Motor 2101 zlobí
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
Motor 2101 zlobí
Já už nevím co s tím, před měsícem to začlo vynechávat a škubat když to zdechlo tak to nebylo možný natočit, většinou to chytlo po cca 5ti minutovým trápení, škubání se dalo eliminovat tím že když jsem přidával plyn jen tak polehoučku pomalinku tak to bylo klidnější. Tak jsem vyházel svíčky kabely kondík a indučku, dal vše nové auto jezdilo jak vítr až do dnešního dopoledne, zase to samé škubání a vynechávání akorát s tím rozdílem že chvílema na ohřátým to přestane ale stačí motor vypnout jen na minutu a natočit a už to zase třeba deset minut blbne, dělá to i na sitič. Vynechává to natolik že bez sitiče to chcípne po dvou - třech vynechání a na sitič to zdechne tak po dvou minutách, přitom ale teď to chytá uplně bez problémů jenom to vynechává a chcípe, svíčky jsou OK krásně cihlový.
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Lada 2101 1,2 8V
Re: Motor 2101 zlobí
Zapomněl jsi na jednu součást zapalování, dost důležitou: KLADÍVKA (palec, víčko)Kristensen píše:Tak jsem vyházel svíčky kabely kondík a indučku
Dal bych je taky nový, zkontroloval odtrh, seřídil předstih, tím pádem máš zgenerálkovaný zapalování. Pokud problém zůstává, tak se zaměř na karburátor, nebo na pumpu.
Mně to jeden čas chcípalo, protože pumpa nedodávala benzín. Bezprostředně po chcípnutí stačilo sejmout víko karburátoru, načež jsem zjistil, že tam není absolutně žádný benzín... P.S. Svíčky taky nádherně cihlový...
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Přechcanej plovák? Stačí aby se zasekával ventil a nikdy to nenajdeš. No, hledat se to dá. Sundat jen filtrbox a hrát si s plynem a koukat, kolik benzínu to tam cáká. Když to spadne na volnoběh, musí to jen sem tam kápnout, nic víc.
Když se zasekne plovák, čerpadlo tam natlačí čurek. Nemusí se zasekávat pořád, stačí jednou ze sta.
Když se zasekne plovák, čerpadlo tam natlačí čurek. Nemusí se zasekávat pořád, stačí jednou ze sta.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Už jsem to tu jednou psal ... co vůle na rozdělovači? Zkoušel jsi vyměnit palec?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6295&start=0
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6295&start=0
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
Jestli ti při tom "zlobení"skáče otáčkoměr tak nevím proč to hledáš někde okolo paliva nebo vysokého napětí.Kristensen píše:hodím to znova na paltest a uvidím co to bude dělat, jestli bude otáčkoměr skákat podle vynechávání nebo ne.
Je to jasná známka toho že vynechává "nízkonapěťová"část zapalování.(kontakt rozdělovače , kondenzátor , káblík k indukčce , indukčka nebo jen napájení jde to odhalit i kouskem drátu se žárovkou.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
To asi moc filtr není spíš bych to nazval sítkem a bude tam na zachytávání tak much nebo kusu gumy z hadice....dmatej píše:Filtr je hned na vstupu do karbecu, ale je pravda, že přes něj projde leccos.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
mno nevim ,kazdy tu spomina palec rozdelovaca a hlavu ...ja sosobne som mal vsetko v poriadku ,len samotna oska rozdelovaca uz mala taku volu ,ze sa roztelovac sam od seba pred zapal a po asi 1001km ,sa auto muselo zostelovat o5 , a potom druha vec ,co mi robilo problem bola membranka v benzin. pumpre ,kde som dal novu za par korun a zase to slapalo i ked sa objavil zase problemm ,ze pri velkych teplotach v lete auto kcipavalo zae ,ale to vraj tym ,ze sa ac pumpa prehrieva a tie nove membrany su na rit a preto som to tu niekd enasiel
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Rád nakousnu toho zaprášené téma.
Po několika dálničních jízdách a několika zátěžovkách mne čím dál víc irituje situace, kdy motor po zátěži nedrží volnoběh a chcípe. Jede slušně, ta dvanáctistovka dýchavičná , dálnici 110 - 130 do osmi litrů... Ale jak vykvaltuju, nebo dojedu ze sjezdu do křižovatky, tak to skape. Pomůže tomu přišlpávat, nebo dát sytič.
Indície - moje palivová pumpa má nejlepší léta za sebou, ale je mi milejší o tom podebatovat a nic nevyřešit, než zkusit dát jinou a vyřešit to
Zapalování je tam několik let, ale je slušné, fakt se za něj nestydím.
Mimo ty zátěžovky s tím žádné problémy nejsou.
Po několika dálničních jízdách a několika zátěžovkách mne čím dál víc irituje situace, kdy motor po zátěži nedrží volnoběh a chcípe. Jede slušně, ta dvanáctistovka dýchavičná , dálnici 110 - 130 do osmi litrů... Ale jak vykvaltuju, nebo dojedu ze sjezdu do křižovatky, tak to skape. Pomůže tomu přišlpávat, nebo dát sytič.
Indície - moje palivová pumpa má nejlepší léta za sebou, ale je mi milejší o tom podebatovat a nic nevyřešit, než zkusit dát jinou a vyřešit to
Zapalování je tam několik let, ale je slušné, fakt se za něj nestydím.
Mimo ty zátěžovky s tím žádné problémy nejsou.