
tesnenie pod hlavu
Moderátor: Moderátoři
tesnenie pod hlavu
Kúpili sme si na 02ku nové tesnenie pod hlavu. Prídeme do garáže, kukáme a ono miesto pekných výrezov na vodné kanály má iba malé dierky 5,5mm. To sa takéto šmejdy už bežne vyrábajú, alebo to je len nezdarený kus 

For Sid : S těmi díry v těsnění je to v pořádku . Mají bejt kulaté , malé a různého průměru jak psal Pája .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
kazdy tesneni co se mi dostalo do ruk melo ty diry tak. je to spravne. jak uz napsali vejs. sak se podivej na tesneni co si z motoru sundal, nebo ho sundej
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Bejt tebou, tak to nechám tak, jak to inženýři spočítali. Díry v hlavě a bloku maj max. velikost, protože voda musí obtékat co nejblíže zahřívaným místům. Díry v těsnění regulujou rychlost vody.
Naposledy upravil(a) Pája dne sob led 17, 2009 15:45, celkem upraveno 1 x.
Přesně tak - pokud vyřežeš všechny díry na stejně velké, zvýšíš průtok u prvních válců na úkor průtoku válců posledních. Může se tak stát, že čtvrtý válec se neuchladí a kousne se.
Nedělej s tím nic, je to tak správně.
Já jsem to taky kdysi nevěděl, zvětšil jsem díry na stejnou velikost a během 5000 km mi na třetím a čtvrtém válci popraskaly pístní kroužky a čtvrtý píst se zakousnul, že jsem ho musel vyměnit (to bylo ještě na staré 21061 v roce 1995).
Nedělej s tím nic, je to tak správně.
Já jsem to taky kdysi nevěděl, zvětšil jsem díry na stejnou velikost a během 5000 km mi na třetím a čtvrtém válci popraskaly pístní kroužky a čtvrtý píst se zakousnul, že jsem ho musel vyměnit (to bylo ještě na staré 21061 v roce 1995).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)