Vypadky funkce valcu
Moderátor: Moderátoři
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Vypadky funkce valcu
JmJ napsal:
Pavel04 napsal:
Hele musim si postezovat ze se mi obcas dejou podobny veci (trivalcovy beh prvni minutu). Nechapu cim to je, holt neco v zapalovani asi. Dneska dokonce 2valce... to uz se skoro neda jet do kopce. Stava se mi to cca kazdej 20.-30. start zastudena
pokud jsi tak delsi dobu necinil, pak doporucuji ocistit a odmastit kladivko rozdelovace, palec, vicko (z obou stran), vysokonapetove kabely a civku. spina a vlhkost a nebo tuk delaji svoje.
Pavel04 napsal:
Hele musim si postezovat ze se mi obcas dejou podobny veci (trivalcovy beh prvni minutu). Nechapu cim to je, holt neco v zapalovani asi. Dneska dokonce 2valce... to uz se skoro neda jet do kopce. Stava se mi to cca kazdej 20.-30. start zastudena
pokud jsi tak delsi dobu necinil, pak doporucuji ocistit a odmastit kladivko rozdelovace, palec, vicko (z obou stran), vysokonapetove kabely a civku. spina a vlhkost a nebo tuk delaji svoje.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Kdy jsi naposled měnil svíčky? Osobně se mi stala podobná věc. na volnoběh nepálil jeden válec. Po vyndání svíčky, svíčka házela jiskru velkou. Po zašroubování zpět válec opět nejel. Svíčku jsem dal jinou a najedou bylo vše OK. P.S. Blbo to i při jízdě.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
To se stává často, svíčka venku hází a v motoru ne, neni totiž schponá pod tlakem hodit jiskru... Co já se s tim u motorky nazlobilVašátor píše:Kdy jsi naposled měnil svíčky? Osobně se mi stala podobná věc. na volnoběh nepálil jeden válec. Po vyndání svíčky, svíčka házela jiskru velkou. Po zašroubování zpět válec opět nejel. Svíčku jsem dal jinou a najedou bylo vše OK. P.S. Blbo to i při jízdě.
Mě to začlo dělat taky. Garážuju, nejezdim v mokru a sněhu a najednou když nastartuju jde mi to na dva válce. Svíčky tam mam rok a půl, a jejich vůli i kontakty jsem očistil i seřídil a jiskru dávaly.
Dělá to jen asi 5 minut než se zahřeje motor. Pak to jede normálně.
Karburátor je seštelovanej a sytič je ok.
Jestli máte někdo jasnou radu, sem s ní.
Dělá to jen asi 5 minut než se zahřeje motor. Pak to jede normálně.
Karburátor je seštelovanej a sytič je ok.
Jestli máte někdo jasnou radu, sem s ní.
lada time is comming...
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
Lada 1500S, 1,5, r.v. 1978 1978 - dále
Citrónek XM 2,1D, r.v. 1991 04/2008-09/2009
- Krwel
- Příspěvky: 128
- Registrován: stř čer 02, 2004 07:40
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Vymen svicky.ladalover píše:Mě to začlo dělat taky. Garážuju, nejezdim v mokru a sněhu a najednou když nastartuju jde mi to na dva válce. Svíčky tam mam rok a půl, a jejich vůli i kontakty jsem očistil i seřídil a jiskru dávaly.
Dělá to jen asi 5 minut než se zahřeje motor. Pak to jede normálně.
Karburátor je seštelovanej a sytič je ok.
Jestli máte někdo jasnou radu, sem s ní.
tak toto som mal aj ja:D
vymena sviecok z L8y na L8Y stale nic
vymena kablov a palca na rozdelovaci,a krytky rozdelovaca, avto uz islo na 4valce
ale ani za tu rit to nemalo vykon
Vymena sviecok za teplejsie L15Y, motor isiel ako hodinky
sranda aky rozdiel spravia sviecky a pritom vyrobca doporucuje oboje.
vymena sviecok z L8y na L8Y stale nic
vymena kablov a palca na rozdelovaci,a krytky rozdelovaca, avto uz islo na 4valce
ale ani za tu rit to nemalo vykon
Vymena sviecok za teplejsie L15Y, motor isiel ako hodinky
sranda aky rozdiel spravia sviecky a pritom vyrobca doporucuje oboje.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo