Problémy s přidušováním

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Problémy s přidušováním

Příspěvek od Jakub Metelka »

Na 2106 mám velký problém ,který se nám doposud nedaří odhalit.Auto se při vyšších otáčkách začne dusit a cuká.Do 3500tis otáček je to bez problémů ,ale výše už jít nechce.Když je plynovej pedál v půlce max lehounce za půlkou ,tak táhne uplně nádherně ,ale jakmile se sešlápne ještě více ,tak ztratí tah,cuká a dusí se.Kontroloval jsem trysky a vzdušníky ty jsou zpravných rozměrů dále kontrola rozdělovače kde jsme zvyšili předstih a stále bez úspěchu.Karburátor je vyčištěný ,profouknutý vzduchem a nově přetěsněný.Hladina je nastavená podle knihy.Karburátor pochází z Lorda B ,který převážně jezdil na LPG.Svíčky mají cihlovou barvu.I benzínové čerpadlo jsme zrepasovali ,ale ani to nepomohlo
Mám originální karburátor Weber :!:
Jsem z toho už zoufalej :? pročetl jsem toto téma kde stejný problém řešil Atex : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... light=2106 ,ale odpověd na můj problem jsem nenalezl :?


Děkuji za případné rady :!:
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

príde mi to buď ako nedostatočné čerpanie paliva (ale to skôr nie), alebo ako zapchaný prívod paliva k 2 stupňu, rozprašovač na 2 stupni nemáš upchatý? :roll:
Uživatelský avatar
Jakub Metelka
Příspěvky: 2305
Registrován: úte led 15, 2008 18:11
Bydliště: Brno venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jakub Metelka »

Puhi, kdyz jsem to zkousel po tom vyčištění ,tak benzín z něj šel :| ,ale může se na to zítra ještě jednou podívat.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

tohle mě dělalo taky-máš moc daleko čerpadlo od bloku-správná činnost čerpadla je zajištěna pouze v dostatečném zdvihu membrány.tlačná tyčka,která ovládá membránu prostřednictvím pákového převodu musí mít vyložení 0,8 - 1,3 mm pro zachování tohoto rozměru se používá tří druhů podložek-těsnění.....citováno z tůmy.....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
kuchi
Příspěvky: 59
Registrován: pon srp 13, 2007 19:45
Bydliště: Nová Dědina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kuchi »

rosta píše:tohle mě dělalo taky-máš moc daleko čerpadlo od bloku-správná činnost čerpadla je zajištěna pouze v dostatečném zdvihu membrány.tlačná tyčka,která ovládá membránu prostřednictvím pákového převodu musí mít vyložení 0,8 - 1,3 mm pro zachování tohoto rozměru se používá tří druhů podložek-těsnění.....citováno z tůmy.....
souhlas stejny problem a serizenim vzdalenosti se problem vyřešil
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“