Stránka 1 z 4

Max. z hlavy

Napsal: sob led 13, 2007 18:41
od mtx
Vie niekto povedat kolko max. sa moze znizit hlava na 1600-vke, aby to znieslo tesnenie bez vacsich problemov?? Plan je asi 1,6 - 1,8 mm ci este viac??? Diky

Napsal: sob led 13, 2007 19:46
od čmelák
super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz :finga:

Napsal: sob led 13, 2007 20:20
od Laďuša
čmelák píše:super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz :finga:
Kua, co si asi tak lidi můžou myslet, když tady něco chtějí zjistit a lidi jim odpoví hledej hňupe????!!!! Kolik lidí to asi odradí, aby vůbec se zapojili do dění na fóru? Minimálně jednoho znam, lámal jsem ho, ať se taky zaregistruje a pak mě ještě zjebal, že to tu je idiotský a neochotný :twisted:
Vim, OT, dejte mi bludišťáka, ale nemoh jsem si to odpustit!

Napsal: sob led 13, 2007 22:29
od Dusan
tak ja mam 2mm dole z hlavy MArek mal 2,15 tušim..... pod 2mm by som nesiel je to tak akurat.... tie tlaky su aj tak už dostatočne :)

Prikladam Marekovu tabuľku o kolko sa zmeni kompresni pomer :D

Napsal: ned led 14, 2007 09:40
od Lada Rider
niekde sa tu uz spomynalo ze sa to da do -3mm aby sa to tam nepozrazalo, ja budem mat par desatin cez -2mm.

Napsal: ned led 14, 2007 09:52
od čmelák
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328

uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy


a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces

to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame

Napsal: ned led 14, 2007 16:20
od mtx
čmelák píše:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328

uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy


a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces

to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Nie som slepy a citat viem, ukaz mi cierne na bielom kde je napisane kolko max. znesie origo tesnenie!!!!!!!!!!! :evil: :evil: Najprv si pozeram prispevky az potom pisem!!!!!!!

Napsal: ned led 14, 2007 16:28
od JmJ
Ale no tak, panove :-) Min vykricniku a vice humoru :-)

Napsal: ned led 14, 2007 20:20
od čmelák
nikdo tu nema udaj kolko znesie tesnenie!

je tu akurat par motorov ktore jazdia s urcitym znizenim ;)

a preco chces znizovat co najviac z hlavy? :ANAL:

Napsal: pon led 15, 2007 16:17
od Marek
Kolik kompresního tlaku snese těsnění nikdo nedokáže přesně zjistit nebo učit a tudíž bude asi obtížné deklarovat maximální možné snížení hlavy. Myslím si ale, že spíš odejde motor na klice než na těsnění pod hlavou.

Já jezdil na snížení 2,15 mm a těsnění drželo bez jediného problému.A jak mi motor chodil si jistě mnozí pamatují (sezona jaro 2004 - podzim 2005). Potom odešly kroužky (praskly tlakové kroužky na dvou pístech), ale těsnění pořád "NIC".


P.S. Vidím, že moje tabulka slaví úspěch :-).

Napsal: pon led 15, 2007 21:14
od mtx
podla tych tabuliek ak su pravdive, som prisiel k zaveru ze 1 mm odobrania z bloku urobi vacsi kompresny pomer ako z hlavy. Tak dam asi blok -1 mm hlava -1 mm. Motor bude po GO. ostra vacka je super ale ma odradza spotreba.

Napsal: pon led 15, 2007 21:30
od Trevor
No lenze to inak nejde. Ono sa ten vykon z niecoho zobrat musi

Napsal: úte led 16, 2007 13:19
od Pája
Stačí jen vědět, jak tunit. Pak to jde i bez zvýšení spotřeby. Musíš jen zefektivnit práci motoru. Dát tam dva webry umí každej... 8)

Napsal: úte led 16, 2007 15:34
od Vašátor
Pája píše:Dát tam dva webry umí každej... 8)
No neřekl bych, protože osazení dvou weberů bez ostatních úprav akorát zajistí to, že motor nepojede :D

Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.

Napsal: úte led 16, 2007 17:30
od Marek
Vašátor píše: Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!