Pri zvysenych otackach se vsim vypnutym ukazuje 12 nekdy mozna 13 voltu. Voltmetr na baterii ukazuje 13,9. Vim, ze voltmetr palubni ma odchylku, ale 2 volty mi prijdou dost. Vim, ze pri blinkrech voltmetr kmita, ale pride mi, ze kmita ponekud moc. A co me prevapilo nejvic, ze na voltmetru je za jizdy videt i sepnuti pneuventilu volnobehu. Pri otevrenem ventilu ukaze voltmetr ubytek cca na sirku raficky. Celkove jsou vsechny budiky dost nachylne na zmeny odberu. Zapnuti svetel znamena pridani paliva v nadrzi a podobne

Konektory v pojistkovce jsem prostrikl kontoxem, stejne jako konektory v motorovem prostoru. Ocistil jsem ukostrovaci body na levem i pravem blatniku.
Ten ubytek 2 volty proti napeti na baterii mam chapat tak, ze to jsou ztraty mezi baterii a voltmetrem, takze mam projit konektory za palubkou? Cim je zpusobeno to, ze zapnuti sptrebicu ma vliv na to, co ukazuje palubni voltmetr, ale minimalni vliv na napeti na baterii? Chapu, ze je to pro nekoho blba otazka, ale zkuste to se mnou
