Renovace - Lada 2107
Moderátor: Moderátoři
Renovace - Lada 2107
Chtěl bych představit projekt renovace Lady 2107, r.v. 1990. Já jsem dostal zakázku na karosářské práce - galerie ke shlédnutí tady: http://yellow01.rajce.idnes.cz/Renovace_-_Vaz_2107/
Majitel auta má vlastní lakovnu, takže vrchní kabát bude mít ve vlastní režii. Dnes jsem byl u něj v lakovně, na autě se zatím z nedostatku času nepracuje, ale snad ho tohle téma trochu navnadí a popožene do práce a nenechá nás dlouho čekat s fotkama lakýrnických prací
Majitel auta má vlastní lakovnu, takže vrchní kabát bude mít ve vlastní režii. Dnes jsem byl u něj v lakovně, na autě se zatím z nedostatku času nepracuje, ale snad ho tohle téma trochu navnadí a popožene do práce a nenechá nás dlouho čekat s fotkama lakýrnických prací
Re: Renovace - Lada 2107
Kukalo sa na to tak super, ze som to presiel poctivo pekne fotku po fotke. Paradna praca
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace - Lada 2107
pěkná práce! Smím se jen zeptat na kolik to toho šťastlivce vyšlo?
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Renovace - Lada 2107
Moc pěkná práce . Jen se zeptám (nerejpu!), řešil by jsi opravu zadních blatníků po těchto zkušenostech stejně? Nebo by jsi raději vyměnil kus za kus. Já bych totiž šel cestou kus za kus, tak by mne zajímal Tvůj názor
Jsem zvědav na fotky po laku
Jsem zvědav na fotky po laku
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace - Lada 2107
No tý woe. Že ty mě chceš mít na svědomí
Už je tu dotaz na peníze, ale já se spokojím s odhadem časové náročnosti, takového uměleckého díla.
Už je tu dotaz na peníze, ale já se spokojím s odhadem časové náročnosti, takového uměleckého díla.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Renovace - Lada 2107
pekne. málo kto sa s tým chce piplať tak do detailu
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace - Lada 2107
No to je paráda. Vypadá to skvěle! Dokonce jsem kvůli tomu obětoval kus FUPky
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Renovace - Lada 2107
Krásná práce Majitel musí mít k tomu konkrétnímu kusu asi velký citový vztah Škoda že kastle nejde poslat poštou jako třeba balík, ta moje zrušená 05 měla 90% míst na fotkách naprosto zdravých
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Renovace - Lada 2107
Díky všem.
Časově jsem na tom strávil 410 hodin práce, protože nebylo k dispozici moc opravných plechů. Neměl jsem levý zadní blatník, sehnal jsem jen kombíkový, takže jsem z něj musel uříznout lem, který je ve spodní části kolem rezervy jiný, upravit ho a navařit na auto. Dál jsem musel vyrábět plechy na pravý zadní podběh, části vaniček za zadními koly, přední věže, domečky dorazů horních ramen, prostě spousta složitě tvarovaných plechů. Další problém byl pravý zadní blatník a dveře, které už z fabriky neseděly. Po složitým vyměřování a porovnání jsem zjistil, že PZ dveře jsou špatně vylisované (přesahovaly přes oblouk kolem kola i přes posledních 30 cm prahu asi o 4 milimetry), tak jsem si nechal přivézt dveře jiné, které ale nakonec nešly dopasovat k předním dveřím ani zbylému vršku zadního blatníku. Takže jsem se spolu s tátou pokusil původní zadní dveře silou ohnout, což se nakonec teda povedlo. Pak už stačilo jen odvrtat spoj zadního blatníku, dopasovat blatník podle dveří a zavařit. Prostě samý jobovky. Další lahůdkou byl předek, kdy jsem musel předělávat skoro všechny hrany na obou blatníkách i čele, aby se to dalo aspoň v rámci možností spasovat. Ty plechy na první pohled vypadaly slušně, ale potom jsem je podle origo plechařiny co mám já pro svojí 2107 porovnával a zjistil jsem, že to originál plechy nejsou.
