Najlepsie riesenie plnenie LPG! Made in Hungary

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Najlepsie riesenie plnenie LPG! Made in Hungary

Příspěvek od Majo »

http://www.freeweb.hu/byfx/product/tute_lpg.html

Jaano sa motal po madarskom webe a toto mi poslal na icq. Musim sa s tym podelit, pretoze mi to pripada ako najlepsi system plnenia LPG do karburatora :!:

Uz len zohnat technicke vykresy :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

No, ale vždyť je to vlastně normální topinka, jen je vyleštěná, a oproštěná o zbytečný material. Ale co mi nejde do hlavy, je ten úhel hrany ve které jsou ty dírky pro plyn.Nezdá se mi moc efektivní pro difuzi :| Ale jinak mě to možná inspiruje k vyleštění té mojí topinky......ačkoli i tak mi to jede líp na lpg, než na beňák :mrgreen:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

no tak to teda rozhodne neni "normalna" topinka...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no to ma veru s normalnou "topinkou" spolocne velmi malo. Jedine to ze je to tiez na vrchu karburatoru a vedu do toho dve hadice.

Prave som tam pisal maila, ci to viem u nich kupit, ze ak ano zobral by som mozno aj 5ks :wink:
Uvidime, ci, co a kedy odpisu 8)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Jaano
Příspěvky: 12
Registrován: úte čer 01, 2004 14:07
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaano »

Veru,toto ked som videl,tak sa mi v ociach zablyslo...
Mohli by sme sa tu najst viaceri co vedia o com to je a tym padom by sa aj cesta oplatila.
LADA FOREVER !!!
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Co tam u toho povidaji?
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Majo píše:no to ma veru s normalnou "topinkou" spolocne velmi malo. Jedine to ze je to tiez na vrchu karburatoru a vedu do toho dve hadice.

Prave som tam pisal maila, ci to viem u nich kupit, ze ak ano zobral by som mozno aj 5ks :wink:
Uvidime, ci, co a kedy odpisu 8)
Jestli bys je od nich kupoval, tak urcite pocitej s jednim i pro me.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10520
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Je to velmi zajímavé řešení a s velkou pravděpodobností "to" funguje lépe, než u nás obvykle montované "osmičky". L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no tak mi dorazila odpoved na moj mail a je viac nez prekvapujuca a zarmutujuca. Ja som to ale riadne prehnal s nazvom tejto temy :oops: Preklad mailovej komunikacie:
Majo píše:Zdravim,
som zo Slovenska a nerozumiem madarsky. Pokusim sa preto pisat anglicky. Nasiel som tieto stranky //link//. Je tato vec na predaj? Ak ano, chcel by som to kupit! Mozno aj takych 5ks, aka je cena? Ist pre to do Madarska pre mna nie je problem.
Dakujem za Vasu odpoved.
Majo Bradnan
byfx - Csaba Ferenczi píše:Pozdrav!
Dakujem za zaujem. Zial spominana "LPG-TUTE" nefunguje a potrebuje vylepsit.. Pracujeme na tom a ako nahradne riesenie skusame vyvinut ine zariadenie, ktore moze dodavat LPG do potrubia viac ucinnou cestou ako je originalna. Vysledky chcem dat na webstranku.
Dakujem za tvoje pozretie
pozdravy,
byfx
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

hmm zajimave..
myslim ze problem je v tom ze tam neni to zuzeni. Klasicky difuzor(mixer) pracuje tak ze v zuzene casti trubice musi vzduch proudit rychleji, vznika tak podtlak, kterej prisava LPG. Tady se zuzeni nekona, takze to asi nepracuje jak ma :(
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no asi preto sa nas typ reduktora vola "podtlakovy", ze na to aby pracoval spravne potrebuje podtlak :oops:
ale nieco predsa vymysliet musime, takto to uz dalej nejde :x
este Trevor s frezarom rozvija system, ktory mal aj Marek, no nefungovalo to idealne, uvidime co z toho bude. Zatial by mali byt dva skusobne kusy, jeden pre Trevora, jeden pre mna, len nevieme kedy to bude a ako to bude fungovat, tak zatial viac neprezradim. Potom ked to budeme mat nahodene(co tiez bude trochu problem) a budeme to skusat, urcite dame vediet. Vkladame do toho velke nadeje.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

No a právě proto se mi nezdál ten úhel....tohle prostě plyn nepřisává,spíš naopak.Nicméně uznávám, že vývoj metodou pokusů a omylů nepřináší jen negativní výsledky. :lol:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Co sa tyka toho skonu tak tak isto to mal urobeny aj lovato mix ale ta diera bola mensia ako je diera karburatora. Ono sa to asi neda urobit tak ze to bude mat rovnako velky otvor ako karburatora.

A co sa tyka mojich pokusov zalozenych na marekovom principe tak este stale to stoji u frezara. Priruba je uz skoro hotova este treba urobit bocne diery na prisun plynu. Nastal ale maly problem stym ze zkosenie jedej hrany ktore malo byt na spodnej strane priruby sa ocitlo na vrchnej takze mensi pruser na svete.

Oproti klasikym okuliarom je to znacne zlozitejsie. Jedna sa vlastne o kus ktory sa namontuje na miesto toho pertinaxu. Vyska priruby je 14mm a treba upravit tiahlo syticu, 2. komory, a tiahlo ac pumpy. Taktiez treba pred ten Y dat na jednu hadicu nejaky ventil ktory uzavrie jednu komoru a tak znemozni prisavanie medzi komorami. Podla toho co mi povedal marek tak vraj jediny problem bol so syticom.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“