Poruchy
Moderátor: Moderátoři
Pánové, vy mě strašíte, když čtu vaše poruchy, děsím se, co všechno mě může potkat. Naštěstí mě zatím otravují jen ptákoviny. Jedinými vážnými závadami v historii vozidla bylo to nedávno ulomené ovládání spojky, zkroucené originální kotouče, vodní pumpa po výměně kapaliny Тосол za český Fridex G48, dřívější táhnutí doprava a u předchozího majitele odešla zapalovací cívka. Jinak nic, zatím. Stav tachometru 62500 km
tavri píše:Pánové, vy mě strašíte, když čtu vaše poruchy, děsím se, co všechno mě může potkat. Naštěstí mě zatím otravují jen ptákoviny.....
Tavri,co dělalo to táhnutí do prava?Mě to tak dělá,když je to naložený a musim za to víc brát.Když to potom zavřu tak se to srovná.Nenašel jsem nic volnýho.Bylo to na tom stroji,jak v STK zkouší volný čepy.Nevim co to dělá.Vašek
Zvláštní je ta vazba na naložení. Mě to táhlo k jedné straně, když jsem měl jedno kolo o něco víc sjetý, než druhý (rezerva). Ovšem bez vazby na naložení. Po výměně gum OK.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Tavri: bud rad ze zapalovaci civku platil nekdo jinej:-))no kdyz si vezmu ze pri tom vetsinou jeste klekne katalyzator.... tak to dela alespon 20litru ceskych... kotouce mam jeste orig:-)))) no a vodni pumpa to je taky radost... ja rikam ze do prvni poradny poruchy mimo zaruku je lada levny auto:-))) pak to zacne lezt do penez...
ventilátor chladiče
Zdravím všechny. Mám 1. vážnější závadu:88 000 km, nespíná se větrák chladiče. Nevíte co by to mohlo být? Vadný motorek nepředpokládám a čidlo jsem neobjevil, protože k chladiči jsem se nějak nemohl dostat. Jestli je to relé nevíte které a kde je čidlo teploty? Jiné závady nemám akorát rez nad čelním sklem, ale to by mělo jít na garanci. Dík
Jan Vašák
Skalouš: Špatná geometrie. Odstraněno v servisu v České Skalici. Na pravém kole, jak je taková ta vzpěra dopředu, se přidala jedna podložka. Originál tam jsou 3, teď je tam je o jednu navíc.
Jiri: jakou má souvislost zap. cívka s katem? Nechápu...
Fungl nová vodní pumpa za 700 (měli ještě staré díly a staré ceny, např. ta vrtulka nebyla plastová jako u 211x ale byl to kovový odlitek, ze Samary) + hodinka práce 245 kč bez DPH, takže celkem to stálo litr
Jiri: jakou má souvislost zap. cívka s katem? Nechápu...
Fungl nová vodní pumpa za 700 (měli ještě staré díly a staré ceny, např. ta vrtulka nebyla plastová jako u 211x ale byl to kovový odlitek, ze Samary) + hodinka práce 245 kč bez DPH, takže celkem to stálo litr
no, já tu občas čtu, ale nějak nemám moc potřebu se vyjadřovat
zapalovací cívka, resp. zapalovací modul celkem nic přímo společného s katem nemá, ale jaksi když nezapálí, tak ti benzín nehoří a pak ti následně shoří katalyzátor ale pokud samozřejmě s autem nejedeš, tak to katu nic neprovede.
jinak modul s katem je celkem asi kolem 24 táců (9+15), jestli si dobře pamatuju ty prodejní ceny.
m.
zapalovací cívka, resp. zapalovací modul celkem nic přímo společného s katem nemá, ale jaksi když nezapálí, tak ti benzín nehoří a pak ti následně shoří katalyzátor ale pokud samozřejmě s autem nejedeš, tak to katu nic neprovede.
jinak modul s katem je celkem asi kolem 24 táců (9+15), jestli si dobře pamatuju ty prodejní ceny.
m.
JAN VASAK:S tim spinanim Te nepotesim lada ma 2 cidla- jedno ktere slouzi pro indikaci teplomerem na palubce a druhe ktere dava informaci ridici jednotce. Ta krome jineho take ovlada rele vetraku. Pokud odpojis cidlo ktere meri tu teplotu pro ridici jednotku , je to poruchovy stav a automaticky se ma zapnout vetrak (Rj nezna teplotu a tak preventiven chadi) pokud ne zkus pojistku vetraku (me se motorek vetraku vibracema rozebral a spadl mu do vinuti sroub......., shorela pojistka atd..) zkontrolovat draty atd kam az vede elektrika..
Tak jsi to přivolal, autíčko teď jednu noc spalo venku a ráno, když jsem k němu přišel, bylo celý mokrý od rosy a na hodinách jsem měl půl třetí. V tu dobu se asi zastavily... Stačí zabrat za kliku a jdouJiri píše:BTW Tavri a co hodiny.. asi pred rokem mi dotikaly na veky:-)))
Kašlu na ně, seřídil jsem čas a je to...
tavri takhle to taky zacinalo..sem tam prestaly a vibrace behem jizdy stacily k tomu ze se na nejakou dobu rozbehly..ale neboj je to docasny po pul roce z nich budou mrtvolky:-))) pohnou se jen pri jizde na dlazbe a pri bouchnuti dverma:-)))
NO minuly tyden mi na parkovisti nekdo nacal dvere a blatnik.. sem nasranej, neco s tim budu muset udelat
NO minuly tyden mi na parkovisti nekdo nacal dvere a blatnik.. sem nasranej, neco s tim budu muset udelat
nejak se brutalne zvedla spotreba na LPG (pres 14l/100km) a tak jsem nejdrive zajel k LPG montaznikum (nechal jsem dat nove svicky seridit a taky udelat revizi pro klid duse a razitko v papirech) Nakonenec serieni nepomohlo, nasledovala reklamace...zkurvili co mohli (vyhodili z auta tlumic sani prohlasili ze auto se vari voda (a taky ji vyvarili co slo) a udajne seridili volnobeh. opravdu s tim museli hybat protoze je vpznat ze do imbusu nekdo strkal neco co tam nepatri. Furt to zere jak nezavreny, zkusim jet na benzín a v utery jdu na diagnostiku do Melnika. Drzte mi palce.... bude to potreba! Zatim bych Neptun Harfa asi preventivne srovnal se zemi. Prohlasili ze narovnali sani a kdyz jsem se ptal co to znamena tak nedokalzali odpovedet. Maji jedinou kliku ze kdyz jsem tam dojel dnes rano tak prohledali kontejner s odpadem az nasli tu trubku k sani....