uzávěrka
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
uzávěrka
Zdarec lidi, jde na 2101 udělat uzávěrka? Případně jak, nebo nějaký odkaz, díky.
uzavierka? to ti je na co?? chces driftovat alebo v zime zapojit obe kola?
Robia sa aj LSD - samosvorne diferencialy, to robia napr madari, cena je okolo 20tisic alebo sa robi 100percentna zapinatelna uzavierka, napr. Offrotec a tam je cena okolo 30tisic, taky si vyber
Robia sa aj LSD - samosvorne diferencialy, to robia napr madari, cena je okolo 20tisic alebo sa robi 100percentna zapinatelna uzavierka, napr. Offrotec a tam je cena okolo 30tisic, taky si vyber
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
Aha takže budu muset něco vytvořit sám Tak díkyMajo píše:uzavierka? to ti je na co?? chces driftovat alebo v zime zapojit obe kola?
Robia sa aj LSD - samosvorne diferencialy, to robia napr madari, cena je okolo 20tisic alebo sa robi 100percentna zapinatelna uzavierka, napr. Offrotec a tam je cena okolo 30tisic, taky si vyber
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Lada 2101 1,2 8V
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Kdysi dávno (řekl bych tak 2 - 3 leta zpátky) tudy na téma uzávěrka diferenciálu prošel zajímavý obrázek - byl to návrh nějakého přípravku do diferenciálu a tvrdilo se v něm, že je až 70% uzavření.
Pokusím se to popsat: jednalo se v podstatě o dvě destičky z kvalitnější oceli, které se umístily mezi planetová kola a mezi ně se vložilo 4 nebo 6 silnějších pružinek ze spojkové lamely. Ty pružinky roztahovaly destičky, destičky tlačily na planetový kola a tím bránily (smykovým třením) vzájemnému protáčení. L.
Pokusím se to popsat: jednalo se v podstatě o dvě destičky z kvalitnější oceli, které se umístily mezi planetová kola a mezi ně se vložilo 4 nebo 6 silnějších pružinek ze spojkové lamely. Ty pružinky roztahovaly destičky, destičky tlačily na planetový kola a tím bránily (smykovým třením) vzájemnému protáčení. L.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
Hm, to vypadá docela reálně, jen se obávám že tam bude docházet k mírnej šrotaci materiálu tím třením. Mě třeba nejvíc štve právě to že když jedeš někde po lesní cestě z kopce, brzdíš motorem a jedno kolo se dostane na trávu nebo bláto tak se díky diferáku roztočí obráceně. Ale zase zajistit ho natvrdo taky není moc výhra, pak to nechce zatáčet.Luděk Musil píše:Kdysi dávno (řekl bych tak 2 - 3 leta zpátky) tudy na téma uzávěrka diferenciálu prošel zajímavý obrázek - byl to návrh nějakého přípravku do diferenciálu a tvrdilo se v něm, že je až 70% uzavření.
Pokusím se to popsat: jednalo se v podstatě o dvě destičky z kvalitnější oceli, které se umístily mezi planetová kola a mezi ně se vložilo 4 nebo 6 silnějších pružinek ze spojkové lamely. Ty pružinky roztahovaly destičky, destičky tlačily na planetový kola a tím bránily (smykovým třením) vzájemnému protáčení. L.
