Na 2106 mám velký problém ,který se nám doposud nedaří odhalit.Auto se při vyšších otáčkách začne dusit a cuká.Do 3500tis otáček je to bez problémů ,ale výše už jít nechce.Když je plynovej pedál v půlce max lehounce za půlkou ,tak táhne uplně nádherně ,ale jakmile se sešlápne ještě více ,tak ztratí tah,cuká a dusí se.Kontroloval jsem trysky a vzdušníky ty jsou zpravných rozměrů dále kontrola rozdělovače kde jsme zvyšili předstih a stále bez úspěchu.Karburátor je vyčištěný ,profouknutý vzduchem a nově přetěsněný.Hladina je nastavená podle knihy.Karburátor pochází z Lorda B ,který převážně jezdil na LPG.Svíčky mají cihlovou barvu.I benzínové čerpadlo jsme zrepasovali ,ale ani to nepomohlo
Mám originální karburátor Weber
Jsem z toho už zoufalej pročetl jsem toto téma kde stejný problém řešil Atex : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... light=2106 ,ale odpověd na můj problem jsem nenalezl
príde mi to buď ako nedostatočné čerpanie paliva (ale to skôr nie), alebo ako zapchaný prívod paliva k 2 stupňu, rozprašovač na 2 stupni nemáš upchatý?
tohle mě dělalo taky-máš moc daleko čerpadlo od bloku-správná činnost čerpadla je zajištěna pouze v dostatečném zdvihu membrány.tlačná tyčka,která ovládá membránu prostřednictvím pákového převodu musí mít vyložení 0,8 - 1,3 mm pro zachování tohoto rozměru se používá tří druhů podložek-těsnění.....citováno z tůmy.....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta píše:tohle mě dělalo taky-máš moc daleko čerpadlo od bloku-správná činnost čerpadla je zajištěna pouze v dostatečném zdvihu membrány.tlačná tyčka,která ovládá membránu prostřednictvím pákového převodu musí mít vyložení 0,8 - 1,3 mm pro zachování tohoto rozměru se používá tří druhů podložek-těsnění.....citováno z tůmy.....
souhlas stejny problem a serizenim vzdalenosti se problem vyřešil