Mara píše:dneska jsem koukal, ze na Lpg ma auto docela o dost vetsi odber proudu nez na benzin. To jsem nevedel
Luděk Musil píše:Nevidím pro to jediný důvod Já mám na "íčku" v LPG navíc pouze ŘJ a 2 elektroventily
Mara píše:treba jsem si blbě zapojil merak napěti do interieru, ten fuguje normalne. Reaguje na ventilator, svetla, blinkry a pri jizde na benzin se napeti zvysi. Beztak jsem to teda blbe zapojil (:
Luděk Musil píše:Mara: rozepiš se o problematice ve svém tématu (tuším červenáček?), typ měřáku (analog/digital) přesnost měření (v 0,1 ... 0,01 V) úbytky ve Voltech při zapojení spotřebičů, atd. ... vše je důležité
Aha Ladabarevnýbudík . Jak bych to jen řekl ... to je velmi "hrubý", nepřesný a pouze informativní ukazatel, který vykáže změnu při jakékoliv změně proudu. K čemu jsi to připojil? K čemu = jaký je zdroj? Asi nějaká pojistka, která vykáže napětí po zapnutí klíčeMara píše:Ludek: něco s tim zkusim vymyslet, tema Červenacek ma asi nekdo od Zlina, zatim tam nic nemam. Měřak je Lada barevny budik.
Ono totiž, aby to (ten Ladabarevnýbudík) ukazovalo aspoň trochu "čitelně", muselo by to být připojený přímo na akumulátor. Když to připojíš (třeba) do okruhu blinkrů nebo "přístrojů" na palubní desce (u modelu 2101 pojistka č. 9 / u modelu 2105 a deriváty vč. SPi pojistka č. 10 ), bude přístroj vykazovat "chybu" závisející na momentálním odběru daného spotřebiče.
L.