Vypadky funkce valcu

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Vypadky funkce valcu

Příspěvek od Pavel04 »

JmJ napsal:

Pavel04 napsal:
Hele musim si postezovat ze se mi obcas dejou podobny veci (trivalcovy beh prvni minutu). Nechapu cim to je, holt neco v zapalovani asi. Dneska dokonce 2valce... to uz se skoro neda jet do kopce. Stava se mi to cca kazdej 20.-30. start zastudena

pokud jsi tak delsi dobu necinil, pak doporucuji ocistit a odmastit kladivko rozdelovace, palec, vicko (z obou stran), vysokonapetove kabely a civku. spina a vlhkost a nebo tuk delaji svoje.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Takze odpoved - odzadu - svicky jiskri, kabely sem menil pred par sty kilometry, vicko rozdelovace sem menil, takze asi kladivko, nebo nevim...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Nebo ti sytic udela moc bohatou smes treba...
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

klapku sytice sem odsrouboval - se mi zdal byti k nicemu :twisted:.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pavel04 píše:klapku sytice sem odsrouboval - se mi zdal byti k nicemu :twisted:.
co k tomu dodat ... mozna jen, ze pokud ti to za studena jezdi bez problemu bez sytice, tak asi nekde bude neco ne zcele ok :-) leda ze by Fiat motor byl nejaky zazracny :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Kdy jsi naposled měnil svíčky? Osobně se mi stala podobná věc. na volnoběh nepálil jeden válec. Po vyndání svíčky, svíčka házela jiskru velkou. Po zašroubování zpět válec opět nejel. Svíčku jsem dal jinou a najedou bylo vše OK. P.S. Blbo to i při jízdě.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Vašátor píše:Kdy jsi naposled měnil svíčky? Osobně se mi stala podobná věc. na volnoběh nepálil jeden válec. Po vyndání svíčky, svíčka házela jiskru velkou. Po zašroubování zpět válec opět nejel. Svíčku jsem dal jinou a najedou bylo vše OK. P.S. Blbo to i při jízdě.
To se stává často, svíčka venku hází a v motoru ne, neni totiž schponá pod tlakem hodit jiskru... Co já se s tim u motorky nazlobil :-)
Uživatelský avatar
ladalover
Příspěvky: 249
Registrován: čtv dub 20, 2006 11:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od ladalover »

Mě to začlo dělat taky. Garážuju, nejezdim v mokru a sněhu a najednou když nastartuju jde mi to na dva válce. Svíčky tam mam rok a půl, a jejich vůli i kontakty jsem očistil i seřídil a jiskru dávaly.
Dělá to jen asi 5 minut než se zahřeje motor. Pak to jede normálně.

Karburátor je seštelovanej a sytič je ok.

Jestli máte někdo jasnou radu, sem s ní.
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Uživatelský avatar
Krwel
Příspěvky: 128
Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krwel »

ladalover píše:Mě to začlo dělat taky. Garážuju, nejezdim v mokru a sněhu a najednou když nastartuju jde mi to na dva válce. Svíčky tam mam rok a půl, a jejich vůli i kontakty jsem očistil i seřídil a jiskru dávaly.
Dělá to jen asi 5 minut než se zahřeje motor. Pak to jede normálně.

Karburátor je seštelovanej a sytič je ok.

Jestli máte někdo jasnou radu, sem s ní.
Vymen svicky.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

tak toto som mal aj ja:D
vymena sviecok z L8y na L8Y stale nic
vymena kablov a palca na rozdelovaci,a krytky rozdelovaca, avto uz islo na 4valce
ale ani za tu rit to nemalo vykon
Vymena sviecok za teplejsie L15Y, motor isiel ako hodinky
sranda aky rozdiel spravia sviecky a pritom vyrobca doporucuje oboje.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

uvidime, este me napadlo ze by mohla bejt vule ulozeni na saci vacce (se mi zda jako by tam neco klepalo...)
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

ja si osobne myslim,aj z mojej skusenosti to bolo,ze ked ti vypadava valec tak je vysoka pravdepodobnost,ze je to elektrika
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“