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Lada 2101 1,2 8V
Chalani u nas maju povarene diferencialy ,zatacat to moc nechce na malom mieste ,ale normalne na ceste v pohode a ked sa potrebujes otocit ,tak sa s tym otocis este na mensom mieste ako s normalnym diferencialom ,lebo staci dat 1 alebo 2 ,vytocit motor do otacok ,rychlo pustit spojku a auto sa otoci temer na mieste a ak si servis ,tak urcite mas poriadnu zvaracku a si to vies sam urobit
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A
BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction
Lada Niva Urban 2017
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
Já mám vše, autogen, elektriku, CO ale přece jen kdyby se mě to podařilo vymyslet vypínatelný, klidně že bych musel vlízt pod auto, to je jedno ale zavařit se mě to nechceMarosqo píše:Chalani u nas maju povarene diferencialy ,zatacat to moc nechce na malom mieste ,ale normalne na ceste v pohode a ked sa potrebujes otocit ,tak sa s tym otocis este na mensom mieste ako s normalnym diferencialom ,lebo staci dat 1 alebo 2 ,vytocit motor do otacok ,rychlo pustit spojku a auto sa otoci temer na mieste a ak si servis ,tak urcite mas poriadnu zvaracku a si to vies sam urobit
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Lada 2101 1,2 8V
na offroad foru je manik z čech, co vyrabi automaticke 100% uzaverky na jakekoliv auto. Je to kopie ausielocker(USA) a co je pro tebe nejzajimavejsi, cena je 12tis. nic levnejsiho asi nsezenes.
Jinak ty desticky s perkama do difu. Kokni na sekci nivka nekde tam bude odkaz na brazilskej WEB, tam je to obrazove ukazany....
Jinak ty desticky s perkama do difu. Kokni na sekci nivka nekde tam bude odkaz na brazilskej WEB, tam je to obrazove ukazany....
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte črc 31, 2007 12:28
- Bydliště: Česká Třebová
jj díkyvik2 píše:na offroad foru je manik z čech, co vyrabi automaticke 100% uzaverky na jakekoliv auto. Je to kopie ausielocker(USA) a co je pro tebe nejzajimavejsi, cena je 12tis. nic levnejsiho asi nsezenes.
Jinak ty desticky s perkama do difu. Kokni na sekci nivka nekde tam bude odkaz na brazilskej WEB, tam je to obrazove ukazany....
Renault 19 1,8 16V
Lada 2101 1,2 8V
Lada 2101 1,2 8V
Měl bych jeden nápad jak by se možná dal vyřešit problém diferenciál - zima - motor v předu = KATASTROFA. Asi todle vsichni znate. Jedno kolo asfalt, druhy led = smula Pochybuju ze to co me napadlo by se dalo pouzit pri normalni jizde tzn. stale v cinnosti. Spis bych to videl na moznost to pouzivat jen v pripade "zapadnuti".
Na kazdy kolo, by se umistil snimac otacek(ja osbone bych to resil halovou sondou a necim magneticky, ale je i spusty jinych zpusobu). Ke kazdymu kolu vede lanko od rucni brzdy. Na kazdy todle lanko by se umistil elektromotor s dostatecnym vykonem a pokud by prostrednictvim snimacu otacek bylo zjisteno, ze rozdil mezi otackami kol presahl urcitou mez, tak by elektromotor na rychleji se otacejicim kole toto kolo pribrzdil coz by zpusobilo prenos sily i na kolo druhe.
Osobne mi to neprijde az zas tak spatne a to i co se tyce ceny. Co si o tom myslite vy?
Na kazdy kolo, by se umistil snimac otacek(ja osbone bych to resil halovou sondou a necim magneticky, ale je i spusty jinych zpusobu). Ke kazdymu kolu vede lanko od rucni brzdy. Na kazdy todle lanko by se umistil elektromotor s dostatecnym vykonem a pokud by prostrednictvim snimacu otacek bylo zjisteno, ze rozdil mezi otackami kol presahl urcitou mez, tak by elektromotor na rychleji se otacejicim kole toto kolo pribrzdil coz by zpusobilo prenos sily i na kolo druhe.
Osobne mi to neprijde az zas tak spatne a to i co se tyce ceny. Co si o tom myslite vy?
To není vůbec špatný nápad!popest píše:Měl bych jeden nápad jak by se možná dal vyřešit problém diferenciál
Snímač otáček na kole již mám 11let (jazíčkové relé) a v bubnu zavrtán magnet . Jen jedna závada,zmrzlým sněhem utržen drát-vyřešeno .
A lanovody bych ovládal podtlakem-upravenýni posilovači brzd,skoušel jsem tak řešit poloautomat a chdilo to.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!