Vybijení baterie
Moderátor: Moderátoři
Vybijení baterie
Zdravím pánové,
mám problém u své Lady 2101 něco mi vybijí autobaterii a nevím co s tím.
Po dobití vše šlape jak mám cca 3 měsíce a po té zase stejný problém připadá mě jako kdyby se baterie náhle vybila.
Prosím o radu nerad startuji klikou ale díky za ni .
mám problém u své Lady 2101 něco mi vybijí autobaterii a nevím co s tím.
Po dobití vše šlape jak mám cca 3 měsíce a po té zase stejný problém připadá mě jako kdyby se baterie náhle vybila.
Prosím o radu nerad startuji klikou ale díky za ni .
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybijení baterie
Měř klidovej odběr - ampérmetrem v sérii, tj. odpoj jeden pól baterie a mezi něj a konec odpojenýho kabelu dej ampérmetr. Ten tě ukáže ňákou hodnotu. A teď postupně vyndavej pojistky. Při vyndání pojistky okruhu, kde je chyba, hodnota na ampérmetru poklesne. A pak už budeš muset hledat v daným okruhu.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Jiří Proček
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte kvě 22, 2012 09:12
- Bydliště: Brno *
Re: Vybijení baterie
Taky to rádo dělá rádio
Re: Vybijení baterie
Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1513
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybijení baterie
Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)valda1971 píše:Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Re: Vybijení baterie
Wergl ma baterii cca 3 roky.Chester píše:Pokud je baterie v pořádku, tak při správném zapojení nemůže být problém. Na Werglu:-) už se mi povedlo nechat rádio celou noc hrát. Při startu to nebylo poznat. Stáří baterie nevím, věděl by JMJ:-)valda1971 píše:Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.Jiří Proček píše:Taky to rádo dělá rádio
ad vybijeni:
a) stav dobijeni je jaky?
b) stav/stari baterie je jake?
c) zmerit klidovy odber
d) jak casto a jak daleko se s autem jezdi?
e) pokud je predpoklad, ze auto dele jak 14 dni nepojede a jezdi se krate trasy, neni od veci u karbecoveho vozu odpojit baterii uplne. ja to tak delam a baterie zije uz 7. rok i kdyz po 5 letech byla vymlacena do mrte a vypadalo to, ze je mrtva.
nedavno sem meril klidovy odber na 1.7i a pri pripojenem radiu bez panelu to bylo tusim 0.015 A, pri zapnutych obou svetylkach v interieru snad 0,7 A. Pokud mas auto s karbecem, tak pri vsem vypnutem musis mit odber pod tech 0.015 A.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Vybijení baterie
Díky pánové za radu pokusíme se naměřit klidový proud a rádio nemám
Ještě sem si myslel jestli není chyba v kostře .
Ještě sem si myslel jestli není chyba v kostře .
Re: Vybijení baterie
Klidový odběr u karburátorové verze bez rádia musí být nula. Tam není nic, co by v klidu odebíralo proud.
U nejmodernějších vozidel, která mají desítky řídících jednotek, je dovolen maximální klidový proud do 30 miliampér.
U nejmodernějších vozidel, která mají desítky řídících jednotek, je dovolen maximální klidový proud do 30 miliampér.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vybijení baterie
S tou uplnou nulou na karbu bych se prel . Nektere elektronicke regulatory altiku v klidu papaji. Ale ta hodnota je smesna, zanedbatelna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vybijení baterie
Já musím sundavat u Priory z rádia Pioneer panel i v bezpečné garáži - ten "šmejd" je žrout. Zlaté staré rádia s mechanickým vypnutím. Jinak pravda s tím, co píše Laďuša.[/quote]
pokud ti radio jede pořád i při vypnutém klíčku tak to máš špatně zapojený. červený a žlutý drátek z rádia, jeden je na trvalý proud aby rádio drželo pamět a druhý přes klíček.
pokud ti radio jede pořád i při vypnutém klíčku tak to máš špatně zapojený. červený a žlutý drátek z rádia, jeden je na trvalý proud aby rádio drželo pamět a druhý přes klíček.
Re: Vybijení baterie
Stejně nevim, proč ty frekvence nebývaj uložený na flash paměti. Mít to uložený na napěťově závislý paměti mi, kór v autě, přijde dost nešikovný.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vybijení baterie
Cena a navic vetsina uzivanych obvodu je z minuleho stoleti. Inu, sok z minulosti .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vybijení baterie
Niva89 - Rádio mi montovali v prodejně před koupí auta, tím netvrdím, že je to správně.
Marťas a K-L - v 2101 mám Blaupunkta z cca 80.let, rádio digi s předvolbami, hl.vypínač mechanický poťák a pamět je v pohodě i při třeba půl roku bez baterie Tedy mně se ta stará technika (i domácí) v tomto ohledu zamlouvá více.
Marťas a K-L - v 2101 mám Blaupunkta z cca 80.let, rádio digi s předvolbami, hl.vypínač mechanický poťák a pamět je v pohodě i při třeba půl roku bez baterie Tedy mně se ta stará technika (i domácí) v tomto ohledu zamlouvá více.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Vybijení baterie
Protože chci jet příští týden na hory a hodlám sem-tam na místě používat CB , udělal jsem si energetickou bilanci již pětiletého a tudíž ne bezvadného akumulátoru. Klidový odběr řídící jednotky, imobilizéru, a RAM paměti radia je 8 - 14 mA. Těch 14 mA je v okamžiku bliknutí čidla imo se střídou cca 20 %, tedy střední odběr max 10 mA. Hodlám zakoupit solární dobíječku Solar 946 (cca 450 CZK), pokud bude při zatažené obloze a skrz čelní sklo dávat alespoň 20 mA a nebude za tmy odebírat proud, což by se snadno vyřešilo zařazením schotkyho diody.
Poněvadž autoradio má polovodičový spinač hlavního napájení, zapínám radio přes spinač (rezervana palubce) a nechávám zapojeno pouze napájení paměti( cca 2 mA).
Máte někdo něco podobného vyzkoušeno ?
Poněvadž autoradio má polovodičový spinač hlavního napájení, zapínám radio přes spinač (rezervana palubce) a nechávám zapojeno pouze napájení paměti( cca 2 mA).
Máte někdo něco podobného vyzkoušeno ?
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.