Mne Favorit po 100tic. Spojka fuč,prevodovka tiež a na motore sa rozsýpali axialne podložky na kľuke. Kúpil som ho od starších manželov ktorí na ňom chodoli len do kostola.Predtým mi Lada 2105 spravila 250 tisic bez problémov,jedine pri 200tic bola menena spojka.Luděk Musil píše:Jsme sice těžce OT, ale nevydrží. Sousedovi na chalupě jsem musel měnit motor, protože dojel na svou vlastní blbost stylem: proč mě svítí "policajt" když jsem tam před 14 dny nalil litr oleje? L.plavec píše:Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče
PS: "policajt" = kontrolka mazání
SAMARA vs. FAVORIT
Moderátor: Moderátoři
No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
nejlepsi je dycky hlaska prodavajichi: "to mate jak novy! ma to 100 000 km a jezdilo se s tim jen do obchodu!"vintera píše:No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
VAZ 2104 1.3 1989
alebo: predám Fiat Regata bez korózieJmJ píše:nejlepsi je dycky hlaska prodavajichi: "to mate jak novy! ma to 100 000 km a jezdilo se s tim jen do obchodu!"vintera píše:No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
No tak například lada 1500S která mi byla nabídnuta, jezdila denně do roku cca 93 od té doby stojí ve stodole na špalkách. ještě sem jí neviděl ale když bude v pohodě kastle a lak, tak do ní půjdu i za cenu výměny motoru, spojky,... ...nápravvintera píše:Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
u těch déle odstavených, zcela bez provozu bývá vše trochu přirezlé, zoxidované kontakty, gumové prvky zteřelé, ztvdlé. Auto se rozhýbe a najednou tu něco teče, tu něco vrže, tu se nevrátí brzda, tu něco nesvítí, najednou se rozpadne zvenku krásně vypadající výfuk a při výměně zpuchřelých pneumatik projede hever lakem prahu do vnitř, bývají to celkem i drobnosti, ale v součtu otravují. Když se povede vše odstranit, stavá se z auta spolehlivý stroj.
plavec píše:No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.
taky mužu potvrdit my to měli jako koupene v CZ rv 1989 ale byl v tom motor z rv 1994 ze vstřikováním a interier z LXka každodeně jezdil 7 let bez většich oprav jezdil jeho konec tu http://muzeumslodobsice.rajce.idnes.cz/fanous_ND/ dojel na pad sněhu ze střechy z kostela na dosluhujici brzdy po 7 letech neni divu a ke konci nechtěl držet volnoběch jinak jezdil do posledni chvile jak das takže favo mužu doporučit jako bezudržbovy vuz
Nebyla to spíš výměna celýho auta na starý papíry? Tohle rozhodně není kastle z 89.Kewin píše:plavec píše:No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.
taky mužu potvrdit my to měli jako koupene v CZ rv 1989 ale byl v tom motor z rv 1994 ze vstřikováním a interier z LXka každodeně jezdil 7 let bez většich oprav jezdil jeho konec tu http://muzeumslodobsice.rajce.idnes.cz/fanous_ND/ dojel na pad sněhu ze střechy z kostela na dosluhujici brzdy po 7 letech neni divu a ke konci nechtěl držet volnoběch jinak jezdil do posledni chvile jak das takže favo mužu doporučit jako bezudržbovy vuz
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upřesnění (na funkci agronoma to vliv mít nebude): vozidlo na obrázku je favorit, forman je "long" nebo-li kombík. L.Veverka píše:... kastle ... formanu 94
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Také jsem byl pár let majitelem Fáčka, ale ani po letech mě nenapadá jediné dobré slovo co bych k němu mohl říci.DJ Majk píše:Fačko som mal do nedávna a nemôžem nanho povedať zle slovo stale som došiel kde mi trebalo
To že s autem dojedu kam potřebuji považuji tak nějak za samozřejmost, ne za nějakou jedinečnou vlastnost vozu
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
My máme doma jedno fáčko a taky si není na co stěžovat. Nikdo se o to nestará a furt to jezdí, řízení, řazení jde lehko, podvozek na pohodlí slušný. Jezdí s ním sestra, protože s žigulem si netroufla. Co si budeme povídat, žigul je na ovládání dost "složitý" oproti favoritu.
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang