mnozsti paliva v LPG nadrzi

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

mnozsti paliva v LPG nadrzi

Příspěvek od SalWador »

Chtel bych se vas plynaru zeptat, kolik paliva prumerne natlacite do LPG nadrze. Predpokladam, ze vetsinou pouzivate nadrze o objemu 50 litru.
Mam ted ve swestce jinou nadrz a vejde se mi do ni jen 34l. Tata do jednoho auta natlaci 38l a do druheho 48l (!!!).
Co to ovlivnuje? Pojistny ventil? Diky.
Naposledy upravil(a) SalWador dne stř lis 08, 2006 19:09, celkem upraveno 1 x.
SalWador
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ja mam 50tku a 42 je max, co som tam natlacil... a ano, to plnenie ma na starosti multiventil.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Multiventil má na starosti plnění,ale ovládaný je plovákem v nádrži,tekže jestli máš tu novou nádrž namontovanou v jiné poloze,než byla před tím,je nutno plovák doupravit.Více ví Luděk,kterej si dost užil s 60kou ode mně.

Ale z jistých důvodů bych tohleto vysvětloval "zvokadovoka". L.
Naposledy upravil(a) dusin dne stř lis 08, 2006 14:00, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10515
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Když jsem míval "50" nádrž (ve třech autech), tak do zcela prázdné se mi vydalo 42 l. Což je jen o něco málo víc, než bezpečnostních 80%. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
gogo
Příspěvky: 507
Registrován: úte čer 01, 2004 12:11
Bydliště: niekde v SVK

Příspěvek od gogo »

mam 50/43, vsetko nove, nastavene a v dobrom stave

vseobecne plati cca 80% vyuzitelnost objemu nadrze, predtym som mal 52 a raz sa mi podarilo 45 litrov natlacit. Ale zrejme to zavisi aj KDE tankujes, neni vsade rovnaky tlak + ako chalani pisu od stavu ventilu.
jiri nedela
Příspěvky: 25
Registrován: čtv kvě 18, 2006 08:19
Bydliště: Ostrava-Zábřeh

lpg

Příspěvek od jiri nedela »

Mi asi před měsícem natankovali 36 l(a to jsem měl asi 10 l zůstatek).takže clkem 46l do padesátky.Spolu s obsluhou jsem obdivoval 2105 na CNG(čerpačka Dobrá u F-M),bo sem myslel že na CNG jezdí jen BUSy.
Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

Příspěvek od SalWador »

Luděk Musil píše:Když jsem míval "50" nádrž (ve třech autech), tak do zcela prázdné se mi vydalo 42 l. Což je jen o něco málo víc, než bezpečnostních 80%. L.
Jojo, proto me zarazi tech 48litru, co bezne tankuje tata do 2107
dusin píše:Multiventil má na starosti plnění,ale ovládaný je plovákem v nádrži,tekže jestli máš tu novou nádrž namontovanou v jiné poloze,než byla před tím,je nutno plovák doupravit.
Nadrz byla prevzata z jine 2105, kde byla umistena standartne pod zadnim platem. Ovsem ve swestce je v kufru na podlaze dokonce v puvodnim drzaku od stare 80ti litrove. Montaz "o schod vyse" by byla casove a hlavne technicky narocnejsi (kvuli hadickam a reprakum). Ale to, ze je nadrz nize nez klasicky by nemelo vadit, nebo se pletu?
SalWador
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no ja som bol aj dnes tankovat a vliezlo mi tam neuveritelnych takmer 46 litrov, pricom som na cerpacku este dosiel na LPG! Sice ho tam bolo este tak mozno na 200metrov(plyn na podlahe uz robil len huuuuuu a nic) :mrgreen:

normalne mi vojde 43 do prazdnej, par krat do takych 45 voslo, toto je extrem
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

Příspěvek od SalWador »

Majo píše:pricom som na cerpacku este dosiel na LPG! Sice ho tam bolo este tak mozno na 200metrov(plyn na podlahe uz robil len huuuuuu a nic)
jojo, to znam, ja ale na tento huuu stav jsem schopny ujet i desitky kilometru. Proste jen na prvni komoru v karbci. To taky nechapu, jinym kdyz dojde plyn, tak proste nejedou hned z fleku.
SalWador
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

SalWador píše:jojo, to znam, ja ale na tento huuu stav jsem schopny ujet i desitky kilometru. Proste jen na prvni komoru v karbci. To taky nechapu, jinym kdyz dojde plyn, tak proste nejedou hned z fleku.
no ved to aj ja, lenze ja som s tym huuuu uz isiel z domu az do Zvolena na pumpu(cca 25km) :mrgreen:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
SalWador
Příspěvky: 415
Registrován: stř čer 02, 2004 22:20
Bydliště: Dobruška

Příspěvek od SalWador »

Majo píše:
SalWador píše:jojo, to znam, ja ale na tento huuu stav jsem schopny ujet i desitky kilometru. Proste jen na prvni komoru v karbci. To taky nechapu, jinym kdyz dojde plyn, tak proste nejedou hned z fleku.
no ved to aj ja, lenze ja som s tym huuuu uz isiel z domu az do Zvolena na pumpu(cca 25km) :mrgreen:
A tak to jo. 8)
SalWador
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

48l do padesatky?! To bych ji hned vymenil, to je myslim sakra nebezpecny takovy tlaky. J adavam max 42.5 do 50ky, ale to uz je fakt total extrem.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

SalWador píše:Nadrz byla prevzata z jine 2105, kde byla umistena standartne pod zadnim platem. Ovsem ve swestce je v kufru na podlaze dokonce v puvodnim drzaku od stare 80ti litrove. Montaz "o schod vyse" by byla casove a hlavne technicky narocnejsi (kvuli hadickam a reprakum). Ale to, ze je nadrz nize nez klasicky by nemelo vadit, nebo se pletu?
to jo,ale jde o to ,jestli byla v předchozím autě ve stejné poloze,nebo pootočená.Pokud byla pootočená,plovák ti může zavírat multiventil dříve.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

na nádrži je myslím dokonce naznačena vodováha jak nádrž má být.
mmj jsem zjišťoval nějaký věci ohledně rozměrů a tvarů nádrží. U nás se používá v podstatě jen typ toroid a válec. V Holandsku jsou dál za peníze udělají nádrž jakéhokoliv tvaru. Běžně se vyrábí nádrže o rozměru cca 90-60 cm v jen 5-7 cm dávají se na placato na dno kufru.. chjo jsem zvědav kdy to dojde k nám.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

Nevim, čim to je ale když přijedu k LPG pumpě na benzín, tak mi natankujou cca 43-45/max 46/ lit. (prostě mam vyjetej plyn do mrtě) a když přijedu ještě na LPG (plynu je ale tak málo, že víc jak 55-60 km/h to nejede a škube to), tak se tam vejde jen cca 38-max.40 lit. To je taky docela zajímavý ne?? :roll:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“