Žere olej
Moderátor: Moderátoři
Žere olej
Chlapi poraďte, můj stroj mi žere olej. Po startu to vždycky začmoudí a potom když řadím nebo prudčeji přidám plyn. A zdá se mi, že je trochu od oleje i řemen a řemenice pod tím plastovým krytem. Čím to může být, simeringy na ventilech, nebo na klice?A jak je náročný ty simeringy vyměnit?
Házejte rozumy
Házejte rozumy
2105
Simeringy na ventilech jsou z hlediska výměny v kategorii náročnějších oprav, ale dělám to za tři hodiny.
Investice cca 100 Kč, lze to provést bez demontáže hlavy (pokud na to jsou k dispozici přípravky).
Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
Investice cca 100 Kč, lze to provést bez demontáže hlavy (pokud na to jsou k dispozici přípravky).
Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
vecny idealistaMarek píše:Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
moja verzia: ak ti nezerie olej, je vsetko v poriadku...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nepochybuji, pokud budu olej měnit tak po 3 tis. tak to i splním, možná , myslíte, že výměna těch gufírek na ventilech opravdu pomůže? U mojí mršky je najeto 80 tis. a hrubým odhadem si to spapalo za posledních 6 tis. asi 2,5l oleje SJ. Jinak to celý život vyjma začátku asi jezdilo na olej od Castrolu, tedy předpoklad kvality.Marek píše:Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Výměna těch gufer na ventilových vodítkách pomůže někdy téměř zázračně. Já jsem se dostal až na spotřebu 1 l na 2000km, proběhla výměna těch gufer a na 10000 km mě ubyla asi půlka rozsahu olej. měrky min-max. Tento stav vydržel cca 30 - 40 tis.km pak to pomalu zase začínalo baštit olej, ale nic brutálního - tak 1 - 2 l/ 10000km
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No,neveril by si,na mojej 05 rv. 1984 s 92tis. km to zacalo minule poriadne papat,az som vymenil tie guferka.Pri vymene sa mi rozlamali v rukach .Odvtedy klud.Koko Loko píše:myslíte, že výměna těch gufírek na ventilech opravdu pomůže? U mojí mršky je najeto 80 tis. a hrubým odhadem si to spapalo za posledních 6 tis. asi 2,5l oleje
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)