Stránka 1 z 4
Max. z hlavy
Napsal: sob led 13, 2007 18:41
od mtx
Vie niekto povedat kolko max. sa moze znizit hlava na 1600-vke, aby to znieslo tesnenie bez vacsich problemov?? Plan je asi 1,6 - 1,8 mm ci este viac??? Diky
Napsal: sob led 13, 2007 19:46
od čmelák
super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz
Napsal: sob led 13, 2007 20:20
od Laďuša
čmelák píše:super otazka pohladaj po fore hnupe
na straz
Kua, co si asi tak lidi můžou myslet, když tady něco chtějí zjistit a lidi jim odpoví hledej hňupe????!!!! Kolik lidí to asi odradí, aby vůbec se zapojili do dění na fóru? Minimálně jednoho znam, lámal jsem ho, ať se taky zaregistruje a pak mě ještě zjebal, že to tu je idiotský a neochotný
Vim, OT, dejte mi bludišťáka, ale nemoh jsem si to odpustit!
Napsal: sob led 13, 2007 22:29
od Dusan
tak ja mam 2mm dole z hlavy MArek mal 2,15 tušim..... pod 2mm by som nesiel je to tak akurat.... tie tlaky su aj tak už dostatočne
Prikladam Marekovu tabuľku o kolko sa zmeni kompresni pomer
Napsal: ned led 14, 2007 09:40
od Lada Rider
niekde sa tu uz spomynalo ze sa to da do -3mm aby sa to tam nepozrazalo, ja budem mat par desatin cez -2mm.
Napsal: ned led 14, 2007 09:52
od čmelák
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328
uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy
a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces
to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Napsal: ned led 14, 2007 16:20
od mtx
čmelák píše:http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=3328
uz len na spodku strany je tema o znizovani hlavy
a povedz kamaratovi ze hnup je on , a ked t ani ty nechapes tak si to vysvetli ako chces
to mtx keby si chcel tak tak hlavu znizenu o 1mm mame
Nie som slepy a citat viem, ukaz mi cierne na bielom kde je napisane kolko max. znesie origo tesnenie!!!!!!!!!!!
Najprv si pozeram prispevky az potom pisem!!!!!!!
Napsal: ned led 14, 2007 16:28
od JmJ
Ale no tak, panove
Min vykricniku a vice humoru
Napsal: ned led 14, 2007 20:20
od čmelák
nikdo tu nema udaj kolko znesie tesnenie!
je tu akurat par motorov ktore jazdia s urcitym znizenim
a preco chces znizovat co najviac z hlavy?
Napsal: pon led 15, 2007 16:17
od Marek
Kolik kompresního tlaku snese těsnění nikdo nedokáže přesně zjistit nebo učit a tudíž bude asi obtížné deklarovat maximální možné snížení hlavy. Myslím si ale, že spíš odejde motor na klice než na těsnění pod hlavou.
Já jezdil na snížení 2,15 mm a těsnění drželo bez jediného problému.A jak mi motor chodil si jistě mnozí pamatují (sezona jaro 2004 - podzim 2005). Potom odešly kroužky (praskly tlakové kroužky na dvou pístech), ale těsnění pořád "NIC".
P.S. Vidím, že moje tabulka slaví úspěch
.
Napsal: pon led 15, 2007 21:14
od mtx
podla tych tabuliek ak su pravdive, som prisiel k zaveru ze 1 mm odobrania z bloku urobi vacsi kompresny pomer ako z hlavy. Tak dam asi blok -1 mm hlava -1 mm. Motor bude po GO. ostra vacka je super ale ma odradza spotreba.
Napsal: pon led 15, 2007 21:30
od Trevor
No lenze to inak nejde. Ono sa ten vykon z niecoho zobrat musi
Napsal: úte led 16, 2007 13:19
od Pája
Stačí jen vědět, jak tunit. Pak to jde i bez zvýšení spotřeby. Musíš jen zefektivnit práci motoru. Dát tam dva webry umí každej...
Napsal: úte led 16, 2007 15:34
od Vašátor
Pája píše:Dát tam dva webry umí každej...
No neřekl bych, protože osazení dvou weberů bez ostatních úprav akorát zajistí to, že motor nepojede
Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Napsal: úte led 16, 2007 17:30
od Marek
Vašátor píše:
Ale jinak souhlasím s tím, že se dá zvednout výkon a zároveň i snížit spotřeba.
Viz já !!!