Najlepsie riesenie plnenie LPG! Made in Hungary
Moderátor: Moderátoři
Najlepsie riesenie plnenie LPG! Made in Hungary
http://www.freeweb.hu/byfx/product/tute_lpg.html
Jaano sa motal po madarskom webe a toto mi poslal na icq. Musim sa s tym podelit, pretoze mi to pripada ako najlepsi system plnenia LPG do karburatora
Uz len zohnat technicke vykresy
Jaano sa motal po madarskom webe a toto mi poslal na icq. Musim sa s tym podelit, pretoze mi to pripada ako najlepsi system plnenia LPG do karburatora
Uz len zohnat technicke vykresy
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
No, ale vždyť je to vlastně normální topinka, jen je vyleštěná, a oproštěná o zbytečný material. Ale co mi nejde do hlavy, je ten úhel hrany ve které jsou ty dírky pro plyn.Nezdá se mi moc efektivní pro difuzi Ale jinak mě to možná inspiruje k vyleštění té mojí topinky......ačkoli i tak mi to jede líp na lpg, než na beňák
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
no to ma veru s normalnou "topinkou" spolocne velmi malo. Jedine to ze je to tiez na vrchu karburatoru a vedu do toho dve hadice.
Prave som tam pisal maila, ci to viem u nich kupit, ze ak ano zobral by som mozno aj 5ks
Uvidime, ci, co a kedy odpisu
Prave som tam pisal maila, ci to viem u nich kupit, ze ak ano zobral by som mozno aj 5ks
Uvidime, ci, co a kedy odpisu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Jestli bys je od nich kupoval, tak urcite pocitej s jednim i pro me.Majo píše:no to ma veru s normalnou "topinkou" spolocne velmi malo. Jedine to ze je to tiez na vrchu karburatoru a vedu do toho dve hadice.
Prave som tam pisal maila, ci to viem u nich kupit, ze ak ano zobral by som mozno aj 5ks
Uvidime, ci, co a kedy odpisu
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10559
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Je to velmi zajímavé řešení a s velkou pravděpodobností "to" funguje lépe, než u nás obvykle montované "osmičky". L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
no tak mi dorazila odpoved na moj mail a je viac nez prekvapujuca a zarmutujuca. Ja som to ale riadne prehnal s nazvom tejto temy Preklad mailovej komunikacie:
Majo píše:Zdravim,
som zo Slovenska a nerozumiem madarsky. Pokusim sa preto pisat anglicky. Nasiel som tieto stranky //link//. Je tato vec na predaj? Ak ano, chcel by som to kupit! Mozno aj takych 5ks, aka je cena? Ist pre to do Madarska pre mna nie je problem.
Dakujem za Vasu odpoved.
Majo Bradnan
byfx - Csaba Ferenczi píše:Pozdrav!
Dakujem za zaujem. Zial spominana "LPG-TUTE" nefunguje a potrebuje vylepsit.. Pracujeme na tom a ako nahradne riesenie skusame vyvinut ine zariadenie, ktore moze dodavat LPG do potrubia viac ucinnou cestou ako je originalna. Vysledky chcem dat na webstranku.
Dakujem za tvoje pozretie
pozdravy,
byfx
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
hmm zajimave..
myslim ze problem je v tom ze tam neni to zuzeni. Klasicky difuzor(mixer) pracuje tak ze v zuzene casti trubice musi vzduch proudit rychleji, vznika tak podtlak, kterej prisava LPG. Tady se zuzeni nekona, takze to asi nepracuje jak ma
myslim ze problem je v tom ze tam neni to zuzeni. Klasicky difuzor(mixer) pracuje tak ze v zuzene casti trubice musi vzduch proudit rychleji, vznika tak podtlak, kterej prisava LPG. Tady se zuzeni nekona, takze to asi nepracuje jak ma
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
no asi preto sa nas typ reduktora vola "podtlakovy", ze na to aby pracoval spravne potrebuje podtlak
ale nieco predsa vymysliet musime, takto to uz dalej nejde
este Trevor s frezarom rozvija system, ktory mal aj Marek, no nefungovalo to idealne, uvidime co z toho bude. Zatial by mali byt dva skusobne kusy, jeden pre Trevora, jeden pre mna, len nevieme kedy to bude a ako to bude fungovat, tak zatial viac neprezradim. Potom ked to budeme mat nahodene(co tiez bude trochu problem) a budeme to skusat, urcite dame vediet. Vkladame do toho velke nadeje.
ale nieco predsa vymysliet musime, takto to uz dalej nejde
este Trevor s frezarom rozvija system, ktory mal aj Marek, no nefungovalo to idealne, uvidime co z toho bude. Zatial by mali byt dva skusobne kusy, jeden pre Trevora, jeden pre mna, len nevieme kedy to bude a ako to bude fungovat, tak zatial viac neprezradim. Potom ked to budeme mat nahodene(co tiez bude trochu problem) a budeme to skusat, urcite dame vediet. Vkladame do toho velke nadeje.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Co sa tyka toho skonu tak tak isto to mal urobeny aj lovato mix ale ta diera bola mensia ako je diera karburatora. Ono sa to asi neda urobit tak ze to bude mat rovnako velky otvor ako karburatora.
A co sa tyka mojich pokusov zalozenych na marekovom principe tak este stale to stoji u frezara. Priruba je uz skoro hotova este treba urobit bocne diery na prisun plynu. Nastal ale maly problem stym ze zkosenie jedej hrany ktore malo byt na spodnej strane priruby sa ocitlo na vrchnej takze mensi pruser na svete.
Oproti klasikym okuliarom je to znacne zlozitejsie. Jedna sa vlastne o kus ktory sa namontuje na miesto toho pertinaxu. Vyska priruby je 14mm a treba upravit tiahlo syticu, 2. komory, a tiahlo ac pumpy. Taktiez treba pred ten Y dat na jednu hadicu nejaky ventil ktory uzavrie jednu komoru a tak znemozni prisavanie medzi komorami. Podla toho co mi povedal marek tak vraj jediny problem bol so syticom.
A co sa tyka mojich pokusov zalozenych na marekovom principe tak este stale to stoji u frezara. Priruba je uz skoro hotova este treba urobit bocne diery na prisun plynu. Nastal ale maly problem stym ze zkosenie jedej hrany ktore malo byt na spodnej strane priruby sa ocitlo na vrchnej takze mensi pruser na svete.
Oproti klasikym okuliarom je to znacne zlozitejsie. Jedna sa vlastne o kus ktory sa namontuje na miesto toho pertinaxu. Vyska priruby je 14mm a treba upravit tiahlo syticu, 2. komory, a tiahlo ac pumpy. Taktiez treba pred ten Y dat na jednu hadicu nejaky ventil ktory uzavrie jednu komoru a tak znemozni prisavanie medzi komorami. Podla toho co mi povedal marek tak vraj jediny problem bol so syticom.
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010