Hlava motoru
Moderátor: Moderátoři
Hlava motoru
tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Zkus tu fotku "zespoda" udělat znovu, aby byla více osvětlena. L.
Edit: po zpracování v IrfanView už není potřeba.
V podstatě bych řekl, že hlava je v pořádku. Asi bude potřeba seřídit karburátor - bohatá směs. Možná je nějaký drobný problémek na 4. válci. Hlava by si také zasloužila drobné "líznutí" na fréze/magnetce - srovnání dosedací plochy.
Edit: po zpracování v IrfanView už není potřeba.
V podstatě bych řekl, že hlava je v pořádku. Asi bude potřeba seřídit karburátor - bohatá směs. Možná je nějaký drobný problémek na 4. válci. Hlava by si také zasloužila drobné "líznutí" na fréze/magnetce - srovnání dosedací plochy.
Taky bych to nechal líznout a i ventily bys mohl nechat nabrousit. Zabrousit do hlavy bys je zvládnul, akorát je možný, že potom budou dosedat větší ploškou na sedla (mohli by se začít podpalovat) a v tom případě bys potřeboval frézy na sedla, což málokdo má, takže jestli na to nemáš vybavení, tak je možná lepší nechat taky ventily zabrousit do hlavy.kubahosi píše:tak se podivejte jak vypada moje hlava, kdyby bylo neco spatnyho napiste nevyznam se v tom, jen ty ventily se mi zdaji divny
Mě vyšlo snížení hlavy o 1,5 mm na 650 Kč a nabroušení ventilů na 400 Kč. Do hlavy sem je zabrušoval sám.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Mám tomu rozumět tak, že ryska na klikovém kole byla těsně pod třetí (delší) čárou (nálitkem čáry) na prsou motoru a značka/tečka na vačkovém kole byla proti nálitku na obalu vačky?kubahosi píše: kdyz jsem si to sundaval tak rozvody na klice se mi zdaly divny, protoze byly pod třetí čárou předstihu
Pokud je to takto, pak bylo časování v pořádku. L.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
značka/tečka na vačkovém kole musí být proti nálitku na obalu vačky.
značka na klice (řemenici) musí odpovídat třetí/poslední/delší/nejspodnější čáře (nálitku čáry) na prsou motoru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tomu bude jinak nedocílíš (na sérii) optimálního výkonu.
L.
značka na klice (řemenici) musí odpovídat třetí/poslední/delší/nejspodnější čáře (nálitku čáry) na prsou motoru.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pokud tomu bude jinak nedocílíš (na sérii) optimálního výkonu.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Ano - jak píše Pisty, jen bych to přeložil do srozumitelné češtiny:
1. hlavu položíme na pracovní stůl spalovacím prostorem dolů
2. obal vačky i s vačkou demontujeme
3. demontujeme taktéž vahadla včetně pružin
4. na talíř ventilu položíme 1/2 coulovou vodovodní (jakoukoliv dutou) trubku
5. shora na ni udeříme kladivem (hmotnost kilo a víc)
Bod 5 opakujeme, dokud se talíř ventilu neodlepí od tyčky ventilu a nevypadnou zajišťovací klínky.POZOR na jejich ztrátu - bez nich to neseskládáš zpět.
Je velmi vhodné při vyjímání ventilů tyto popsat pořadovým číslem 1 - 8 od rozvodového řetězu (vhodné nejen při výměně gufer).
L.
1. hlavu položíme na pracovní stůl spalovacím prostorem dolů
2. obal vačky i s vačkou demontujeme
3. demontujeme taktéž vahadla včetně pružin
4. na talíř ventilu položíme 1/2 coulovou vodovodní (jakoukoliv dutou) trubku
5. shora na ni udeříme kladivem (hmotnost kilo a víc)
Bod 5 opakujeme, dokud se talíř ventilu neodlepí od tyčky ventilu a nevypadnou zajišťovací klínky.POZOR na jejich ztrátu - bez nich to neseskládáš zpět.
Je velmi vhodné při vyjímání ventilů tyto popsat pořadovým číslem 1 - 8 od rozvodového řetězu (vhodné nejen při výměně gufer).
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele: