Stránka 7 z 8
Napsal: stř čer 08, 2011 21:43
od Cory
1,7 ma mensiu spotrebu ako 1,3

mam to odskusane.
[napsal Teepee]: Příspěvky od tohoto dále sem byly přesunuty z:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=15757
Napsal: stř čer 08, 2011 22:00
od Marťas
1,3 má v techničáku spotřebu 10,5 l

Napsal: stř čer 08, 2011 22:17
od Laďuša
Cože? To i 2103 tam má míň

Nicméně se 1300 se dá jezdit za 6 litrů, takže se 1700 pod 6, to by se mi taky líbilo

Napsal: stř čer 08, 2011 22:33
od mayo456
Laďuša píše:Cože? To i 2103 tam má míň

Nicméně se 1300 se dá jezdit za 6 litrů, takže se 1700 pod 6, to by se mi taky líbilo

Keď ideš 70 km/h a dolu kocom vypínáš motor tak možno hej

Napsal: čtv čer 09, 2011 00:01
od ger007
spytaj sa SIDa ten jazdi s mojou 1,7k za 6,6 (4q!)
Napsal: čtv čer 09, 2011 06:18
od radek mb
ger007 píše:spytaj sa SIDa ten jazdi s mojou 1,7k za 6,6 (4q!)
Tak proč já s 5q jezdím s 1,7 za 10???
Napsal: čtv čer 09, 2011 06:54
od Cory
Moj rekor s 1,7 bol 6,04l/100km 4q.
Napsal: čtv čer 09, 2011 10:13
od ger007
radek mb píše:ger007 píše:spytaj sa SIDa ten jazdi s mojou 1,7k za 6,6 (4q!)
Tak proč já s 5q jezdím s 1,7 za 10???
chces odpoved prozaicku alebo pravdivu :
prozaicka by bola: lebo su veci medzi nebom a zemou

ja som s nou jazdil za 7,7 (setko sa bavime o dialkach
pravdiva je ze ten motor aj s karburatorom su zazracne

Napsal: čtv čer 09, 2011 10:39
od mayo456
ešte tých okolo 7 litrov by som veril. Záleží ti aj od štýlu jazdy, či sa ide diaľnica alebo po ceste prvej triedy a pod. ale pod 6 sa mi to vidí pritiahnuté za vlasy. dá sa to ale nie pri normálnych cestovných rýchlostiach. to je môj názor. mne to mimo vždy bere niečo cez 7 asi 7.5, 7,8 l/100 km. keď idem na chalupu čo je 200 km tam aj nazad tak tankujem za 20 euro co je teraz 13,5 l a v pohode mi to stačí. ale zas po meste to žere oveľa viac, možno aj 9 l/100 km.
Napsal: čtv čer 09, 2011 10:51
od MartasBrno
No, ono hrozně záleží na stylu, i ve městě jsou trasy, které se dají jet stylem rozjedu se a pustím to z kopce kam to dojede - jenže v normálním provozu tak člověk akorát zavazí. Mám tak jednu trasu, kde se člověk vyhoupne na kopeček a skopečka to třeba v 80 jenom pustí, ono to dojede akorát tak do omezení rychlosti na 60, pak je ot zase skopce, kde je na konci třeba 40tka... Jenže ostatní jedou všude 70 a před tou 40tkou brzdí...
No a už se těším na kompletní ekonomizér, mám dlouhé táhlé kopce, které brzdím motorem.
Ale toto téma asi nebude tolik o spotřebě

Napsal: čtv čer 09, 2011 17:51
od Laďuša
MartasBrno píše:No, ono hrozně záleží na stylu, i ve městě jsou trasy, které se dají jet stylem rozjedu se a pustím to z kopce kam to dojede - jenže v normálním provozu tak člověk akorát zavazí. Mám tak jednu trasu, kde se člověk vyhoupne na kopeček a skopečka to třeba v 80 jenom pustí, ono to dojede akorát tak do omezení rychlosti na 60, pak je ot zase skopce, kde je na konci třeba 40tka... Jenže ostatní jedou všude 70 a před tou 40tkou brzdí...
To je dobrý znát semafory, když odbočuju a vim, že dolů to prostě na zelenou nestíham, tak odbočim a pustim to jen tak. Ať se za mnou třeba zblázní, ale dole buď krásně skoro sám zastavim a nebo plynule zařadim a jedu. Nebudu to drtit padesát, abych čekal. Kecam, máme tu šedesátku.
Napsal: pát čer 10, 2011 08:16
od Teepee
Noo, zkrátka, auto musí ject, néé málo žrát.
Nikdy jsem nejel s autem, které by na displeji ukazovalo momentální spotřebu, až asi před 14 dny, Škoda Yeti, 2,0TDI 103kW 4x4, najeto 1050km. A když jsem si chtěl po na spotřebu drastickém rozjezdu zkusit, aspoň kousek jet s lehkou nohou, myslím si v relativně dobrých otáčkách, kdy jsem o motoru ani nevěděl, tak tam přesto svítilo 12/100km. Takže do doby, než bych mohl takhle sledovat spotřebu a vysledovat kde je přesně chyba, to neřeším.
Protože jezdit celou cestu vystresovanej z toho, abych náhodou nemusel šlapat na brzdy, nebo nedejbože dokonce na plyn

tak to ne, "Auto musí ject... ".
Napsal: pát čer 10, 2011 08:34
od dvk
S tou spotřebou je to vůbec zajímavé. Když jezdím denně do práce, jezdím s lehkou nohou a snažím se to netočit, 3000ot maximálně a skoro pořád zařazená pětka. Krátká trasa, motor studený, člověk to jezdí každý den, není kam spěchat, dyť to člověka skoro nebaví. Když jedu dál, sám a není moc provoz, tak na to šlápnu a třeba 50km si prostě "zajezdím" (tzn. motor málokdy jede pod 4000ot a rychlost podle stavu cesty). Zajímavé je, že v obou případech mám spotřebu 8 - 8.5 litrů. Přijde mi, že ta finta je ne jezdit pomalu, ale plynule. Aby člověk nabral rychlost (jestli 60 nebo 120 je jedno) a tu plusmínus držel. Pak se dá jezdit rozumně a přitom celkem svižně. A jak píše Teepee, "chceš-li koňa honiť, musíš mu dát nažrať".
Napsal: pát čer 10, 2011 09:47
od ger007
je logicke ze najvyssia spotreba motoru je ked sa dostava do otacok kym tu masu rozbehne, ved je to fyzika preboha. pokial uz nemusi zrychlovat iba drzat konstatne otacky tak uberem nohu z plynu tak aby auto nespomalovalo ale aby ani nezrychlovalo, a to spravim na okreske a mozem si tymto stylom valit 60 - 70 km bez toho aby som musel prudko uberat alebo pridavat
Napsal: pát čer 10, 2011 10:30
od Drobek81
ger007 píše:to spravim na okreske a mozem si tymto stylom valit 60 - 70 km
no neni nic lepsiho nez potkat takoveho ridice na frekventovane ceste

a u tebe to sedi, to by vysvetlovalo, proc jsi tehdy pred kopcem jel na 50ce 62km/h

to je ta konstantni rychlost, kdy mozna spotreba je nizsi ale provoz auta se prodrazi
