Mám karburátor OZON s ekonomizérem na motoru 1300 - rok výroby 85. Při sešlápnutí plynu na podlahu se u karburátoru ozve cvaknutí - cvaknutí je patrné na táhle na karburátoru zepředu auta - táhlo je viditelné od chladiče, těsně nad sacím potrubím u příruby. Patří to tam, nebo je to chyba?
[ Komentář přidal: Vašátor: pá prosinec 14, 2007 14:25 ]
Přesunuto ze sekce "Hranatá řada". *V
KARBURÁTOR
Moderátor: Moderátoři
Miči: Chtělo by druhýho, co bude šlapat na plyn ( předpokládám, že to dělá i při stojícím motoru ) a Ty budeš sledovat, odkud se to ozývá, resp. jestli se při pohybu táhel někde něco nešprajcuje. Táhla a klouby musí jít volně, bez pazvuků. Jinak odpoj karb od táhel a zkoušej dál. Pokud by se něco ozývylo z karburátoru tak sundat tento a hejbat s mechanikou, zkoušet a hledat.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Pneumatický ventil, spíná za chodu motoru, tj při změně otáček resp. zapalovacích jisker kolem dvanácti stech otáčkách, jestliže plyn pedál cvaká i bez nahozenýho motoru může to dělat vůle v táhýlkách ovládání plynu (stačí doštelovat dálku táhýlek), taky docela cvaká "mikrospínač) na sepnutí ekonomizéru, ale to spíš jen v první asi tak desetiě chodu plyn. pedálu, ještě může přeskakovat pružina(chce namazat) z druhý strany motoru než je karbec u pruchodky do kabiny. - nedávno jsem hledal kde to může dělat pazvuky
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto