výfuk 01 a 06 - rozdíl?
Moderátor: Moderátoři
výfuk 01 a 06 - rozdíl?
Nevíte, v čem se liší a jestli lze použít zadní část výfuku 06 na 01?
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Povodny vyfuk na 05ke mal tu kratku rurku z tlmica sirsiu ako vyfuk s oznacenim 21061, ktory som si daval.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Pokud lze použít, tak z jakého důvodu je na něm vyraženo 2106 ... ? jeden takový mám totiž doma, tak bych chtěl vědět, jak velký rozdíl mezi nima je. Vzhledem k rozdílnýmu označení bych čekal rozdíl. Máte s tím zkušenosti?Michal Pokorný píše:Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.
Možná bych to nemusel vůbec řešit, a prostě ho namontovat, že. Byl bych ale raději, kdyby vše sedělo jak má A vypadalo, jak má
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jen bych dodal, že jestli je tam označení 2106 a ten poslední díl vypadá nápadně mohutně a je dost těžkej, tak je to vejfuk z produkce Kamazu a stojí pěkně zaprd. Sám ho ještě mám na autě a kromě toho, že neseděl (samozřejmě vůbec) na prostřední díl, tak se ani nenaštosoval pod podlahu, takže u vyústění tlačil vrškem do podlahy. No ale zase na druhé straně na revanž narážel do pannhardky, takže fifty fifty. Mimoto docela bublal.Martin píše:Máte s tím zkušenosti?
Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším. Lícuje suprově.
Přiznám se, že tohle jsem nikdy neřešil. Podle mých informací je první a poslední díl stejný pro všechny karburátorové sedany, pouze střední díl se lišil pro motory s krátkým a dlouhým zdvihem. Nicméně když se dal střední díl z 2101 do 2103 nebo jiné dlouhozdvižky, taky se nic nestalo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný, snad související s momentální náladou toho kterého neoriginálního výrobce "nových dílů"
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, potřebuji koupit poslední díl na 21044 - tak Bosal jo ? Hm, tak já se po něm poohlédnu
Hlavně aby pasoval na prostřední díl, který tam mám - je tam WALKER a je asi nějaký zázračný, protože od té doby co jsem auto koupil vypadá pořád stejně (jasně stříbrný a nikde ani ťupka rezu). Za to ten poslední díl je nějaký " no name" a jakým zázrakem drží pohromadě je mi záhadou
Hlavně aby pasoval na prostřední díl, který tam mám - je tam WALKER a je asi nějaký zázračný, protože od té doby co jsem auto koupil vypadá pořád stejně (jasně stříbrný a nikde ani ťupka rezu). Za to ten poslední díl je nějaký " no name" a jakým zázrakem drží pohromadě je mi záhadou
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ó, WALKER to je třída, ale je to také úplně jiná cenová kategorie, poslední díl na kombíka (kat.č. 06404) stojí řádově 2,5 tis. Kč. ale mnohdy přežije celý vůz . Bosal (poslední díl kat. č. 148-839) je životností srovnatelný s originálem (není to nerez a povrchová úprava je nástřik běžnou stříbřenkou), je srovnatelný i cenou (cca 500,- Kč), ale je nesrovnatelně lépe zpracován, než originální díl.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám výfuk od Vašenkova a zatím má něco kolem 60ti tkm. Řekl bych, že je to originál, sedí perfektně a nevím o něm od montáže...a za tu cenu co sem ho měl sem vzal rovnou 3, tak když by něco tak ho s klidem vyměním a jezdí se dál.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Se děláte..........
Mě stát hrnec pět stovek, tak si pískám (poslední díl 4500, střední 5000, první díl s oxiKATem 18000, svody 3500, k tomu vlnovec a těsnění a je to). Jenže auto jede desátou sezonu a vše až na poslední hrnec je stále původní (poslední hrnec mi upadl loni v Příbrami na srazu - dal by se býval snadno opravit, neb byl netknutý a upadl ve svaru na vstupní trubce, nicméně měl jsem v tu dobu v METEORu díly za nákupní ceny a vyšel mě na cca 1250 Kč, tak jsem dal nový).
Toto jsou samozřejmě ceny originálních dílů. Půjdu-li do druhovýroby, ceny jsou téměř poloviční. V METEORu jsme prodávali výfukové systémy značky TESH a zákazníci byli nadmíru spokojeni.
Mě stát hrnec pět stovek, tak si pískám (poslední díl 4500, střední 5000, první díl s oxiKATem 18000, svody 3500, k tomu vlnovec a těsnění a je to). Jenže auto jede desátou sezonu a vše až na poslední hrnec je stále původní (poslední hrnec mi upadl loni v Příbrami na srazu - dal by se býval snadno opravit, neb byl netknutý a upadl ve svaru na vstupní trubce, nicméně měl jsem v tu dobu v METEORu díly za nákupní ceny a vyšel mě na cca 1250 Kč, tak jsem dal nový).
Toto jsou samozřejmě ceny originálních dílů. Půjdu-li do druhovýroby, ceny jsou téměř poloviční. V METEORu jsme prodávali výfukové systémy značky TESH a zákazníci byli nadmíru spokojeni.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
vejfuk
Jj, díky za názory. Jedná se o polsední díl výfuku, výrovce neznám, páč mám vejfuk z druhé ruky. Nechám si ho a jakmile bude potřeba, zkusím namontovat. Uvidíme, jak bude nebo nebude pasovat. Příkládám foto označení ...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Nemo píše:Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný
ja jsem mel svuj puvodni vyfuk ve slozeni: prvni dil maly prumer, stredni dil (jeden tlumic) velky prumer, zadni dil mel miniaturni prumer, jeste to mam nekde na fotce.. . takze nejen vyrobce, ale asi i prodejny to ve skladech nejak podivuhodne prohazovaly
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn