8 od rozvodového řetězu (vhodné nejen při výměně gufer).
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: