Jak nemit z Lady pojizdnou pec

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
hornak.active.sound

Jak nemit z Lady pojizdnou pec

Příspěvek od hornak.active.sound »

Mate negdo praxi v tepelnym odizolovani LADY? Jde mi o to,zda se da nejakym zpusobem lepe tepelne odizolovat,pro parny dny.Bylo by dobry neco udelat se strechou,bo je to plocha dost velka,a staci par minut na slunicku,a muzu delat volsky oka i na podlaze.Za predni sklo sice davam clonu a zadni ma zaluzie,ale to jen pomuze nepopraskani palubky atd.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Myslíš, že je to v Ladě horší než u jiných aut? Mě to nepřijde, jako problém bych spíš než střechu viděl koženkový sedadla....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

me to taky neprijde, a to jsem extremne haklivej,,trojuhelnicky to jisti (ja je ale nemam)v jinych autech je to 100x horsi, dulezite je se rychle rozjet, pak uz v poho..jinak stresni okno a okenka 1mm dolu
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

V první řadě bych pořídil pokovený skla nebo folie, jinak je to beznadějný. Střecha je věc druhá, ale nevím, asi by šlo tam dostat nějakou folii, co se běžně prodávaj, ale nevím, jak sundat tapecírung.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

vacsinou staci vymenit ventil kurenia za nejaky co neprepusta, napr taky ako ma Myso :mrgreen:

a hlavne treba mat na vrchu priecky medzi motorom a tym zlabom, kde su stierace a sanie kurenia gumene tesnenie, inak motor odvetrava rovno do kabiny...

ale uplne najlepsie je cely interier rozhodit a vsade vsetko pekne zaizolovat nejakym vhodnym materialom zo stavebnin...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Isover, typ uz presne nevim, je ale 20mm tlusty a nahore ma hlinikovou folii na auto to vychazi asi na 700,-. Funguje dobre, je i proti hluku s zkousel jsem i zaruvzdornost, nehori. Samozrejmne pokud na nej chrstne benzin tak hori,ale kdyz chytne auto tak hori vsechno ze...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

ISOVER, ISOVER. Budu si pamatovat ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“