Další 21061 na světě
Moderátor: Moderátoři
Další 21061 na světě
Po dlouhém zvažování jsem koupil Ladu 21061. Podle TP jsem 5. majitel, r. v. 1981. Dle tacho najeto 100 tkm, auto bylo původně světle zelené. STK končí za 14 dní, ale je relativně udržované, zespoda jsem to viděl jenom vkleče, ale zdá se být relativně OK. Nebliká, pravděpodobně přerušovač. Nevíte, jestli někdo opravuje palubní přístroje? Palivoměr a otáčkoměr nefungují.
Práce jak na kostele.
Práce jak na kostele.
Re: Další 21061 na světě
Gratulka k přírústku a držím palce při opravách
Chyba nemusí být v palubce, mně kdysi neukazoval palivoměr díky vadnému snímači v nádrži ( na plováku ). Jen pojistka č.9 to nebude - nešlo by Ti plno jiných věcí.
Chyba nemusí být v palubce, mně kdysi neukazoval palivoměr díky vadnému snímači v nádrži ( na plováku ). Jen pojistka č.9 to nebude - nešlo by Ti plno jiných věcí.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Další 21061 na světě
Pěkný povoz. Nějak se tu s náma jihočechama roztrhl pytel...
Kolik nás vůbec je??? Tři...
Kolik nás vůbec je??? Tři...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Další 21061 na světě
ak nebliká prerušovač tak ho vymeň za nový. kontrolky v palubke nezvyknú odchadzať. Inak auto sa zdá byť pekné. že by ďalší veterán do famílie?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Další 21061 na světě
Zmapuj si, kolik ti toho nefunguje - podle schematu zapojení se pak dá celkem dobře říct, kde je chyba.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 21061 na světě
No vida, tak snad auto bude dělat radost Na fotkach se zdá fajn, ale na druhou stranu, na takovýchdle fotkach by fajn vypadalo i to moje
A k další diskuzi: když jsem koupil svoje auto, tak v palubce nešly asi 2 nebo 3 kontrolky. Takže i když neni ve zvyku, že odcházejí, odejít můžou. Ale stejně nevim, jak to souvisí s tutim tématem
A k další diskuzi: když jsem koupil svoje auto, tak v palubce nešly asi 2 nebo 3 kontrolky. Takže i když neni ve zvyku, že odcházejí, odejít můžou. Ale stejně nevim, jak to souvisí s tutim tématem
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Další 21061 na světě
Nefungujou mu tři věci a kdo ví na kolik věcí ještě nepřišel ,klidně to může být pojistka,Tůmu mám dole v žigulu a v dalších knihách co tu mám jsem schéma pojistek nenašel ,
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Re: Další 21061 na světě
Jestli nejdou kontrolky a blinkry, může mít upadenej některej z těch oranžových drátů od pojistky. Třeba jako Maťo na nebohé Mrtvičce, to jsem spravoval osobně - uletěl drát na nádržce brzdové kapaliny a nešlo relé kontrolky dobíjení. To šlo vidět pouhým okem. Podobných problémů může být víc, někde něoc přeseklé, nebo uklepané. Zvlášť po pěti majitelích - pokud z nich aspoň dva do elektriky vrtali, může být ještě veselo. Tady to ale bude možná ednoduché, je to vše při jednom, pojistkovka i palubka jsou hned u sebe...
Re: Další 21061 na světě
Jojo, máš pravdu. Na fotkách je to úžasný, když v tom sedím, mám smíšený pocity, co jsem to vyved´Laďuša píše:No vida, tak snad auto bude dělat radost Na fotkach se zdá fajn, ale na druhou stranu, na takovýchdle fotkach by fajn vypadalo i to moje
A k další diskuzi: když jsem koupil svoje auto, tak v palubce nešly asi 2 nebo 3 kontrolky. Takže i když neni ve zvyku, že odcházejí, odejít můžou. Ale stejně nevim, jak to souvisí s tutim tématem
Re: Další 21061 na světě
Ffoxbat: chy, chy, smíšený pocity... Taky sem něco podobného za volantem pocítil, ale neodvážil sem se to definovat...
Tak jí dej dokopy... Ať můžem udělat jihočeskou vyjížďku...
Tak jí dej dokopy... Ať můžem udělat jihočeskou vyjížďku...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 21061 na světě
Možná by neškodila rozsáhlejší fotodokumentace, i z postupu rozebírání palubky do které jsi už lezl a dalších míst, ze které bysme poznali, jestli tam nemáš (vzhledem k počtu předchozích majitelů a mlhovkám) nějaké vychytávky, typu elektronické zapalování pod kapotou atp. (když nejde otáčkoměr, proč by ne)
Protože pokud sám nemáš s LADOU moc zkušeností, budeš třeba věc považovat za originální a přitom to bude nějaký udělátor.
Navíc, jakmile bude přecpáno relátky a vypínači, a bude odpojovač AKU, je to jasné, napadeno kutilem.
Ale neboj, jakmile se máme v čem šťourat, jsme tu ve svém živlu. Proto ty "krámy" taky máme, že...
Protože pokud sám nemáš s LADOU moc zkušeností, budeš třeba věc považovat za originální a přitom to bude nějaký udělátor.
Navíc, jakmile bude přecpáno relátky a vypínači, a bude odpojovač AKU, je to jasné, napadeno kutilem.
Ale neboj, jakmile se máme v čem šťourat, jsme tu ve svém živlu. Proto ty "krámy" taky máme, že...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Další 21061 na světě
Ahoj všem čtenářům a rádcům.
Minulý týden jsem strávil sháněním dílů a víkend postupnou analýzou vad přítomných ve vozidle a bránících úspěšnému absolvování STK.
Po brouzdání internetem jsem se rozhodl nové věci nakoupit na http://www.lada-dily.cz (doufám, že se nejedná o nekalou reklamu).
Objednal jsem přerušovač blinkrů dle katalogu ND. V e-shopu mají špatnou fotku, která patří modernějšímu čtyřvývodovému provedení, naštěstí dle katalog. čísla poslali správný pětivývodový.
Ještě jsem objednal přední brzdové destičky, olejový a vzduchový filtr, pro jistotu i válečkový třívývodový přerušovač blinkrů a nové gumy na pedály (ty jen tak pro radost ) a hadici sání - papír. Nic zlého netuše jsem přes bazoš našel vrak, ze kterého jsem vymontoval komplet přístrojový štít, původní plastový pětivývodový přerušovač blinkrů (který jsem se eventuelně rozhodl obětovat pro zjištění příčiny poruchy) a velkou koženkovou tašku na nářadí, ve které byl naštěstí schovaný origo inbus klíč k vypouštěcím zátkám. Jako bonus jsem dostal kulatý vypínač varovných světel, který znám z 2107, kdyby původní Tahem zapni-Stiskem vypni byl KO.
No v sobotu jsem byl z auta nešťastnej, očistil jsem kostry u všech svítilen a rozmontoval původní vypínač varovných světel. Když jsem nenašel žádný problém, namontoval jsem starší přerušovač z vraku a ejhle - všechno funguje. Trošku nervózní jsem jen z toho, že mi problikne kontrolka blinkrů v tachometru když zapnu zapalování a když zapnu jakoukoliv směrovku, tak se kontrolka rovnou rozsvítí a zhasne až po prvním bliknutí.
Zbývalo vyřešit už jen závadu v palivoměru. Proměřováním budíku jsem nic nezjistil. Vymontoval a proměřil jsem tedy plovák, podle knihy Jeršov-Jurčenko hodnoty odporu seděly takřka na Ohm.
Je zajímavý, že původní budíky jsou ze zadu úplně orezlé a zašlé. Ačkoli s autem, ze kterého jsem vymontoval druhou přístrojovku, jezdili zedníci - bylo totiž uvnitř pokryté vrstvou cementu - přístroje byly absolutně netknuté. Beze stopy patiny či rzi na kovových součástkách vzadu. Jelikož jsem neměl moc času, tak jsem jenom sprostě vyměnil přístrojové štíty a opět vše bylo v pořádku. Pojistka č. 9 se už nepřepaluje a palivoměr ukazuje správnou hodnotu. Funguje i otáčkoměr. V původním přístroj. štítu byl pouze vypínač hlavních světel a mlhovek a v novém je navíc ještě vypínač vyhřívání skla, takže na ten v budoucnu napojím zadní mlhovku.
Co stále nefunguje jsou zpětné světlomety a přestaly svítit přední mlhovky.
Mlhovky jsou totiž zapojené přímo natvrdo z pojistkové skříňky přes kolébkový vypínač. I já, nešťastný absolvent Gymnázia ve Strakonicích, vím, že mlhovky se mají zapojovat přes relé. Bohužel dráty byly k vypínači zapojeny přes placaté konektory (bez plastové svorkovnice jako ostatní spínače v kabel. svazku). Jeden kablík se mi odněkud vytáhl a já za boha nemohl přijít odkud. Takže seženu relátko a přepojím si mlhovky korektně.
Při zkušební jízdě ještě odešel alternátor, který mi ale naštěstí místní šikovný autoelektrikář během 1 dne kompletně zrepasoval. Prostě ačkoliv je pro mě autoelektrika totálně španělská vesnice, tak s multimetrem, pár šikovnými kamarády a doporučenou literaturou i gymnazista něco dovede odhalit a opravit.
Zhruba před 10 lety jsem řídil Ladu 2107 a moc mě to neoslovilo. Zdálo se mi, že motor je na objem 1.5 l docela líný. Auto mělo již najeto přes 200 tkm, takže si zpětně myslím, že už mělo své za sebou. S obavami jsem očekával, že se moje chmury naplní a ačkoliv jsem 21061 OPRAVDU chtěl, budu z motoru zklamán. Ale naštěstí auto jede relativně jako z praku. Je v něm nový rozdělovač s podtlakovou regulací a karburátor Jikov 32 SEDR. Vcelku i dobře brzdí. Sice trošku táhne do leva, ale protože dlouho stálo v garáži, myslím, že po kontrole brzd se i toto zlepší. Sice jízdní vlastnosti a ovladatelnost jsou oproti i např. Daewoo Nexia, se kterým jinak jezdím, zcela nesrovnatelné, tak jsem z Lady nadšenej. Řekněte mi čestně: Kdo si v roce 2013 koupí Ladu? Jen ten, kdo přesně ví, co od 33 let starého auta může očekávat. Kdo to neví, koupí si za 110 t Kč Ochcáfku f tédéíčku z roku 2001 s tachometrem zaručeně stočeným na 165 tkm
Takže ačkoli se u mě doma neustále schyluje buď k pohřbu nebo k rozvodu, tak jsem moc rád, že přes počáteční rozčarování, se kterým jsem tak jako tak počítal, mám konečně auto, který jsem chtěl už tak asi 26 let. Klukovský sny se mají plnit když je možnost, není to žádná ostuda!
Po neděli má jít na STK, držte mu palce. Dík.
Minulý týden jsem strávil sháněním dílů a víkend postupnou analýzou vad přítomných ve vozidle a bránících úspěšnému absolvování STK.
Po brouzdání internetem jsem se rozhodl nové věci nakoupit na http://www.lada-dily.cz (doufám, že se nejedná o nekalou reklamu).
Objednal jsem přerušovač blinkrů dle katalogu ND. V e-shopu mají špatnou fotku, která patří modernějšímu čtyřvývodovému provedení, naštěstí dle katalog. čísla poslali správný pětivývodový.
Ještě jsem objednal přední brzdové destičky, olejový a vzduchový filtr, pro jistotu i válečkový třívývodový přerušovač blinkrů a nové gumy na pedály (ty jen tak pro radost ) a hadici sání - papír. Nic zlého netuše jsem přes bazoš našel vrak, ze kterého jsem vymontoval komplet přístrojový štít, původní plastový pětivývodový přerušovač blinkrů (který jsem se eventuelně rozhodl obětovat pro zjištění příčiny poruchy) a velkou koženkovou tašku na nářadí, ve které byl naštěstí schovaný origo inbus klíč k vypouštěcím zátkám. Jako bonus jsem dostal kulatý vypínač varovných světel, který znám z 2107, kdyby původní Tahem zapni-Stiskem vypni byl KO.
No v sobotu jsem byl z auta nešťastnej, očistil jsem kostry u všech svítilen a rozmontoval původní vypínač varovných světel. Když jsem nenašel žádný problém, namontoval jsem starší přerušovač z vraku a ejhle - všechno funguje. Trošku nervózní jsem jen z toho, že mi problikne kontrolka blinkrů v tachometru když zapnu zapalování a když zapnu jakoukoliv směrovku, tak se kontrolka rovnou rozsvítí a zhasne až po prvním bliknutí.
Zbývalo vyřešit už jen závadu v palivoměru. Proměřováním budíku jsem nic nezjistil. Vymontoval a proměřil jsem tedy plovák, podle knihy Jeršov-Jurčenko hodnoty odporu seděly takřka na Ohm.
Je zajímavý, že původní budíky jsou ze zadu úplně orezlé a zašlé. Ačkoli s autem, ze kterého jsem vymontoval druhou přístrojovku, jezdili zedníci - bylo totiž uvnitř pokryté vrstvou cementu - přístroje byly absolutně netknuté. Beze stopy patiny či rzi na kovových součástkách vzadu. Jelikož jsem neměl moc času, tak jsem jenom sprostě vyměnil přístrojové štíty a opět vše bylo v pořádku. Pojistka č. 9 se už nepřepaluje a palivoměr ukazuje správnou hodnotu. Funguje i otáčkoměr. V původním přístroj. štítu byl pouze vypínač hlavních světel a mlhovek a v novém je navíc ještě vypínač vyhřívání skla, takže na ten v budoucnu napojím zadní mlhovku.
Co stále nefunguje jsou zpětné světlomety a přestaly svítit přední mlhovky.
Mlhovky jsou totiž zapojené přímo natvrdo z pojistkové skříňky přes kolébkový vypínač. I já, nešťastný absolvent Gymnázia ve Strakonicích, vím, že mlhovky se mají zapojovat přes relé. Bohužel dráty byly k vypínači zapojeny přes placaté konektory (bez plastové svorkovnice jako ostatní spínače v kabel. svazku). Jeden kablík se mi odněkud vytáhl a já za boha nemohl přijít odkud. Takže seženu relátko a přepojím si mlhovky korektně.
Při zkušební jízdě ještě odešel alternátor, který mi ale naštěstí místní šikovný autoelektrikář během 1 dne kompletně zrepasoval. Prostě ačkoliv je pro mě autoelektrika totálně španělská vesnice, tak s multimetrem, pár šikovnými kamarády a doporučenou literaturou i gymnazista něco dovede odhalit a opravit.
Zhruba před 10 lety jsem řídil Ladu 2107 a moc mě to neoslovilo. Zdálo se mi, že motor je na objem 1.5 l docela líný. Auto mělo již najeto přes 200 tkm, takže si zpětně myslím, že už mělo své za sebou. S obavami jsem očekával, že se moje chmury naplní a ačkoliv jsem 21061 OPRAVDU chtěl, budu z motoru zklamán. Ale naštěstí auto jede relativně jako z praku. Je v něm nový rozdělovač s podtlakovou regulací a karburátor Jikov 32 SEDR. Vcelku i dobře brzdí. Sice trošku táhne do leva, ale protože dlouho stálo v garáži, myslím, že po kontrole brzd se i toto zlepší. Sice jízdní vlastnosti a ovladatelnost jsou oproti i např. Daewoo Nexia, se kterým jinak jezdím, zcela nesrovnatelné, tak jsem z Lady nadšenej. Řekněte mi čestně: Kdo si v roce 2013 koupí Ladu? Jen ten, kdo přesně ví, co od 33 let starého auta může očekávat. Kdo to neví, koupí si za 110 t Kč Ochcáfku f tédéíčku z roku 2001 s tachometrem zaručeně stočeným na 165 tkm
Takže ačkoli se u mě doma neustále schyluje buď k pohřbu nebo k rozvodu, tak jsem moc rád, že přes počáteční rozčarování, se kterým jsem tak jako tak počítal, mám konečně auto, který jsem chtěl už tak asi 26 let. Klukovský sny se mají plnit když je možnost, není to žádná ostuda!
Po neděli má jít na STK, držte mu palce. Dík.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 21061 na světě
Skvělé vyhlídky .ffoxbat píše:...Takže ačkoli se u mě doma neustále schyluje buď k pohřbu nebo k rozvodu...
Jinak gratulace k úspěšným zásahům. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Další 21061 na světě
Ladu buď miluješ nebo nenávidíš ,vítej mezi nás staromilce
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN