někdy točí někdy ne
Moderátor: Moderátoři
někdy točí někdy ne
Problém zní: zastudena to nastartuju v pohodě , ale jkak se to zahřeje a pak vypnem a následovně to chci nastartovat znova tak to nejde, startér ani neškupne no nic se neděje jako když do startéru nejde štáva , když do startéru pustim štávu natvrdo jako přez baterku ten 12v kolík vytáhnu z toho věnce co je na relátku tak se startér roztočí a motor chytne . nevim kde je problém relátko už sem měnil . Omlouvám se za ten debilní popis píšu to v rychlosti, protože pospíchám
ja sa tiez pridavam k tomuto problemu. Pri otoceni klucika do polohy starter sa proste nic nedeje, kontrolky ani nepohasnu a ma to velmi nahodny charakter. Prvy krat mi starter odmietol tocit po dlhsej jazde (asi 300km), druhykrat rano v mraze, potom som vymenil orech v spinacke, na chvilu sa zdalo, ze je pokoj ale vcera to urobilo znova. Na co konkretne by som sa mal zamerat, alebo budem musiet ist podla schemy po kabloch az ku starteru a skontrolovat aj starter? obavam sa ale, ze na nic nepridem, kedze obcas sa to tvari, ze je to uplne v poriadku a niekedy to nejde.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
kabel k cievke štartéra je spajany na 2 kritických miestach... prve je na ľavom blatníku v plastovom obale zvyčajne OK, horšie je to z druhym spojom ten je na cievke štartera kde posobi teplo ... ktore vznika ja prechodom prudu , pripadne unava materialu vznika prechodovy odpor, viac sa zohrieva svorka....
Doporučujem kablik na cievku pripajkovat a dobre zaistit aby sa nekýval a neulomil....
Odpojenie štartera res cievky prevadzat na koncovke co je na blatníku....
Doporučujem kablik na cievku pripajkovat a dobre zaistit aby sa nekýval a neulomil....
Odpojenie štartera res cievky prevadzat na koncovke co je na blatníku....
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Mají to kulatí a kranatí stejně? Na kulatých mám kablík od spínačky na pravý podběh a tam je spoj s krátkým červeným kablíkem, který jde z pravého podběhu na cívku. Tak ten můžou kolegové vyndat, opticky prohlídnout, kleštěma přitáhnout dutinu toho konektoru, stříknout kontaktolem a nacpat to tam zpátky, co to udělá... Bojím se, že pájení na špinavé a umaštěné cívce nebude nic moc... A nebylo by to tam rozebiratelné.
Ve většineě případů to bývá vypálený ořech spínačky - jak se startuje, tak tam vzniká jiskra a po x letech se udělá pecka a někdy vede, někdy ne. Oprava na chvilku a neni to drahý. Že by byl unavenej faston na starteru, nebo na tom kabliku na podběhu jsem ještě neviděl a je to nepravděpodobný. Ledaže by zoxidoval ten kontakt na podběhu. Už se to tu řešilo xkrát.
Takze mam volny faston na cievke starteru, poobede ho vymenim.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Taky jsem si hrál s oříšky:
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_D ... _ROSSIJA./
Zkušenost je taková, že po vyčištění, lehkém rýpnutí do kontaktu pilníčkem a složení to dává přechodové odpory pár miliohmů, což je jak u nového kusu. Jen to už nevydrží tolik.
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_D ... _ROSSIJA./
Zkušenost je taková, že po vyčištění, lehkém rýpnutí do kontaktu pilníčkem a složení to dává přechodové odpory pár miliohmů, což je jak u nového kusu. Jen to už nevydrží tolik.
ZApajkuj to ak mozeš, ak nechceš použi najky kvalitný faston...nie z tenkeho papieroveho plechu...a zaisti kabel aby sa neprenašali otrasy na ten faston..... a pozor blizko ide vyvukove potrubie...blbe hlavne ked to neštartuje...flamo píše:Takze mam volny faston na cievke starteru, poobede ho vymenim.
Dusan píše: ZApajkuj to ak mozeš
Stale som na to nemal cas, dneska sa do toho pustim. S tym pajkovanim to bude horsie, lebo byvam v panelaku. Ak by sa dal ten kabel rozpojit v tom konektore, co je na pravom podbehu, tak to vezmem domov a zapajkujem.
Vsimol som si, uz mam opalenu rukuDusan píše: a pozor blizko ide vyvukove potrubie...blbe hlavne ked to neštartuje...
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
stiahnutie prudu
potrebujem poradit kde moze byt problem ked mi startovani stiahne prud tak ze nevladze tocit vymenil som aj starter aj spinacku aj baterku dakujem za radu
Naposledy upravil(a) veduci303 dne pon bře 07, 2011 09:07, celkem upraveno 1 x.