Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Moderátor: Moderátoři
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
fakt super, cucim na to a neverim. trochu trapne se zeptam, ty fotky jsou asi pocitacove upravene? jakoze ty barvy jsou neskutecne, spis mne to prijde jak reklamni fotky na Pittinger, na Skodu a nevim na co jeste
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Vďaka
Len pár fotiek sú zložené trojexpozície tzv. HDR. Väčšina z toho je tak, ako to vyliezlo z karty. Snažím sa mať foťák nastavený tak, aby som s tým potom nemal vela roboty. A samozrejme to nie je fotené telefónom, alebo kompaktom
Len pár fotiek sú zložené trojexpozície tzv. HDR. Väčšina z toho je tak, ako to vyliezlo z karty. Snažím sa mať foťák nastavený tak, aby som s tým potom nemal vela roboty. A samozrejme to nie je fotené telefónom, alebo kompaktom
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Nebudem zbytočne zakladať novú tému, týka sa to môjho auta, tak to napíšem sem.
Začal som mať na mojej Rapidke problémy so štartovaním. Proste za studena našartuje normálne, po pár sekundách zdochne a keď chcem znova našartovať, tak ledva točí štartér, ako keby bola vybitá baterka. Po pár hodinách našartuje normálne. Baterka vybitá nie je. Vymenil som spínačku, štartér, baterku, indukčku a robí to stále. Ale je to len náhodná závada, urobí to tak raz za dvadsať štartovaní. Viem, že od počítača sa ťažko radí, ale na čo by som sa mal zamerať? Ja si myslím, že by to mohlo byť ukostrenie motora, alebo nejaký prechodový odpor v napájaní štartéra. Je môj predpoklad správny, alebo čo by som ešte mal skontrolovať?
Začal som mať na mojej Rapidke problémy so štartovaním. Proste za studena našartuje normálne, po pár sekundách zdochne a keď chcem znova našartovať, tak ledva točí štartér, ako keby bola vybitá baterka. Po pár hodinách našartuje normálne. Baterka vybitá nie je. Vymenil som spínačku, štartér, baterku, indukčku a robí to stále. Ale je to len náhodná závada, urobí to tak raz za dvadsať štartovaní. Viem, že od počítača sa ťažko radí, ale na čo by som sa mal zamerať? Ja si myslím, že by to mohlo byť ukostrenie motora, alebo nejaký prechodový odpor v napájaní štartéra. Je môj predpoklad správny, alebo čo by som ešte mal skontrolovať?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Kamarád měl podobnou situaci a byla to špatná kostra, tehdy konkrétně od baterky na kastli. Tak bych asi šel touto cestou.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Dobre, dnes teda obrúsim všetky spoje od baterky po karosériu a motor, tak isto aj na plusovom kábli po štartér. Čím mám tie obrúsené plochy ošetriť proti korózii, aby zároveň ostali vodivé? Medená vazelí a bude ok?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Zkontroluj veškeré propojení a hlavně to vyčisti pořádně až na kov, vizuálně to může být dobré, ale vést to nemusí. Baterka-starter, ten drát může mít špatnej kontakt na startéru, nebo i na baterce, pak od baterky ke karoserii a od karoserie k motoru. A taky to klidně můžou dělat uhlíky ve startéru, jestli jsi použil nějakej starší, nemusí být taky úplně v kondici... A nebo je to součet všech těhlech faktorů, které by samy osobě nemusely být úplně problém, ale když se to sečte, tak to zazlobí.
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Existuje vazelína na kontakty. Měděná by mohla být fajn, ale nedával bych nějaké šílené vrstvy.
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Nemám iné auto, tak sa mi nechce ísť pešo kupovať nejaké špeciálne mazivá. Rád by som použil niečo z toho, čo mám doma. Mám k dispozícii lítiovú, grafitovú a medenú vazelinu, nejaké oleje a storočný kontox Čo z toho bude najlepšie?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Vazelína na kontakty se dává navrch, na dokonalý spoj, jenom jako ochrana
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Pokud nemá vazelinu na kontakty - ta by byla nejlepší ! - tak asi tu měděnou a jak píše Jelen, nedávat moc. To bych to spíš dotáhnul kov na kov a opatlal to až potom. - No to napsal obdobně Jimmi
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Jojo, opatlej to až po dotažení, aby se tam nedostávala vlhkost.
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Na všechny silové kontakty dáváme měděnou vazelínu a to i mezi ně. Nevidím jediný důvod, proč by se jí tam nemělo dát více. Při dotahování se stejně všechna vytlačí a zůstane tam jen drobná vrstva, především v místech, kde to správně nesedí plocha na plochu.
Krom výše popsaného (očista všech míst na kabelech), může být problém i v samotném kabelu. Letovaná očka nedrží, jsou zoxidovaná ... přechodové odpory, apod.
Krom výše popsaného (očista všech míst na kabelech), může být problém i v samotném kabelu. Letovaná očka nedrží, jsou zoxidovaná ... přechodové odpory, apod.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Nezabudni na kontrolu uzemnenia motora. Na S1203 som mal podobne problemy az som si raz vsimol zhorenu buzirku na syticovom bowdene - motor bol ukostreny uz iba cez ten bowden a pri dlhsom startovani sa tak zohrial az sa buzirka roztekala....
Roman
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Měděnou bych tam nedával, ta má primárně jiné určení.
A u všech vazelín určených přímo na kontakty píšou v návodu přesně to, co jsem psal výše.
Jestli ovšem existuje vazelína na kontakty, která se správně má dávat "mezi", tak prosím o její typ
A u všech vazelín určených přímo na kontakty píšou v návodu přesně to, co jsem psal výše.
Jestli ovšem existuje vazelína na kontakty, která se správně má dávat "mezi", tak prosím o její typ
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Flamova Rapiduška - Škoda 136 RLS
Vďaka za rady, tak to teda asi len obrúsim a po dotiahnutí to prestriekam medenou vazelínou. Doma som objavil aj nové kostriace káble, tak ich asi rovno vymením.
Edit:
Takže práve som sa vrátil od auta. Dúfam, že som problém odstránil. Ukostrenie motora bolo v hroznom stave. Všetko zaoxidované. A z baterky išiel kábel z mínus pólu iba na motor. Karoséria nebola ukostrená vôbec!! Takže som nahodil nové káble aj na motor aj na karosériu, všetky spoje od svoriek baterky až po motor a štartér som vybrúsil na kov a po dotiahnutí spojov prestriekal medenou vazelínou v spreji. Štartér sa teraz točí omnoho rýchlejšie, ako pred tým za normálnych okolností. Dúfam, že už to bude spoľahlivé Klop, klop
Edit:
Takže práve som sa vrátil od auta. Dúfam, že som problém odstránil. Ukostrenie motora bolo v hroznom stave. Všetko zaoxidované. A z baterky išiel kábel z mínus pólu iba na motor. Karoséria nebola ukostrená vôbec!! Takže som nahodil nové káble aj na motor aj na karosériu, všetky spoje od svoriek baterky až po motor a štartér som vybrúsil na kov a po dotiahnutí spojov prestriekal medenou vazelínou v spreji. Štartér sa teraz točí omnoho rýchlejšie, ako pred tým za normálnych okolností. Dúfam, že už to bude spoľahlivé Klop, klop
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/