Alternátor - nefunguje
Moderátor: Moderátoři
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Alternátor - nefunguje
ahoj mam dalši problem praskl mi klínový řemen tak jsem ho vyměnil a kontrolka dobíjení sämozřejme po výmeně zhasla jak má být.Tak jsem si řikal vše je O.K ale po cca 10minutách se zase rozžnula a už nezhasla řemen jenaplý na max altík už dál nejde a drát nikde neupad tak nevim co?
Pozn. moderátora : zkuste, než odešlete svůj příspěvek, napsat k tématu nejen název součástky, ale i krátký popis problému, např Altík - nefunguje
Pozn. moderátora : zkuste, než odešlete svůj příspěvek, napsat k tématu nejen název součástky, ale i krátký popis problému, např Altík - nefunguje
Naposledy upravil(a) Kewint dne stř srp 08, 2007 23:27, celkem upraveno 2 x.
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
remen nesmi bejt napnutej tak ze nejde promacknout. musi met pruhyb cca 1cm!! zmer zda ti to dobre dobiji. nevim jak je u 05ky zapojena kontrolka. s tim ti snad poradi nekdo jinej
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Těžko radit, když to člověk nemůže "ohmatat". Mášli k dispozici voltmetr poměř co se děje na baterce, když motor vrčí a to jak při volnoběhu tak i při zvýšených otáčkách, zkontroluj pojistku buzení G67 a očisti fastony na káblících co vedou do alternátoru, dále by se hodilo zkontrolovat uhlíky, ale to by chtělo altík demontovat neb je tam mizerný přístup.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Buď rád, že to byla taková blbina, otázkou ovšem je proč vyletěla, možná nějak nešťastně při manipulaci s klíňákem, každopádně zkontroluj jestli nemáš něco uvolněné, třeba faston co se nešťastně dotýká hliníkového domečku regulátoru, nebo uvolněné celé těleso regulátoru, každopádně při jakékoliv manipulaci s alternátorem je vhodné odpojovat baterii.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Kewint
- Příspěvky: 1683
- Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
neřekl byych že vyletěla vinou neakého zkratu,ale asi tím že to byla jedna z nejstarších pojistek co byla v pojistkové skříni a jak sem nedávno manipuloval z ostatními pojistkami tak praskla jak se s ní hnulo,protože byla stará
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Mam problem,vlastním vozidlo vaz 21044 rv.1999 poslední model combi.Ma najeto 50000 km,a mam takový problem při zap. kličku se kromě kon. mazáni rovněž rosvítí kon. nabijení po nastartováví kon. nabijení pohasne ale lehce prosvíta.Při měření voltmetrem na kont. baterie to ukazuje 13,5 voltu což by mělo být vpořádku.Muže to být relátkem ktere je přišrobováne 2 šroubky je kulatého tvaru,do něhož vede drát z alt. přes konektor spojení.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm - regulátor napěti by měl dávat cca 13,8 - 14,0 V. Čili bych si možná i dovolil tvrdit, že relátkem či špatným ukonstřením to nebude.
Možná bych viděl problém (prosvítání kontrolky) v proražení jedné z diod na diodovém můstku uvnitř alternátoru.
L.
Možná bych viděl problém (prosvítání kontrolky) v proražení jedné z diod na diodovém můstku uvnitř alternátoru.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Regulator napeti podle mne pousti normalne 14,5... to zarovky jeste nepraskaji
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
[glow=orange][/glow][shadow=yellow][/shadow]
Pane Musil, to nabíjení musí vyřešit autoelektrikář, ale měl bych na Vás ještě jeden dotaz.
Mé vozidlo je RV prosinec 1999 a má najeto 50.000km a jsem 2. majitelem. Nevím, jestli máte stejný problém, ale na mém vozidle po nastartování studeného motoru to dlouho drží v otáčkách a když je motor už teplý, tak při řazení nahoru mi velmi pomalu klesají otáčky. V servise to okomentovali, že je to dáno od výroby (údajně čidlem v převodovce).
Já se domnívám, že to nemusí být pravda. Nemůže to být náhodou špatně nastavenou vstřik. jednotkou. Díky za odpověď, Martin Choleva.
Pane Musil, to nabíjení musí vyřešit autoelektrikář, ale měl bych na Vás ještě jeden dotaz.
Mé vozidlo je RV prosinec 1999 a má najeto 50.000km a jsem 2. majitelem. Nevím, jestli máte stejný problém, ale na mém vozidle po nastartování studeného motoru to dlouho drží v otáčkách a když je motor už teplý, tak při řazení nahoru mi velmi pomalu klesají otáčky. V servise to okomentovali, že je to dáno od výroby (údajně čidlem v převodovce).
Já se domnívám, že to nemusí být pravda. Nemůže to být náhodou špatně nastavenou vstřik. jednotkou. Díky za odpověď, Martin Choleva.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Není náhodou u 21044 kontrolka nabíjení zapojena bez relé? Tím "kulatým" není myšlen třeba odrušovací kondenzátor? (který mimochodem dle příruček na Ladu v nabíjecím okruhu být nemá...)
-----
Michal Pokorný: Já už jsem po dvou zlikvidovaných baterkách vycvičen, že 13,5 Voltu je málo... A to obzvláště na zimní provoz, kdy běží pomalu všechno, do čeho vedou dráty. Možná by to chtělo zkusit si půjčit jiný regulátor a na zkoušku ho prohodit.
-----
Michal Pokorný: Já už jsem po dvou zlikvidovaných baterkách vycvičen, že 13,5 Voltu je málo... A to obzvláště na zimní provoz, kdy běží pomalu všechno, do čeho vedou dráty. Možná by to chtělo zkusit si půjčit jiný regulátor a na zkoušku ho prohodit.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno