Motor 2101 zlobí

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Motor 2101 zlobí

Příspěvek od Kristensen »

Já už nevím co s tím, před měsícem to začlo vynechávat a škubat když to zdechlo tak to nebylo možný natočit, většinou to chytlo po cca 5ti minutovým trápení, škubání se dalo eliminovat tím že když jsem přidával plyn jen tak polehoučku pomalinku tak to bylo klidnější. Tak jsem vyházel svíčky kabely kondík a indučku, dal vše nové auto jezdilo jak vítr až do dnešního dopoledne, zase to samé škubání a vynechávání akorát s tím rozdílem že chvílema na ohřátým to přestane ale stačí motor vypnout jen na minutu a natočit a už to zase třeba deset minut blbne, dělá to i na sitič. Vynechává to natolik že bez sitiče to chcípne po dvou - třech vynechání a na sitič to zdechne tak po dvou minutách, přitom ale teď to chytá uplně bez problémů jenom to vynechává a chcípe, svíčky jsou OK krásně cihlový.
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Pool

Re: Motor 2101 zlobí

Příspěvek od Pool »

Kristensen píše:Tak jsem vyházel svíčky kabely kondík a indučku
Zapomněl jsi na jednu součást zapalování, dost důležitou: KLADÍVKA (palec, víčko)
Dal bych je taky nový, zkontroloval odtrh, seřídil předstih, tím pádem máš zgenerálkovaný zapalování. Pokud problém zůstává, tak se zaměř na karburátor, nebo na pumpu.
Mně to jeden čas chcípalo, protože pumpa nedodávala benzín. Bezprostředně po chcípnutí stačilo sejmout víko karburátoru, načež jsem zjistil, že tam není absolutně žádný benzín... :lol: P.S. Svíčky taky nádherně cihlový... :)
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

to je vše OK
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Přechcanej plovák? Stačí aby se zasekával ventil a nikdy to nenajdeš. No, hledat se to dá. Sundat jen filtrbox a hrát si s plynem a koukat, kolik benzínu to tam cáká. Když to spadne na volnoběh, musí to jen sem tam kápnout, nic víc.
Když se zasekne plovák, čerpadlo tam natlačí čurek. Nemusí se zasekávat pořád, stačí jednou ze sta.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Dusan
Příspěvky: 3882
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Skontroluj priechodku na rozdelovaci pripadne vymen nova stoji par kacek.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Už jsem to tu jednou psal ... co vůle na rozdělovači? Zkoušel jsi vyměnit palec?

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6295&start=0
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

vůle je v poho je to v podstatě bez vůle, já ještě vypucuju karbec a hodím to znova na paltest a uvidím co to bude dělat, jestli bude otáčkoměr skákat podle vynechávání nebo ne.
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Kristensen píše:hodím to znova na paltest a uvidím co to bude dělat, jestli bude otáčkoměr skákat podle vynechávání nebo ne.
Jestli ti při tom "zlobení"skáče otáčkoměr tak nevím proč to hledáš někde okolo paliva nebo vysokého napětí.
Je to jasná známka toho že vynechává "nízkonapěťová"část zapalování.(kontakt rozdělovače , kondenzátor , káblík k indukčce , indukčka nebo jen napájení jde to odhalit i kouskem drátu se žárovkou.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

Právě že otáčkoměr tam není tak to na něj musím napojit abych to viděl. Pokud bude lítat tak je to zapalování a ne v karbci. Ale když vyčistím karbec tak tomu neublížím protože tankuju kde to jde a filtr žádnej nemám.
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Filtr je hned na vstupu do karbecu, ale je pravda, že přes něj projde leccos.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

dmatej píše:Filtr je hned na vstupu do karbecu, ale je pravda, že přes něj projde leccos.
To asi moc filtr není 8) spíš bych to nazval sítkem a bude tam na zachytávání tak much nebo kusu gumy z hadice.... :lol:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Možná tak, běžně z plovákovky lovím lak.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

mno nevim ,kazdy tu spomina palec rozdelovaca a hlavu ...ja sosobne som mal vsetko v poriadku ,len samotna oska rozdelovaca uz mala taku volu ,ze sa roztelovac sam od seba pred zapal a po asi 1001km ,sa auto muselo zostelovat o5 , a potom druha vec ,co mi robilo problem bola membranka v benzin. pumpre ,kde som dal novu za par korun a zase to slapalo i ked sa objavil zase problemm ,ze pri velkych teplotach v lete auto kcipavalo zae ,ale to vraj tym ,ze sa ac pumpa prehrieva a tie nove membrany su na rit a preto som to tu niekd enasiel :roll:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Rád nakousnu toho zaprášené téma.
Po několika dálničních jízdách a několika zátěžovkách mne čím dál víc irituje situace, kdy motor po zátěži nedrží volnoběh a chcípe. Jede slušně, ta dvanáctistovka dýchavičná :lol: , dálnici 110 - 130 do osmi litrů... Ale jak vykvaltuju, nebo dojedu ze sjezdu do křižovatky, tak to skape. Pomůže tomu přišlpávat, nebo dát sytič.

Indície - moje palivová pumpa má nejlepší léta za sebou, ale je mi milejší o tom podebatovat a nic nevyřešit, než zkusit dát jinou a vyřešit to :mrgreen:

Zapalování je tam několik let, ale je slušné, fakt se za něj nestydím.
Mimo ty zátěžovky s tím žádné problémy nejsou.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“