Vybijení baterie

Moderátor: Moderátoři

Benito91
Příspěvky: 5
Registrován: ned črc 27, 2014 09:13

Vybijení baterie

Příspěvek od Benito91 »

Zdravím pánové,
mám problém u své Lady 2101 něco mi vybijí autobaterii a nevím co s tím.
Po dobití vše šlape jak mám cca 3 měsíce a po té zase stejný problém připadá mě jako kdyby se baterie náhle vybila.
Prosím o radu nerad startuji klikou :) ale díky za ni .
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Laďuša »

Měř klidovej odběr - ampérmetrem v sérii, tj. odpoj jeden pól baterie a mezi něj a konec odpojenýho kabelu dej ampérmetr. Ten tě ukáže ňákou hodnotu. A teď postupně vyndavej pojistky. Při vyndání pojistky okruhu, kde je chyba, hodnota na ampérmetru poklesne. A pak už budeš muset hledat v daným okruhu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Jiří Proček
Příspěvky: 269
Registrován: úte kvě 22, 2012 09:12
Bydliště: Brno *

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Jiří Proček »

Taky to rádo dělá rádio :cry:
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7223
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od valda1971 »

Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:
Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1502
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

Jaké je stáří akumulátoru?
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Chester
Příspěvky: 849
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Chester »

valda1971 píše:
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:
Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.
Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od JmJ »

Chester píše:
valda1971 píše:
Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio :cry:
Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.
Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)
:-) Wergl ma baterii cca 3 roky.


ad vybijeni:
a) stav dobijeni je jaky?
b) stav/stari baterie je jake?
c) zmerit klidovy odber
d) jak casto a jak daleko se s autem jezdi?
e) pokud je predpoklad, ze auto dele jak 14 dni nepojede a jezdi se krate trasy, neni od veci u karbecoveho vozu odpojit baterii uplne. ja to tak delam a baterie zije uz 7. rok i kdyz po 5 letech byla vymlacena do mrte a vypadalo to, ze je mrtva.

nedavno sem meril klidovy odber na 1.7i a pri pripojenem radiu bez panelu to bylo tusim 0.015 A, pri zapnutych obou svetylkach v interieru snad 0,7 A. Pokud mas auto s karbecem, tak pri vsem vypnutem musis mit odber pod tech 0.015 A.
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Benito91
Příspěvky: 5
Registrován: ned črc 27, 2014 09:13

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Benito91 »

Díky pánové za radu pokusíme se naměřit klidový proud a rádio nemám :(
Ještě sem si myslel jestli není chyba v kostře .
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Marek »

Klidový odběr u karburátorové verze bez rádia musí být nula. Tam není nic, co by v klidu odebíralo proud.

U nejmodernějších vozidel, která mají desítky řídících jednotek, je dovolen maximální klidový proud do 30 miliampér.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Křečík Barbuška »

S tou uplnou nulou na karbu bych se prel :-P . Nektere elektronicke regulatory altiku v klidu papaji. Ale ta hodnota je smesna, zanedbatelna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Niva89
Příspěvky: 3
Registrován: čtv črc 19, 2012 20:52

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Niva89 »

Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.[/quote]


pokud ti radio jede pořád i při vypnutém klíčku tak to máš špatně zapojený. červený a žlutý drátek z rádia, jeden je na trvalý proud aby rádio drželo pamět a druhý přes klíček.
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Marťas »

Stejně nevim, proč ty frekvence nebývaj uložený na flash paměti. Mít to uložený na napěťově závislý paměti mi, kór v autě, přijde dost nešikovný.
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Cena a navic vetsina uzivanych obvodu je z minuleho stoleti. Inu, sok z minulosti 8).
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7223
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od valda1971 »

Niva89 - Rádio mi montovali v prodejně před koupí auta, tím netvrdím, že je to správně.
Marťas a K-L - v 2101 mám Blaupunkta z cca 80.let, rádio digi s předvolbami, hl.vypínač mechanický poťák a pamět je v pohodě i při třeba půl roku bez baterie :wink: Tedy mně se ta stará technika (i domácí) v tomto ohledu zamlouvá více.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Vybijení baterie

Příspěvek od Petr HC »

Protože chci jet příští týden na hory a hodlám sem-tam na místě používat CB , udělal jsem si energetickou bilanci již pětiletého a tudíž ne bezvadného akumulátoru. Klidový odběr řídící jednotky, imobilizéru, a RAM paměti radia je 8 - 14 mA. Těch 14 mA je v okamžiku bliknutí čidla imo se střídou cca 20 %, tedy střední odběr max 10 mA. Hodlám zakoupit solární dobíječku Solar 946 (cca 450 CZK), pokud bude při zatažené obloze a skrz čelní sklo dávat alespoň 20 mA a nebude za tmy odebírat proud, což by se snadno vyřešilo zařazením schotkyho diody.
Poněvadž autoradio má polovodičový spinač hlavního napájení, zapínám radio přes spinač (rezervana palubce) a nechávám zapojeno pouze napájení paměti( cca 2 mA).
Máte někdo něco podobného vyzkoušeno ?
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“