uzávěrka

Moderátor: Moderátoři

Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

uzávěrka

Příspěvek od Kristensen »

Zdarec lidi, jde na 2101 udělat uzávěrka? Případně jak, nebo nějaký odkaz, díky.
Dusan
Příspěvky: 3917
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

no rucna brzda ti roska pomoze :D alebo zavarit napevno dif :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

uzavierka? to ti je na co?? chces driftovat alebo v zime zapojit obe kola?
Robia sa aj LSD - samosvorne diferencialy, to robia napr madari, cena je okolo 20tisic alebo sa robi 100percentna zapinatelna uzavierka, napr. Offrotec a tam je cena okolo 30tisic, taky si vyber :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

Majo píše:uzavierka? to ti je na co?? chces driftovat alebo v zime zapojit obe kola?
Robia sa aj LSD - samosvorne diferencialy, to robia napr madari, cena je okolo 20tisic alebo sa robi 100percentna zapinatelna uzavierka, napr. Offrotec a tam je cena okolo 30tisic, taky si vyber :P
Aha takže budu muset něco vytvořit sám :idea: Tak díky
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10558
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Kdysi dávno (řekl bych tak 2 - 3 leta zpátky) tudy na téma uzávěrka diferenciálu prošel zajímavý obrázek - byl to návrh nějakého přípravku do diferenciálu a tvrdilo se v něm, že je až 70% uzavření.
Pokusím se to popsat: jednalo se v podstatě o dvě destičky z kvalitnější oceli, které se umístily mezi planetová kola a mezi ně se vložilo 4 nebo 6 silnějších pružinek ze spojkové lamely. Ty pružinky roztahovaly destičky, destičky tlačily na planetový kola a tím bránily (smykovým třením) vzájemnému protáčení. L.
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

Luděk Musil píše:Kdysi dávno (řekl bych tak 2 - 3 leta zpátky) tudy na téma uzávěrka diferenciálu prošel zajímavý obrázek - byl to návrh nějakého přípravku do diferenciálu a tvrdilo se v něm, že je až 70% uzavření.
Pokusím se to popsat: jednalo se v podstatě o dvě destičky z kvalitnější oceli, které se umístily mezi planetová kola a mezi ně se vložilo 4 nebo 6 silnějších pružinek ze spojkové lamely. Ty pružinky roztahovaly destičky, destičky tlačily na planetový kola a tím bránily (smykovým třením) vzájemnému protáčení. L.
Hm, to vypadá docela reálně, jen se obávám že tam bude docházet k mírnej šrotaci materiálu tím třením. Mě třeba nejvíc štve právě to že když jedeš někde po lesní cestě z kopce, brzdíš motorem a jedno kolo se dostane na trávu nebo bláto tak se díky diferáku roztočí obráceně. Ale zase zajistit ho natvrdo taky není moc výhra, pak to nechce zatáčet.
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

Chalani u nas maju povarene diferencialy ,zatacat to moc nechce na malom mieste ,ale normalne na ceste v pohode a ked sa potrebujes otocit ,tak sa s tym otocis este na mensom mieste ako s normalnym diferencialom ,lebo staci dat 1 alebo 2 ,vytocit motor do otacok ,rychlo pustit spojku a auto sa otoci temer na mieste :lol: a ak si servis ,tak urcite mas poriadnu zvaracku a si to vies sam urobit :wink:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

Marosqo píše:Chalani u nas maju povarene diferencialy ,zatacat to moc nechce na malom mieste ,ale normalne na ceste v pohode a ked sa potrebujes otocit ,tak sa s tym otocis este na mensom mieste ako s normalnym diferencialom ,lebo staci dat 1 alebo 2 ,vytocit motor do otacok ,rychlo pustit spojku a auto sa otoci temer na mieste :lol: a ak si servis ,tak urcite mas poriadnu zvaracku a si to vies sam urobit :wink:
Já mám vše, autogen, elektriku, CO ale přece jen kdyby se mě to podařilo vymyslet vypínatelný, klidně že bych musel vlízt pod auto, to je jedno ale zavařit se mě to nechce
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

na offroad foru je manik z čech, co vyrabi automaticke 100% uzaverky na jakekoliv auto. Je to kopie ausielocker(USA) a co je pro tebe nejzajimavejsi, cena je 12tis. nic levnejsiho asi nsezenes.
Jinak ty desticky s perkama do difu. Kokni na sekci nivka nekde tam bude odkaz na brazilskej WEB, tam je to obrazove ukazany....
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Kristensen
Příspěvky: 21
Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
Bydliště: Česká Třebová

Příspěvek od Kristensen »

vik2 píše:na offroad foru je manik z čech, co vyrabi automaticke 100% uzaverky na jakekoliv auto. Je to kopie ausielocker(USA) a co je pro tebe nejzajimavejsi, cena je 12tis. nic levnejsiho asi nsezenes.
Jinak ty desticky s perkama do difu. Kokni na sekci nivka nekde tam bude odkaz na brazilskej WEB, tam je to obrazove ukazany....
jj díky
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Měl bych jeden nápad jak by se možná dal vyřešit problém diferenciál - zima - motor v předu = KATASTROFA. Asi todle vsichni znate. Jedno kolo asfalt, druhy led = smula :) Pochybuju ze to co me napadlo by se dalo pouzit pri normalni jizde tzn. stale v cinnosti. Spis bych to videl na moznost to pouzivat jen v pripade "zapadnuti".

Na kazdy kolo, by se umistil snimac otacek(ja osbone bych to resil halovou sondou a necim magneticky, ale je i spusty jinych zpusobu). Ke kazdymu kolu vede lanko od rucni brzdy. Na kazdy todle lanko by se umistil elektromotor s dostatecnym vykonem a pokud by prostrednictvim snimacu otacek bylo zjisteno, ze rozdil mezi otackami kol presahl urcitou mez, tak by elektromotor na rychleji se otacejicim kole toto kolo pribrzdil coz by zpusobilo prenos sily i na kolo druhe.

Osobne mi to neprijde az zas tak spatne a to i co se tyce ceny. Co si o tom myslite vy?
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

Nebolo by jednoduhsie spravit uz ked rucnu s dvomi lankami, kde by si si mohol jedno kedykolvek odopnut? :roll: Teoreticky by to mozno slo.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

popest píše:Měl bych jeden nápad jak by se možná dal vyřešit problém diferenciál
To není vůbec špatný nápad!
Snímač otáček na kole již mám 11let (jazíčkové relé) a v bubnu zavrtán magnet . Jen jedna závada,zmrzlým sněhem utržen drát-vyřešeno .
A lanovody bych ovládal podtlakem-upravenýni posilovači brzd,skoušel jsem tak řešit poloautomat a chdilo to.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja by som tam drbol skodovacke lanka na rucku a dve paky a mas traktor, brzdis kolo ktore smyka ;)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vik2 »

kluci meli dve paky rucni brzdy na zavodni Nivce. Velmi mala ucinost v terenu :(
Na silnici to mozna bude stacit...
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“