Díky všem.
Časově jsem na tom strávil 410 hodin práce, protože nebylo k dispozici moc opravných plechů. Neměl jsem levý zadní blatník, sehnal jsem jen kombíkový, takže jsem z něj musel uříznout lem, který je ve spodní části kolem rezervy jiný, upravit ho a navařit na auto. Dál jsem musel vyrábět plechy na pravý zadní podběh, části vaniček za zadními koly, přední věže, domečky dorazů horních ramen, prostě spousta složitě tvarovaných plechů. Další problém byl pravý zadní blatník a dveře, které už z fabriky neseděly. Po složitým vyměřování a porovnání jsem zjistil, že PZ dveře jsou špatně vylisované (přesahovaly přes oblouk kolem kola i přes posledních 30 cm prahu asi o 4 milimetry), tak jsem si nechal přivézt dveře jiné, které ale nakonec nešly dopasovat k předním dveřím ani zbylému vršku zadního blatníku. Takže jsem se spolu s tátou pokusil původní zadní dveře silou ohnout, což se nakonec teda povedlo. Pak už stačilo jen odvrtat spoj zadního blatníku, dopasovat blatník podle dveří a zavařit. Prostě samý jobovky. Další lahůdkou byl předek, kdy jsem musel předělávat skoro všechny hrany na obou blatníkách i čele, aby se to dalo aspoň v rámci možností spasovat. Ty plechy na první pohled vypadaly slušně, ale potom jsem je podle origo plechařiny co mám já pro svojí 2107 porovnával a zjistil jsem, že to originál plechy nejsou.
Na lemech zadních blatníků jsme se dohodli s majitelem na základě té zmíněné absence LZ blatníku a taky kvůli tomu, že při výměně blatníků už nemám technologii, abych dostal tmel do spojů, jak je to z fabriky. Ty spoje takhle zůstaly nedotčené a stačí překitovat napojení lemů. Na lemech jsem se snažil vyhnout přeříznutí všech prolisů, aby nebyl problém s návazností, proto jsou ty lemy dělané tak schodovitě. Ale byla to práce, kterou bych už znova dělal nerad.
Co se týče financí, tak máme s majitelem dohodu, že on mi nalakuje mojí 2101 a dorovnání proběhne až potom.