Tak jsem dosel k zaveru, ze musi tect radiator topeni. Jen jestli dobre uvazuju:
nepatrne, ale ubiva chladici kapalina
kdyz zatopim, ucitim chladici kapalinu a rosi se ofukovane celni okno, rosi se po case cele auto
sahal jsem kolem kohoutu, ale tam se jen uspinim cernym mourem, ale kapalinu ani za studena ani za tepla tam necitim.
z toho soudim, ze musi unikat kapalina primo na radiatoru. co vy na to?
Je to možné, mrkni ještě na těsnost hadic co vedou na nátrubky v motorovém prostoru, je možné i sáknutí kolem vstupů a výstupů na tělese radiátoru, je tam vidět jen stěží. Mrkni ještě jednou pořádně na ten kohout, nejlépe za studena s natočeným motorem, kdyžtak zavrť i ovládáním, ať máš jistotu. Pokud budeš mít opravdu jistotu toho radiátoru, užij toto http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... tor-sealer , funguje to velmi dobře a stojí to pár kaček a utěsní to i větší trhliny. Výměna radiátoru v těchto klimatických podmínkách hrozí destrukcí sofistikovaného ovládání klapek výdechů na boční okna.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Ok. Ono kdyz tece kohout a klem nej ty spoje, tak to myslim nedostanes tak silne do samotene ventilace. Me to brutalne kompletne orosi cele predni okno. Kazdopadne to jeste s lucernou v ruce proverim.
Ten pripravek na utesnovani si videl i nekde v kramu, nebo jen tuhle na netu? Nejaky predbezny navod na pouziti (zkusenosti) ?
Může, ale nemusí to též stíkat po trubkách pod radiátor ... kdyby byl kohout vadný, bylo by to rozhodně lepší.
Ta "kouzelná" srajda je myslím dostupná v každém krámě, já to kupuji v Globusu (je nejblíž). V sedmě jsem to použil na zatěsnění tekoucích hadic LPG a kolem téček vyhřívání reduktoru LPG. Do kombajnu jsem to nalil též, neb mi sákly nové hadice kolem nátrubků a výpustný šroub.
Použití: Ohřeješ motor na provozní teplotu, vysaješ expanzku aby ti nezaplavovala chladič. Odsaješ z chladiče objem toho přípravku, strašně moc pořádně jej protřepeš a vliješ do chladiče. Topení bude během operace samozřejmě puštěné a motor vrčet, doleješ chladič a expanzku a dáš autu kapky, ať to tam pěkně zreaguje. Tečící kohout to ovšem asi neopraví, tam bych doporučil v případě výměny užít keramický.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Ja mam podobný problém, radiátor netečie, ventil netečie ale stále je v expanzke menšia hladina kvapaliny. Neviem kde by to mohlo miznúť. Viem akurát iba to, že ventil je vadný, netečie ale stále topí.
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Marek89 píše:Ja mam podobný problém, radiátor netečie, ventil netečie ale stále je v expanzke menšia hladina kvapaliny. Neviem kde by to mohlo miznúť. Viem akurát iba to, že ventil je vadný, netečie ale stále topí.
skontroluj vodnu pumpu, ci netecie popri hriadeli, mal som podobny problem.
Marek89 píše:No praveže nie, na viečku aj na mierke je iba hnedo-čierny olej. Auto za jazdy nedymí, čo by v prípade presaku do motora dymilo.
Když jde voda do spalovacího prostoru tak to vidět je (je vydět "pára" i když je motor horký a voda výfuku vyvařená . A když je tam Fridex tak to kouří jak dýmovnice .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Mě to dělá mercedes taky, po zatopení se šíleně zamlží okno a pak se odmlžuje jen velmi pomalu. Dělá to prosakování radiátoru. Pokud tam máš fridex a v autě je nasládlej smrádek, je vše jasné
Ano, nemrzka ve spalovacím prostoru umí udělat dokonalé maskování bílým dýmem. A to docela extrémně.
Ano, takový pěkný "stlavý". I při malém úniku vody s fridexem do spalovacího prostoru je ten dým nezaměnitelný, je naprosto jedinečný a postiženému jedinci většinou kazí náladu .
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107, VAZ 1117
Ano, takový pěkný "stlavý". I při malém úniku vody s fridexem do spalovacího prostoru je ten dým nezaměnitelný, je naprosto jedinečný a postiženému jedinci většinou kazí náladu .
drobku, ten dym, to asi neni ok.
to je nejaky bordel, troska se dlouho nestartovala.
ale pred chvili to jeste nedelalo.
nestresuj.
ale to fakt dymi.
ty vole, tesneni pod hlavou v hajzlu, no moje nervy.