plavec píše:Fáčko vydrží všechno, co se "techniky" týče
Jsme sice těžce OT, ale nevydrží. Sousedovi na chalupě jsem musel měnit motor, protože dojel na svou vlastní blbost stylem: proč mě svítí "policajt" když jsem tam před 14 dny nalil litr oleje? L.
PS: "policajt" = kontrolka mazání
Mne Favorit po 100tic. Spojka fuč,prevodovka tiež a na motore sa rozsýpali axialne podložky na kľuke. Kúpil som ho od starších manželov ktorí na ňom chodoli len do kostola.Predtým mi Lada 2105 spravila 250 tisic bez problémov,jedine pri 200tic bola menena spojka.
No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.
vintera píše:No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
nejlepsi je dycky hlaska prodavajichi: "to mate jak novy! ma to 100 000 km a jezdilo se s tim jen do obchodu!"
vintera píše:No právě, jezdili na favu jenom do kostela, a pořád stáli na spojce, pořád kvrdlali fofrklackem než něco vůbec najezdili, proto byly převody, spojka i ty axiály na klice brzo fuč.
Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč. Je to skoro u všech aut stejné, na značce ani tak nezáleží
nejlepsi je dycky hlaska prodavajichi: "to mate jak novy! ma to 100 000 km a jezdilo se s tim jen do obchodu!"
vintera píše:Tohle mne vždy před koupí ojetiny prvně zajímá co, jak a kdo jezdil, pak se dá podle toho celkem přesně očekávat co bude nejdříve fuč.
No tak například lada 1500S která mi byla nabídnuta, jezdila denně do roku cca 93 od té doby stojí ve stodole na špalkách. ještě sem jí neviděl ale když bude v pohodě kastle a lak, tak do ní půjdu i za cenu výměny motoru, spojky,... ...náprav
u těch déle odstavených, zcela bez provozu bývá vše trochu přirezlé, zoxidované kontakty, gumové prvky zteřelé, ztvdlé. Auto se rozhýbe a najednou tu něco teče, tu něco vrže, tu se nevrátí brzda, tu něco nesvítí, najednou se rozpadne zvenku krásně vypadající výfuk a při výměně zpuchřelých pneumatik projede hever lakem prahu do vnitř, bývají to celkem i drobnosti, ale v součtu otravují. Když se povede vše odstranit, stavá se z auta spolehlivý stroj.
plavec píše:No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.
taky mužu potvrdit my to měli jako koupene v CZ rv 1989 ale byl v tom motor z rv 1994 ze vstřikováním a interier z LXka každodeně jezdil 7 let bez většich oprav jezdil jeho konec tu http://muzeumslodobsice.rajce.idnes.cz/fanous_ND/ dojel na pad sněhu ze střechy z kostela na dosluhujici brzdy po 7 letech neni divu a ke konci nechtěl držet volnoběch jinak jezdil do posledni chvile jak das takže favo mužu doporučit jako bezudržbovy vuz
plavec píše:No já mám teda fáčko(92 karburátor, lpg) spolehlivější jak ladu. Jezdil sem s tim jako dobytek, Měli to přede mnou asi 3 lidi. A světe div se nejní s tím krom koroze žádnej vážnej problém. Když sem k tomu přišel vždycky to naskočilo a to i v mrazech -20 stC a nikdy mě to nikde nenechalo.
taky mužu potvrdit my to měli jako koupene v CZ rv 1989 ale byl v tom motor z rv 1994 ze vstřikováním a interier z LXka každodeně jezdil 7 let bez většich oprav jezdil jeho konec tu http://muzeumslodobsice.rajce.idnes.cz/fanous_ND/ dojel na pad sněhu ze střechy z kostela na dosluhujici brzdy po 7 letech neni divu a ke konci nechtěl držet volnoběch jinak jezdil do posledni chvile jak das takže favo mužu doporučit jako bezudržbovy vuz
Nebyla to spíš výměna celýho auta na starý papíry? Tohle rozhodně není kastle z 89.
DJ Majk píše:Fačko som mal do nedávna a nemôžem nanho povedať zle slovo stale som došiel kde mi trebalo
Také jsem byl pár let majitelem Fáčka, ale ani po letech mě nenapadá jediné dobré slovo co bych k němu mohl říci.
To že s autem dojedu kam potřebuji považuji tak nějak za samozřejmost, ne za nějakou jedinečnou vlastnost vozu
My máme doma jedno fáčko a taky si není na co stěžovat. Nikdo se o to nestará a furt to jezdí, řízení, řazení jde lehko, podvozek na pohodlí slušný. Jezdí s ním sestra, protože s žigulem si netroufla. Co si budeme povídat, žigul je na ovládání dost "složitý" oproti favoritu.