Na lemech zadních blatníků jsme se dohodli s majitelem na základě té zmíněné absence LZ blatníku a taky kvůli tomu, že při výměně blatníků už nemám technologii, abych dostal tmel do spojů, jak je to z fabriky. Ty spoje takhle zůstaly nedotčené a stačí překitovat napojení lemů. Na lemech jsem se snažil vyhnout přeříznutí všech prolisů, aby nebyl problém s návazností, proto jsou ty lemy dělané tak schodovitě. Ale byla to práce, kterou bych už znova dělal nerad.
Co se týče financí, tak máme s majitelem dohodu, že on mi nalakuje mojí 2101 a dorovnání proběhne až potom.
Časově jsem na tom strávil 410 hodin práce, protože nebylo k dispozici moc opravných plechů. Neměl jsem levý zadní blatník, sehnal jsem jen kombíkový, takže jsem z něj musel uříznout lem, který je ve spodní části kolem rezervy jiný, upravit ho a navařit na auto. Dál jsem musel vyrábět plechy na pravý zadní podběh, části vaniček za zadními koly, přední věže, domečky dorazů horních ramen, prostě spousta složitě tvarovaných plechů. Další problém byl pravý zadní blatník a dveře, které už z fabriky neseděly. Po složitým vyměřování a porovnání jsem zjistil, že PZ dveře jsou špatně vylisované (přesahovaly přes oblouk kolem kola i přes posledních 30 cm prahu asi o 4 milimetry), tak jsem si nechal přivézt dveře jiné, které ale nakonec nešly dopasovat k předním dveřím ani zbylému vršku zadního blatníku. Takže jsem se spolu s tátou pokusil původní zadní dveře silou ohnout, což se nakonec teda povedlo. Pak už stačilo jen odvrtat spoj zadního blatníku, dopasovat blatník podle dveří a zavařit. Prostě samý jobovky. Další lahůdkou byl předek, kdy jsem musel předělávat skoro všechny hrany na obou blatníkách i čele, aby se to dalo aspoň v rámci možností spasovat. Ty plechy na první pohled vypadaly slušně, ale potom jsem je podle origo plechařiny co mám já pro svojí 2107 porovnával a zjistil jsem, že to originál plechy nejsou.
Na lemech zadních blatníků jsme se dohodli s majitelem na základě té zmíněné absence LZ blatníku a taky kvůli tomu, že při výměně blatníků už nemám technologii, abych dostal tmel do spojů, jak je to z fabriky. Ty spoje takhle zůstaly nedotčené a stačí překitovat napojení lemů. Na lemech jsem se snažil vyhnout přeříznutí všech prolisů, aby nebyl problém s návazností, proto jsou ty lemy dělané tak schodovitě. Ale byla to práce, kterou bych už znova dělal nerad.
Co se týče financí, tak máme s majitelem dohodu, že on mi nalakuje mojí 2101 a dorovnání proběhne až potom.
Re: Renovace - Lada 2107
tie predne blatniky su na 99percent polske. Takto debilne to vyrabaju uz desatrocia, problem vzdy uplne stejny, uz sa im formu neoplati prerabat...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Renovace - Lada 2107
mam dotaz ty dily jsi si vyrabel na kolene?
Lada 2107 r.v.1990 5 kvalt naj.už 54000 km,2 majitel
Re: Renovace - Lada 2107
Nevím který díly myslíš, ale ano, spoustu jsem toho vyráběl ručně.
Re: Renovace - Lada 2107
By mne zajímalo jestli za studena nebo za tepla...jestli jsi pouzival nejake specialni vybaveni a tak...mas lis?
Lada 2107 r.v.1990 5 kvalt naj.už 54000 km,2 majitel
Re: Renovace - Lada 2107
Na auta se používá plech válcovaný za studena (hlubokotažný), který se tvaruje bez nutnosti nějakých tepelných zásahů. Vybavení mám spoustu - ohýbačku na plech, el. nůžky, ruční nůžky, děrovací a falcovací kleště, svářečku, brusku, vrtačky, kompresor, pneumatickou karosářskou pilu, pneumatickou stopkovou brusku, vrtáky na bodové sváry, různé samosvěrné kleště, babky, kladiva, brousky, kartáče a čistící kotouče... Prostě skoro kompletně vybavená dílna. Bez toho se to nedá v nějaký přijatelný kvalitě dělat.