Nazdar na mojej lade mi zhorela spojka tak som tam dal novu a ked som chcel potom nastartovat tak to neslo napadlo ma dat tam druhu baterku a uz mi aspon zacal stukat pastorok ale nic ine ziadna snaha o start a vobec neviem de moze byt porucha.
Prosim o radu
bude zle zapojený štartér prípadne ak i vybera von celý plusový kábel tak si mohol tiež zle napojiť alternátor
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Nebo proste neni kostra na prevodovce a motorova je uhnila.kdyz jsem menil prevodovku a nepripojil potom kostru na prevodovku,chovalo se mi to podobne.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Přesně tak, starší modely (troufám si říct celá kulatá řada) neměli ukostření motor - karoserie. Kostřící kabel je připojen pouze dole u pracovního válce spojky.
- pokud po výměně spojky odmítá startér startovat, ale alespoň cvakne, načež je autobaterie OK, vypadá to opravdu na onen kostřící kabel. Každopádně při výměně spojky, respektive odšroubování starteru, se může uvolnit kabel u starteru - jak spínací kabel k cívce, tak i plusový kabel od autobaterie.
Taky jsem na nějakých čtyřokách pletený pásek k motoru zahledl, působily dokonce "fabricky" ale vzhledem k tomu, že těmito stroji hluboce opovrhuji tak nemohu sloužit ročníky a podobnými detaily. Není náhodou v nějakém archivním SM nějaký článek pojednávající o dodatečném kostření motorů na vozech VAZ .
Kostru na převodovce prověřit, případnému doplnění přikostření motoru bych se též nebránil. Jinak občas dokáží pěkně potrápit i kdysi velice populární odpojovače baterie.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107