
Diagnostika ukázala slabé napětí, ale vzhlem k nové baterce se změřilo dobíjení, vypadá to na něco s alternátorem.
Neměl někdo něco podobného?
Co vlastně v tom alternátoru může kromě diodového můstku odejít

Moderátor: Moderátoři
Jasně že se měni v altíku je tam vlastně vše potřebné.Takže pokud jsou přívody k alt.o.k,tak je chyba v něm a tudíž musí jít ven.Vladan píše:FOMA,
Děkuji za tip, proměřím to.Co ale dělat pokud to bude špatné? mění se něco přímo v alternátoru?Dík V.
[shadow=yellow][glow=yellow]Pro adminy[/glow][/shadow].Už by byl nejvyšší čas udělat přítrž nekonečným dotazům okolo alternátorů a nabíjení .Kdysi jsem zde psal - cituji: >>>Chce to jenom trochu si prohlédnout fórum . Tvůj problém (včetně odpovědí na něj) je podrobně (včetně obrázků a výpočtů) rozebrán v sousedním tematu "hon na miliampéry" . Pravda - název tematu moc nenapovídá, ale temata okolo nabíjení (vč. alternátoru ,baterie a přechodových odporů) jsou po fóru bohužel naprosto chaoticky rozházena (už jsem to tady sice psal, ale tímto bych chtěl znovu poprosit adminy o sjednocení, aby nebyla stále zakládána nová a nová temata s různými názvy a stejnou problematikou) .Asi jsem se i já "zasloužil" o část těchto "zmatků", poněvadž jsem nechtěl pokračovat na toto téma v "poklábosíme", kam se to opravdu nehodí .Snad by bylo nejlepší někde otevřít vlákno "Zdroje a spotřebiče proudu v automobilech" a rozdělit na alternátor, akumulátor, žárovky, motory(dále dělit na starter, větráky topeni a chlazení čerpadla, krokové motory atd.), tepelné spotřebiče, řídící elektronika, sdělovací elektronika a ostatní. Jde o to, že se to týká ( a bohužel vyskytuje ) prakticky u všech typů automobilů <<<.malir píše:Zdravím,když mě začala po deseti letech provozu na mé 2110 slabě svítit kontrolka dobíjení,která po zvýšení otáček zhasne-odchází diodový blok,nebo může být problém někde jinde.