Poruchy
Moderátor: Moderátoři
bohuzel - kdyz je sko mokre od ostrikovaci kapaliny tak to tolik nevrze. Jinak nic nepomaha:-(
ani grafitove nebo silikonove gumicky...nic. mozna je to nevhodna sila na gumicku v nekterych mistech, mam i nova raminka ale furt je to nahovno.
Navic pri rychlem chodu sterac prejizdi pres levy sloupek nebo boucha do toho plastu u kapoty.
CS autolada uz vycvicila sve zakazniky tak ze tohle asi nikdo nereklamuje jen tak dal...
ani grafitove nebo silikonove gumicky...nic. mozna je to nevhodna sila na gumicku v nekterych mistech, mam i nova raminka ale furt je to nahovno.
Navic pri rychlem chodu sterac prejizdi pres levy sloupek nebo boucha do toho plastu u kapoty.
CS autolada uz vycvicila sve zakazniky tak ze tohle asi nikdo nereklamuje jen tak dal...
experimnty na utiseni sterace me staly na gumickach a raminkach asi tak 1200, a totalne na nic ( priserne vrzajici silikonove gumicky ma jeste ted kamos v astre k plne spokojenosti)
problem neni v pritlaku nebo tvaru raminek ale v tuhosti systemu raminka a prevodu ma to dost velkou vuli a cele to pruzi:-(
problem neni v pritlaku nebo tvaru raminek ale v tuhosti systemu raminka a prevodu ma to dost velkou vuli a cele to pruzi:-(
Když srovnám Ladu se "západním vozem" - Fiat Seicento r.v.2003 tak musím připustit že u toho seicenta jsou stěrače "potichu" i s prakticky suchým sklem. U Lady musím vycákat půlku vody v nádržce aby byly "trochu" zticha. Trochu mě s-štve to, že když dám ostřikovač tak stírá jánevím kolikrát a nakonec už pěkně nasucho vrže. Když přileju vodu, tak o to dýl
... ale reklamovat to jsem, pravda, ještě neměl sílu
... ale reklamovat to jsem, pravda, ještě neměl sílu
VAZ nemá kaz (2107 1990-2005, 21113 (2005-2017, 2019 RIP),GFL (Červená Vesta Lux) r. 2017 na prodej někdy kolem roku 2030, Tátova Priora r.v. 2009 od 2021)
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
YOUTUBE kanál #ladavestacz - dejte odběr
Vokativ (5.pad, oslovujeme volame) je Georgie (2. deklinace, vzor populus, ze )
Ahoj Tavri, já tam mám oba zadní díly ze Samary. U toho zadního jsou jinak úchyty, ale jinak OK. A u toho středního dílu za katem se musel kousek navařit, protože byl o něco kratší.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Zdravím všetkých, moja Lada 111 nemá ťah! Pri akcelerácii z 0 na 130 som nedokázal predbehnúť BMW Z 3 2,5l. To bola moja prvá porážka, ktorú som zažil pri tom keď som zasa dostal chuť zapretekať si. Na Z 3 pri 60-siatke zapískalo koleso o asfalt. Asi to bolo len na pozdrav slabšiemu Žiguli, ktoré ale statočne bojovalo aj keď padlo.
Při zatáčení doleva mi jde zadek do smyku výrazně dřív než při zatáčení doprava, čím by to mohlo být?
Mám podezření na jeden z tlumičů. Měnili mi je na Mělníku na podzim, takže se domnívám, že jeden se trochu nepovedl.....
Mám podezření na jeden z tlumičů. Měnili mi je na Mělníku na podzim, takže se domnívám, že jeden se trochu nepovedl.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Nevím jak u Lady, ale u Tavrie jsem měnil jeden totálně vyteklý tlumič (jenom jeden, defektní za dobrý použitý) Měly se tam na něm seřizovat odklony kola, tak jsem jednoduše na té přírubě ostrým šroubovákem vyryl rýhu a podle ní pak usadil i nový tlumič. V garážových podmínkách to ani jinak nešlo. Řekl bych, že se to povedlo, auto nikam netáhlo a chovalo se dobře. O pár měsíců později šlo stejně z baráku.Skalouš píše:Při zatáčení doleva mi jde zadek do smyku výrazně dřív než při zatáčení doprava, čím by to mohlo být?
Mám podezření na jeden z tlumičů. Měnili mi je na Mělníku na podzim, takže se domnívám, že jeden se trochu nepovedl.....
Takže se bojím cokoliv měnit na Ladě, která lítá mnohem rychleji, aby neodborné seřízení od oka nemělo vliv na bezpečnost jízdy. Tlumiče se mi na 68500 zdají stále dobré a gumy taky nejsou odskákané.
Už měním jen to, co je nezbytně nutné, investice minimalizuji jen na základní údržbu a pak na poruchy, které zaplať pánbůh nejsou časté.
Možná namítnete, že jsem břídil, ale dokud ten tlumič nevyteče a nebude mlaskat a auto se po rozhoupání přiměřeně sklidní, tak tam nový nepůjdou.
Některé radosti, stejně jako starosti, rád přenechám třetímu majiteli...
A i o tom to je, proč nekupovat auta starší 2-3 let...
Dodge Avenger 2.0 VVT
predni tlumice byly mokre od oleje uz ve 45000km a v 70000km mely fakt dost (NULOVA UCINNOST) zadni vydrzely o 10 000km vice. myslim ze pravy cas na jejich vymenu byl cca 55000km ono to porad nejak tlumi a pak najednou když to vsecko vytece tak to dela na predni naprave desnej bordel.
Zadni tlumice se ozyvaly tim ze vrzaly:-)
Zadni tlumice se ozyvaly tim ze vrzaly:-)
To je přesně ono a já pořád co tam začalo vrzat. To je teda pěkně slabý, když tlumiče nevydrží alespoň 100 tis. kmJiri píše:...Zadni tlumice se ozyvaly tim ze vrzaly:-)
Včera jsem vezl pár pytlů s pískem, objem maximálně jako pět 20l kanystrů a auto bylo zatížené, jako kdybych ten kufr byl plný. A to tam jsou ty kostky...
Dodge Avenger 2.0 VVT
davam jim tak 5000km:-))
jinak zvlastni zjisteni tlumice na desitkovou radu dela vic firem kayaba, sachs, gabriel, monroe... krome sachsu jsou vsechny levnejsi nez original rusky:-)
neni to to nejhorsi najet na tlumicich 70000km ale taky zadna slava...
btw ja jsem chtel kdysi kayaby ale nesly v rozumnem case sehant (odhadovana cena byla 1200/kus) tak jsou tam monroe za podobne penize.
ted jsem se podival jak drahe budou kayaby az si o ne rekne laguna - 1500/kus
jinak zvlastni zjisteni tlumice na desitkovou radu dela vic firem kayaba, sachs, gabriel, monroe... krome sachsu jsou vsechny levnejsi nez original rusky:-)
neni to to nejhorsi najet na tlumicich 70000km ale taky zadna slava...
btw ja jsem chtel kdysi kayaby ale nesly v rozumnem case sehant (odhadovana cena byla 1200/kus) tak jsou tam monroe za podobne penize.
ted jsem se podival jak drahe budou kayaby az si o ne rekne laguna - 1500/kus
Zdravím všetkých, ešte sa vrátim k tým stieračom. U mňa ich skoro nepočujem a gumičky prestali vŕzgať potom čo som ich kúpil za 80 sk pár v Lídli. Vŕzga mi však zadný stierač, potom čo som kúpil nové ramienko a stratil som to puzdro kde je prepojené ramienko so samotným stieračom a nahradil som ho len tak balastom. Tečie mi zadný tlmič a odtiaľ počujem aj to slabé vrzganie. Zatiaľ to neriešim. Keď auto, tak poriadne, Žiguli a nie Trabant. Len dobré počasie na dovolenke vám praje značka Lada. Spoľahlivosť vášho auta vám už priať nemusí, pretože ju máte. Až na smutné výnimky a tie ako vždy musia potvrdiť pravidlo. Pozdrav z východného Slovenska, kde žije viac náročných ľudí ako by sa dalo čakať a nejaké Žiguli je pod ich úroveň a tak si budú radšej uťahovať opasky, len aby mohli aspoň navonok ohurovať svoje okolie. A tak to končí nákupom kadejakých Trabantov a to sa už opakujem.