Alternátor - nefunguje

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Alternátor - nefunguje

Příspěvek od Kewint »

ahoj mam dalši problem praskl mi klínový řemen tak jsem ho vyměnil a kontrolka dobíjení sämozřejme po výmeně zhasla jak má být.Tak jsem si řikal vše je O.K ale po cca 10minutách se zase rozžnula a už nezhasla řemen jenaplý na max altík už dál nejde a drát nikde neupad tak nevim co?

Pozn. moderátora : zkuste, než odešlete svůj příspěvek, napsat k tématu nejen název součástky, ale i krátký popis problému, např Altík - nefunguje
Naposledy upravil(a) Kewint dne stř srp 08, 2007 23:27, celkem upraveno 2 x.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

remen nesmi bejt napnutej tak ze nejde promacknout. musi met pruhyb cca 1cm!! zmer zda ti to dobre dobiji. nevim jak je u 05ky zapojena kontrolka. s tim ti snad poradi nekdo jinej
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Těžko radit, když to člověk nemůže "ohmatat". Mášli k dispozici voltmetr poměř co se děje na baterce, když motor vrčí a to jak při volnoběhu tak i při zvýšených otáčkách, zkontroluj pojistku buzení G67 a očisti fastony na káblících co vedou do alternátoru, dále by se hodilo zkontrolovat uhlíky, ale to by chtělo altík demontovat neb je tam mizerný přístup.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

To koko loko:jo natupojistkku sepodívám hned ráno jako první díky zatim
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

tak díky koko loko bylo to pojistkou ale by¨la tak blbě praskůá,že na první pohled to neššlo poznat a díky
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Buď rád, že to byla taková blbina, otázkou ovšem je proč vyletěla, možná nějak nešťastně při manipulaci s klíňákem, každopádně zkontroluj jestli nemáš něco uvolněné, třeba faston co se nešťastně dotýká hliníkového domečku regulátoru, nebo uvolněné celé těleso regulátoru, každopádně při jakékoliv manipulaci s alternátorem je vhodné odpojovat baterii.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

neřekl byych že vyletěla vinou neakého zkratu,ale asi tím že to byla jedna z nejstarších pojistek co byla v pojistkové skříni a jak sem nedávno manipuloval z ostatními pojistkami tak praskla jak se s ní hnulo,protože byla stará
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
m.choleva
Příspěvky: 2
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:19
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od m.choleva »

Mam problem,vlastním vozidlo vaz 21044 rv.1999 poslední model combi.Ma najeto 50000 km,a mam takový problem při zap. kličku se kromě kon. mazáni rovněž rosvítí kon. nabijení po nastartováví kon. nabijení pohasne ale lehce prosvíta.Při měření voltmetrem na kont. baterie to ukazuje 13,5 voltu což by mělo být vpořádku.Muže to být relátkem ktere je přišrobováne 2 šroubky je kulatého tvaru,do něhož vede drát z alt. přes konektor spojení.
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

nemel by davat tak 14-14,5? jako ja nevim, jen kontrolni otazka..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Atex píše:nemel by davat tak 14-14,5? jako ja nevim, jen kontrolni otazka..
Jo, to by měl, ale já z té mojí bestie (21044) také více jak 13,5 V nevyždímu :dontknow:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

mozna proto...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Hmmm - regulátor napěti by měl dávat cca 13,8 - 14,0 V. Čili bych si možná i dovolil tvrdit, že relátkem či špatným ukonstřením to nebude.
Možná bych viděl problém (prosvítání kontrolky) v proražení jedné z diod na diodovém můstku uvnitř alternátoru.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Regulator napeti podle mne pousti normalne 14,5... to zarovky jeste nepraskaji :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
m.choleva
Příspěvky: 2
Registrován: čtv lis 01, 2007 16:19
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od m.choleva »

[glow=orange][/glow][shadow=yellow][/shadow]
Pane Musil, to nabíjení musí vyřešit autoelektrikář, ale měl bych na Vás ještě jeden dotaz.
Mé vozidlo je RV prosinec 1999 a má najeto 50.000km a jsem 2. majitelem. Nevím, jestli máte stejný problém, ale na mém vozidle po nastartování studeného motoru to dlouho drží v otáčkách a když je motor už teplý, tak při řazení nahoru mi velmi pomalu klesají otáčky. V servise to okomentovali, že je to dáno od výroby (údajně čidlem v převodovce).
Já se domnívám, že to nemusí být pravda. Nemůže to být náhodou špatně nastavenou vstřik. jednotkou. Díky za odpověď, Martin Choleva. :lol:
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Není náhodou u 21044 kontrolka nabíjení zapojena bez relé? :roll: Tím "kulatým" není myšlen třeba odrušovací kondenzátor? (který mimochodem dle příruček na Ladu v nabíjecím okruhu být nemá...)
-----
Michal Pokorný: Já už jsem po dvou zlikvidovaných baterkách vycvičen, že 13,5 Voltu je málo... :? A to obzvláště na zimní provoz, kdy běží pomalu všechno, do čeho vedou dráty. Možná by to chtělo zkusit si půjčit jiný regulátor a na zkoušku ho prohodit.
Honza
Osa Praha - Brno
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“