Lestenie kanalov

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Lestenie kanalov

Příspěvek od mtx »

Vie niekto poradit ako?? Jedna sa o hlavu a sacie potrubie!
Diky!
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

čekám kdy se zeptáš, jak se to auto vlastně startuje.. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

jemnym smirglom zbrusis vacsie nerovnosti a potom lestis pastou do zrkadlova... :D (na par dni roboty)
СЕКТОР ГАЗА парты
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

LRRHood nech ho on za to nemoze :D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

čmelák píše:LRRHood nech ho on za to nemoze :D
jasné omlouvám se.. :mrgreen:

já to dělám pomocí pružné hřídele, na kterou namotám šmirgl (ten se odstředivou silou roztahuje a tlačí tak do stěny sání), samozřejmě že postupuješ od hrubého až po vodák.. nakonec mužeš klidně použít i leštícího kotouče a pasty...

jinak tet sem dostal typ na použítí ocelového kartáče, kterej má tvar jako třeba štětka na protáhování kanalu (delší drát a na konci kartáč válcového tvaru), normálně se nasadí na vrtačku a valíš, ale tohle nemám vyzkoušené... ale něco do sebe to mít bude, minimálně si to tím připravíš, od hrubího bordelu...
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No vazeni takze v prvom rade sa ukludnit. Ponizovanie a urazanie si mylim ze sem nepatri. Odbornikov na makove buchty je tu az az a prave ty red hood by si mal krotit svoje emocie lebo vsetci dobre vieme ze co za picoviny sa vypytoval ked si bol novy. Samozrejme pre cmelaka plati to iste :P

Zopar obrazkov aj s pokecom (aj ked tomu budes asi h*vno rozumet) ako nato je tu http://www.vaz.ee/modules.php?name=News ... le&sid=342
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Trevor píše:No vazeni takze v prvom rade sa ukludnit. Ponizovanie a urazanie si mylim ze sem nepatri. Odbornikov na makove buchty je tu az az a prave ty red hood by si mal krotit svoje emocie lebo vsetci dobre vieme ze co za picoviny sa vypytoval ked si bol novy. Samozrejme pre cmelaka plati to iste :P

Zopar obrazkov aj s pokecom (aj ked tomu budes asi h*vno rozumet) ako nato je tu http://www.vaz.ee/modules.php?name=News ... le&sid=342
Po rusky ako tak viem, hadam cosi zistim. Dik za radu!
Inac tiez to robim smirglom od 100 az po 800 final a nakoniec brusnou pastou.
Chcel som vediet ci nekto nepozna lepsi postup preto som sa pytal, ale to bola chyba tak sa hlboko ospravedlnujem dvom expertom na motory L.R.R. Hoodovi , Cmelakovi.
tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tek »

Little Red Riding Hood píše:jinak tet sem dostal typ na použítí ocelového kartáče, kterej má tvar jako třeba štětka na protáhování kanalu (delší drát a na konci kartáč válcového tvaru), normálně se nasadí na vrtačku a valíš, ale tohle nemám vyzkoušené...
Aho, kolega bývalý automechanik mi říkal, že tohle se používalo. Ale jako na každý auto byl jiný kartáč :-)
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

je to mrdka robota, nie vsade sa da dostat v tom sacom potrubi, hlava je bez problemu, ale estonci maju recht, najlepsie je to robit tak ze sa vyberu voditka, vylesti sa to a potom sa da nove voditko. na to som ja nemal ani nervy ani podmienky... nejake fotky odo mna su na
www.ladaklub.com/myso/upravy/motor1700

daval som si to robit istemu mysovi, lebo ja sam na to nemam :twisted:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Myso, co to tam máš za karbec? :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

skusme neodbiehat od temy, ale na povodnom potrubi je ozon 2107 a na novom lestenom je weber. Obrázek
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

:lol: pohodeeee
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Myso píše:je to mrdka robota, nie vsade sa da dostat v tom sacom potrubi, hlava je bez problemu, ale estonci maju recht, najlepsie je to robit tak ze sa vyberu voditka, vylesti sa to a potom sa da nove voditko. na to som ja nemal ani nervy ani podmienky... nejake fotky odo mna su na
www.ladaklub.com/myso/upravy/motor1700

daval som si to robit istemu mysovi, lebo ja sam na to nemam :twisted:
Ved to sacie!
Smirglujem smirglujem a stale dookola prsty na mandere zodrate a este mam poriadne len 1 kanal aj to kratsi. V tych vacsich tam je este horsi pristup!!
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9382
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Jen bych ještě doplnil, že po vyleštění sacího potrubí a kanálů v hlavě je důležité tyto dva díly k sobě správně spasovat ... doleštit přechody tak, aby mezi nimi nebyl skok.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
mtx
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvek od mtx »

Vašátor píše:Jen bych ještě doplnil, že po vyleštění sacího potrubí a kanálů v hlavě je důležité tyto dva díly k sobě správně spasovat ... doleštit přechody tak, aby mezi nimi nebyl skok.
Samozrejme a bacha aj na tesnenie aby nahodou nezasahovalo do prechodu!
Teraz som sa dozvedel ze lestenie ci uz hlavy alebo potrubia na zrkadlovo nie je dobre.
Zmes viac kondenzuje! Jemna drsnost musi byt zachovana kvoli turbulenciam (tym priaznivym), ktore lepsie premiesaju zmes paliva a vzduchu!
Naposledy upravil(a) mtx dne pon led 22, 2007 14:21, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“