někdy točí někdy ne

Moderátor: Moderátoři

jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

někdy točí někdy ne

Příspěvek od jakke »

Problém zní: zastudena to nastartuju v pohodě , ale jkak se to zahřeje a pak vypnem a následovně to chci nastartovat znova tak to nejde, startér ani neškupne no nic se neděje jako když do startéru nejde štáva , když do startéru pustim štávu natvrdo jako přez baterku ten 12v kolík vytáhnu z toho věnce co je na relátku tak se startér roztočí a motor chytne . nevim kde je problém relátko už sem měnil . Omlouvám se za ten debilní popis píšu to v rychlosti, protože pospíchám :roll:
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

podobný problém: mne to občas robí tiež, ale iba keď mám zapnuté svetlá. Keď ich vypnem, bez problému. :roll: zrejme nejaký skrat, aj keď pri premeriavaní to tuším bolo v norme :roll:
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

ja sa tiez pridavam k tomuto problemu. Pri otoceni klucika do polohy starter sa proste nic nedeje, kontrolky ani nepohasnu a ma to velmi nahodny charakter. Prvy krat mi starter odmietol tocit po dlhsej jazde (asi 300km), druhykrat rano v mraze, potom som vymenil orech v spinacke, na chvilu sa zdalo, ze je pokoj ale vcera to urobilo znova. Na co konkretne by som sa mal zamerat, alebo budem musiet ist podla schemy po kabloch az ku starteru a skontrolovat aj starter? obavam sa ale, ze na nic nepridem, kedze obcas sa to tvari, ze je to uplne v poriadku a niekedy to nejde.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Aha, já chtěl poradit ten oříšek spínačky, ale flamovi by to asi nepomohlo. Ostatní to můžou zkusit ;-)
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

kabel k cievke štartéra je spajany na 2 kritických miestach... prve je na ľavom blatníku v plastovom obale zvyčajne OK, horšie je to z druhym spojom ten je na cievke štartera kde posobi teplo ... ktore vznika ja prechodom prudu , pripadne unava materialu vznika prechodovy odpor, viac sa zohrieva svorka....

Doporučujem kablik na cievku pripajkovat a dobre zaistit aby sa nekýval a neulomil....

Odpojenie štartera res cievky prevadzat na koncovke co je na blatníku....
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Mají to kulatí a kranatí stejně? Na kulatých mám kablík od spínačky na pravý podběh a tam je spoj s krátkým červeným kablíkem, který jde z pravého podběhu na cívku. Tak ten můžou kolegové vyndat, opticky prohlídnout, kleštěma přitáhnout dutinu toho konektoru, stříknout kontaktolem a nacpat to tam zpátky, co to udělá... Bojím se, že pájení na špinavé a umaštěné cívce nebude nic moc... A nebylo by to tam rozebiratelné.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Ve většineě případů to bývá vypálený ořech spínačky - jak se startuje, tak tam vzniká jiskra a po x letech se udělá pecka a někdy vede, někdy ne. Oprava na chvilku a neni to drahý. Že by byl unavenej faston na starteru, nebo na tom kabliku na podběhu jsem ještě neviděl a je to nepravděpodobný. Ledaže by zoxidoval ten kontakt na podběhu. Už se to tu řešilo xkrát.
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

Takze mam volny faston na cievke starteru, poobede ho vymenim.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak přeci :-) každopádně je to jednodušší oprava, než s oříškem spínačky. Já měl v háji oříšek, kontakt byl úplně vypálenej.
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Taky jsem si hrál s oříšky:
http://mkbrno.rajce.idnes.cz/VAZ_2101_D ... _ROSSIJA./

Zkušenost je taková, že po vyčištění, lehkém rýpnutí do kontaktu pilníčkem a složení to dává přechodové odpory pár miliohmů, což je jak u nového kusu. Jen to už nevydrží tolik.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

flamo píše:Takze mam volny faston na cievke starteru, poobede ho vymenim.
ZApajkuj to ak mozeš, ak nechceš použi najky kvalitný faston...nie z tenkeho papieroveho plechu...a zaisti kabel aby sa neprenašali otrasy na ten faston..... a pozor blizko ide vyvukove potrubie...blbe hlavne ked to neštartuje...
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

Dusan píše: ZApajkuj to ak mozeš

Stale som na to nemal cas, dneska sa do toho pustim. S tym pajkovanim to bude horsie, lebo byvam v panelaku. Ak by sa dal ten kabel rozpojit v tom konektore, co je na pravom podbehu, tak to vezmem domov a zapajkujem.
Dusan píše: a pozor blizko ide vyvukove potrubie...blbe hlavne ked to neštartuje...
Vsimol som si, uz mam opalenu ruku :D
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ak to zapajkuješ daj buzžirku a zosponkuj to ku hlavnemu kabelu aby sa to otriasmi neulomilo v mieste spajkovania... a zaroven nedotykalo šruby alebo očka hlavného kablu...lebo po prešuchani ti to začne štarrtovať :D
veduci303
Příspěvky: 3
Registrován: ned bře 06, 2011 20:22
Bydliště: Banská Bystrica

stiahnutie prudu

Příspěvek od veduci303 »

potrebujem poradit kde moze byt problem ked mi startovani stiahne prud tak ze nevladze tocit vymenil som aj starter aj spinacku aj baterku dakujem za radu
Naposledy upravil(a) veduci303 dne pon bře 07, 2011 09:07, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak třeba baterka :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“