výfuk 01 a 06 - rozdíl?

Moderátor: Moderátoři

Martin
Příspěvky: 61
Registrován: stř čer 02, 2004 09:06
Bydliště: Brno

výfuk 01 a 06 - rozdíl?

Příspěvek od Martin »

Nevíte, v čem se liší a jestli lze použít zadní část výfuku 06 na 01?
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Povodny vyfuk na 05ke mal tu kratku rurku z tlmica sirsiu ako vyfuk s oznacenim 21061, ktory som si daval.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Martin
Příspěvky: 61
Registrován: stř čer 02, 2004 09:06
Bydliště: Brno

Příspěvek od Martin »

Michal Pokorný píše:Použít lze. Úplně poslední díl je stejný. Rozdíl je pouze mezi sedanem a combi. No, ale i to se dá.
Pokud lze použít, tak z jakého důvodu je na něm vyraženo 2106 ... ? jeden takový mám totiž doma, tak bych chtěl vědět, jak velký rozdíl mezi nima je. Vzhledem k rozdílnýmu označení bych čekal rozdíl. Máte s tím zkušenosti?

Možná bych to nemusel vůbec řešit, a prostě ho namontovat, že. Byl bych ale raději, kdyby vše sedělo jak má :roll: A vypadalo, jak má :roll:
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Martin píše:Máte s tím zkušenosti?
Jen bych dodal, že jestli je tam označení 2106 a ten poslední díl vypadá nápadně mohutně a je dost těžkej, tak je to vejfuk z produkce Kamazu a stojí pěkně zaprd. Sám ho ještě mám na autě a kromě toho, že neseděl (samozřejmě vůbec) na prostřední díl, tak se ani nenaštosoval pod podlahu, takže u vyústění tlačil vrškem do podlahy. No ale zase na druhé straně na revanž narážel do pannhardky, takže fifty fifty. :axe: Mimoto docela bublal. :D
Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším. :) Lícuje suprově.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Přiznám se, že tohle jsem nikdy neřešil. Podle mých informací je první a poslední díl stejný pro všechny karburátorové sedany, pouze střední díl se lišil pro motory s krátkým a dlouhým zdvihem. Nicméně když se dal střední díl z 2101 do 2103 nebo jiné dlouhozdvižky, taky se nic nestalo.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

výfuky na sedany jsou zaměnitelný, jen pro objem 1500 a 1600 má středový díl 1 tlumič navíc, ale sedí na 2101 2105 21011 a naopak výfuky pro 2101 21011 2105 pasují pro motory o objemu 1500 1600 8)
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný, snad související s momentální náladou toho kterého neoriginálního výrobce "nových dílů"
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Nulašestka píše:...Už mám připravenej kompletní Bosal, tak se těším. :) Lícuje suprově.
U Bosalu by bylo spise vyjimkou, kdyby nesedel. Na Ladu bych jiny vyfuk uz ani nechtel.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

No, potřebuji koupit poslední díl na 21044 - tak Bosal jo ? Hm, tak já se po něm poohlédnu :wink:
Hlavně aby pasoval na prostřední díl, který tam mám - je tam WALKER a je asi nějaký zázračný, protože od té doby co jsem auto koupil vypadá pořád stejně (jasně stříbrný a nikde ani ťupka rezu). Za to ten poslední díl je nějaký " no name" a jakým zázrakem drží pohromadě je mi záhadou
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Ó, WALKER to je třída, ale je to také úplně jiná cenová kategorie, poslední díl na kombíka (kat.č. 06404) stojí řádově 2,5 tis. Kč. ale mnohdy přežije celý vůz :) . Bosal (poslední díl kat. č. 148-839) je životností srovnatelný s originálem (není to nerez a povrchová úprava je nástřik běžnou stříbřenkou), je srovnatelný i cenou (cca 500,- Kč), ale je nesrovnatelně lépe zpracován, než originální díl.
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Já mám výfuk od Vašenkova a zatím má něco kolem 60ti tkm. Řekl bych, že je to originál, sedí perfektně a nevím o něm od montáže...a za tu cenu co sem ho měl sem vzal rovnou 3, tak když by něco tak ho s klidem vyměním a jezdí se dál.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Se děláte.......... :wink:

Mě stát hrnec pět stovek, tak si pískám (poslední díl 4500, střední 5000, první díl s oxiKATem 18000, svody 3500, k tomu vlnovec a těsnění a je to). Jenže auto jede desátou sezonu a vše až na poslední hrnec je stále původní (poslední hrnec mi upadl loni v Příbrami na srazu - dal by se býval snadno opravit, neb byl netknutý a upadl ve svaru na vstupní trubce, nicméně měl jsem v tu dobu v METEORu díly za nákupní ceny a vyšel mě na cca 1250 Kč, tak jsem dal nový).

Toto jsou samozřejmě ceny originálních dílů. Půjdu-li do druhovýroby, ceny jsou téměř poloviční. V METEORu jsme prodávali výfukové systémy značky TESH a zákazníci byli nadmíru spokojeni.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Martin
Příspěvky: 61
Registrován: stř čer 02, 2004 09:06
Bydliště: Brno

vejfuk

Příspěvek od Martin »

Jj, díky za názory. Jedná se o polsední díl výfuku, výrovce neznám, páč mám vejfuk z druhé ruky. Nechám si ho a jakmile bude potřeba, zkusím namontovat. Uvidíme, jak bude nebo nebude pasovat. Příkládám foto označení ...
Přílohy
DSC07962.JPG
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Nemo píše:Je ovšem nutno podotknout, že v reálném životě se navíc setkáme s minimálně dvěma různými průměry trubek, přičemž jejich výskyt je víceméně náhodný

ja jsem mel svuj puvodni vyfuk ve slozeni: prvni dil maly prumer, stredni dil (jeden tlumic) velky prumer, zadni dil mel miniaturni prumer, jeste to mam nekde na fotce.. . takze nejen vyrobce, ale asi i prodejny to ve skladech nejak podivuhodne prohazovaly :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“