vstrikovani pro motor 1.3 2105
Moderátor: Moderátoři
vstrikovani pro motor 1.3 2105
Mam moznost mit kompletni vstrikovani (vsechna cidla, moduly...) pro vstrikovani z motoru 1.7 a zvazuju, zda to pujde naroubovat na 1.3.
V zasade sem vymyslel 3 problemy:
1) mam za to, ze RJ ma mapu (krivku) podle ktere ridi davkovani paliva (vstrikovani) v zavislosti na hodnotach z cidel (kolik plynu, jak je teply motor...) a hodnoty, ktere jsou predepsany mapou upravuje podle aktualnich hodnot z lambdy. predpokladam ze tato mapa pocita s motorem 1.7, tedy ma urcitou strmost narustu mnozstvi paliva atd.
co se bude dit na 1.3 ? motor jinak reaguje, krivka asi nemuze byt tak strma? nekdo tvrdi, ze to RJ ukoriguje, ja bych rekl, ze se bude snazit, ale ze hodnota uvedena na krivce v urcitem bode se bude dat menit jen v urcitych mezich. a rozdil v motorech muze byt mimo tyto meze.
jine jazyky rikaji, ze bude treba jednotku trochu zmast. treba tim, ze v momente, kdy klapak bude mit urcity stupen otevreni, tak by RJ mela mit za to, ze klapak jeste tak moc otevrena neni. pripadne jine figle, ktere ale asi nebudou optimalni.
2) ten sam problem,ale pro rizeni predstihu.
3) jak je umisteno cidlo pro snimani polohy klikove hridele a problem jeho umisteni na umelhmotny kryt rozvodu.
3+1) ma to vubec cenu delat? nekteri zkuseni motoriste me varuji, ze v podstate o vykon prijdu. ja necekam, ze vykon zvednu, rad bych, aby byl stejny, ale cekam rekneme o nejakych 0.3 - 0.5 litru nizsi spotrebu treba pri jizde ve meste v zime, mozna celkove trochu snizenou spotrebu a mensi zavislost chodu motoru na pocasi. nejde mi o to, zda se vyplati financne.
V zasade sem vymyslel 3 problemy:
1) mam za to, ze RJ ma mapu (krivku) podle ktere ridi davkovani paliva (vstrikovani) v zavislosti na hodnotach z cidel (kolik plynu, jak je teply motor...) a hodnoty, ktere jsou predepsany mapou upravuje podle aktualnich hodnot z lambdy. predpokladam ze tato mapa pocita s motorem 1.7, tedy ma urcitou strmost narustu mnozstvi paliva atd.
co se bude dit na 1.3 ? motor jinak reaguje, krivka asi nemuze byt tak strma? nekdo tvrdi, ze to RJ ukoriguje, ja bych rekl, ze se bude snazit, ale ze hodnota uvedena na krivce v urcitem bode se bude dat menit jen v urcitych mezich. a rozdil v motorech muze byt mimo tyto meze.
jine jazyky rikaji, ze bude treba jednotku trochu zmast. treba tim, ze v momente, kdy klapak bude mit urcity stupen otevreni, tak by RJ mela mit za to, ze klapak jeste tak moc otevrena neni. pripadne jine figle, ktere ale asi nebudou optimalni.
2) ten sam problem,ale pro rizeni predstihu.
3) jak je umisteno cidlo pro snimani polohy klikove hridele a problem jeho umisteni na umelhmotny kryt rozvodu.
3+1) ma to vubec cenu delat? nekteri zkuseni motoriste me varuji, ze v podstate o vykon prijdu. ja necekam, ze vykon zvednu, rad bych, aby byl stejny, ale cekam rekneme o nejakych 0.3 - 0.5 litru nizsi spotrebu treba pri jizde ve meste v zime, mozna celkove trochu snizenou spotrebu a mensi zavislost chodu motoru na pocasi. nejde mi o to, zda se vyplati financne.
VAZ 2104 1.3 1989
Neumím se jednoduše písemně vyjádřit a ještě píši jako blesk sem tam udeřím , takže tato obsáhlá odpověď by mne stála fůru času a ještě by to nebylo ono. Vše je řešitelné (Hlavně do toho kecá tlak paliva) Kultivovanější chod tak to jo ! spotřeba také ale .... .
Nainstaluj Si SKYPE a dáme pokec. Jsem počítačový analfabet takže si ICQ sám nesprovozním.
Nainstaluj Si SKYPE a dáme pokec. Jsem počítačový analfabet takže si ICQ sám nesprovozním.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
skype zase nezprovoznim ja, navic ted furt nebyvam doma. moc bych te poprosil, napis slohovkuSaša píše:Neumím se jednoduše písemně vyjádřit a ještě píši jako blesk sem tam udeřím , takže tato obsáhlá odpověď by mne stála fůru času a ještě by to nebylo ono. Vše je řešitelné (Hlavně do toho kecá tlak paliva) Kultivovanější chod tak to jo ! spotřeba také ale .... .
Nainstaluj Si SKYPE a dáme pokec. Jsem počítačový analfabet takže si ICQ sám nesprovozním.


VAZ 2104 1.3 1989
a) retezove motory sou z meho pohledu trochu hlucnejsiPája píše:Nestálo by za to, sehnat celej motor 1,7?

b) jsem stary posera, takze bych se snazil tu 1.7 legalizovat, coz nekdo rika ze by melo jit, nekdo ze ne
c) poku by byla legalni, bylo by vetsi pojisteni

d) to pak neni experiment, to je rutina (jak pravil Acibuk)

VAZ 2104 1.3 1989
videl jsem docela zajimavou zastavbu mpi na 1200ku z oplu ascony.s tou 17kou, ja bych to nelegalizoval, ja bych to tam proste namontoval..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
já ne, nemám to zapotřebíAcibuk píše:ja bych to nelegalizoval, ja bych to tam proste namontoval..

Jinak JmJ by měl obsah spíše snížit a odlehčit setrvák a udělat vše proto, aby motor dosahoval otáček alespoň jako křovinořez...pak bude jeho styl jízdy odpovídat pořadavku motoru...
Osobně si myslím, že zástavba na 13ku motor je možná a dokonce by si s tím mohla ŘJ poradit sama...Montáž není nijak složitá, je to samostatný okruh. Dalo by se to namontovat prozatím"paralelně" s tím, že by se to dalo vypnout a přehodit paroží s karbem kdyby něco...chce to promyslet a hlavně mít vše potřebné a čas

Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
mpi das i na ten motor. v tom neni zas takovej problem. ta hlava potreba neni. plno rusu dava na 1.6 kde meli karb mpi. na hlave daj nejvetsi ventili co muzou, co nejvic prevrtaj kanaly a pak jezdej. mpi by tu chtelo vic lidiCory píše:A co tak tam hodit mpi z nivy? To je asi utopia co? A neviem, ci na nive mpi nie je odlisna hlava.


E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
sežeň 4xSPI a budeš mít MPIJmJ píše:Ja bych se prosim vratil k SPI![]()


Tuto kapitolu bych stejně uzavřel a nechal to na dobu, až se to prostě vyzkouší...Dej tomu čas, pořešíme to někdy když se stavíš...btw. dnes sem vyzvedl ty věci tak mám pro Tebe tu sadu podběhů...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
- Tommel
- Příspěvky: 3280
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych do toho šel
Když to muže fungovat na 1,6 tak proč ne na 1,3 


Chatka 12 forever
. Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska