Poruchy

Moderátor: Moderátoři

Zamčeno
aapetr
Příspěvky: 31
Registrován: úte čer 01, 2004 16:08
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aapetr »

Mě u vadného čidla detonací svítila kontrolka motoru .
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Pánové, vy mě strašíte, když čtu vaše poruchy, děsím se, co všechno mě může potkat. Naštěstí mě zatím otravují jen ptákoviny. Jedinými vážnými závadami v historii vozidla bylo to nedávno ulomené ovládání spojky, zkroucené originální kotouče, vodní pumpa po výměně kapaliny Тосол za český Fridex G48, dřívější táhnutí doprava a u předchozího majitele odešla zapalovací cívka. Jinak nic, zatím. Stav tachometru 62500 km 8)
Vaclav

Příspěvek od Vaclav »

tavri píše:Pánové, vy mě strašíte, když čtu vaše poruchy, děsím se, co všechno mě může potkat. Naštěstí mě zatím otravují jen ptákoviny..... 8)



Tavri,co dělalo to táhnutí do prava?Mě to tak dělá,když je to naložený a musim za to víc brát.Když to potom zavřu tak se to srovná.Nenašel jsem nic volnýho.Bylo to na tom stroji,jak v STK zkouší volný čepy.Nevim co to dělá.Vašek
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Zvláštní je ta vazba na naložení. Mě to táhlo k jedné straně, když jsem měl jedno kolo o něco víc sjetý, než druhý (rezerva). Ovšem bez vazby na naložení. Po výměně gum OK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Tavri: bud rad ze zapalovaci civku platil nekdo jinej:-))no kdyz si vezmu ze pri tom vetsinou jeste klekne katalyzator.... tak to dela alespon 20litru ceskych... kotouce mam jeste orig:-)))) no a vodni pumpa to je taky radost... ja rikam ze do prvni poradny poruchy mimo zaruku je lada levny auto:-))) pak to zacne lezt do penez...
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

zapalovaci civku s katem tu mela v haji Martina ze... pokud si vzpominam tak kvuli tomu nedojela na dovolenou
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Martina tu už dlouho nebyla. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jan Vašák
Příspěvky: 46
Registrován: ned čer 13, 2004 22:53
Bydliště: Sudoměřice

ventilátor chladiče

Příspěvek od Jan Vašák »

Zdravím všechny. Mám 1. vážnější závadu:88 000 km, nespíná se větrák chladiče. Nevíte co by to mohlo být? Vadný motorek nepředpokládám a čidlo jsem neobjevil, protože k chladiči jsem se nějak nemohl dostat. Jestli je to relé nevíte které a kde je čidlo teploty? Jiné závady nemám akorát rez nad čelním sklem, ale to by mělo jít na garanci. Dík
Jan Vašák
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Skalouš: Špatná geometrie. Odstraněno v servisu v České Skalici. Na pravém kole, jak je taková ta vzpěra dopředu, se přidala jedna podložka. Originál tam jsou 3, teď je tam je o jednu navíc.
Jiri: jakou má souvislost zap. cívka s katem? Nechápu... :roll:
Fungl nová vodní pumpa za 700 (měli ještě staré díly a staré ceny, např. ta vrtulka nebyla plastová jako u 211x ale byl to kovový odlitek, ze Samary) + hodinka práce 245 kč bez DPH, takže celkem to stálo litr :wink:
martina
Příspěvky: 86
Registrován: stř čer 02, 2004 12:28
Bydliště: praha

Příspěvek od martina »

no, já tu občas čtu, ale nějak nemám moc potřebu se vyjadřovat :wink:
zapalovací cívka, resp. zapalovací modul celkem nic přímo společného s katem nemá, ale jaksi když nezapálí, tak ti benzín nehoří a pak ti následně shoří katalyzátor :cry: ale pokud samozřejmě s autem nejedeš, tak to katu nic neprovede.
jinak modul s katem je celkem asi kolem 24 táců (9+15), jestli si dobře pamatuju ty prodejní ceny.
m.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

JAN VASAK:S tim spinanim Te nepotesim lada ma 2 cidla- jedno ktere slouzi pro indikaci teplomerem na palubce a druhe ktere dava informaci ridici jednotce. Ta krome jineho take ovlada rele vetraku. Pokud odpojis cidlo ktere meri tu teplotu pro ridici jednotku , je to poruchovy stav a automaticky se ma zapnout vetrak (Rj nezna teplotu a tak preventiven chadi) pokud ne zkus pojistku vetraku (me se motorek vetraku vibracema rozebral a spadl mu do vinuti sroub......., shorela pojistka atd..) zkontrolovat draty atd kam az vede elektrika..
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

cidlo pro teplomer je nekde u vodni pumpy a jde z nej jeden vodic cidlo pro RJ je u termostatu a jdou z nej 2 vodice (predpokladam ze u 16v motoru je to podobne. Zkus jestli jde motorkem tocit a zkus odpojit to cidlo pak by melo sepnout rele. preju hodne zdaru a hlavne to neusmaz:-))
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Jiri píše:BTW Tavri a co hodiny.. asi pred rokem mi dotikaly na veky:-)))
Tak jsi to přivolal, autíčko teď jednu noc spalo venku a ráno, když jsem k němu přišel, bylo celý mokrý od rosy a na hodinách jsem měl půl třetí. V tu dobu se asi zastavily... Stačí zabrat za kliku a jdou :-)
Kašlu na ně, seřídil jsem čas a je to...
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tavri takhle to taky zacinalo..sem tam prestaly a vibrace behem jizdy stacily k tomu ze se na nejakou dobu rozbehly..ale neboj je to docasny po pul roce z nich budou mrtvolky:-))) pohnou se jen pri jizde na dlazbe a pri bouchnuti dverma:-)))
NO minuly tyden mi na parkovisti nekdo nacal dvere a blatnik.. sem nasranej, neco s tim budu muset udelat
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

nejak se brutalne zvedla spotreba na LPG (pres 14l/100km) a tak jsem nejdrive zajel k LPG montaznikum (nechal jsem dat nove svicky seridit a taky udelat revizi pro klid duse a razitko v papirech) Nakonenec serieni nepomohlo, nasledovala reklamace...zkurvili co mohli (vyhodili z auta tlumic sani prohlasili ze auto se vari voda (a taky ji vyvarili co slo) a udajne seridili volnobeh. opravdu s tim museli hybat protoze je vpznat ze do imbusu nekdo strkal neco co tam nepatri. Furt to zere jak nezavreny, zkusim jet na benzín a v utery jdu na diagnostiku do Melnika. Drzte mi palce.... bude to potreba! Zatim bych Neptun Harfa asi preventivne srovnal se zemi. Prohlasili ze narovnali sani a kdyz jsem se ptal co to znamena tak nedokalzali odpovedet. Maji jedinou kliku ze kdyz jsem tam dojel dnes rano tak prohledali kontejner s odpadem az nasli tu trubku k sani....
Zamčeno

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“