Projekt Lada 2000

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

Aspoň si už netrhnu taků ostudu jak minule na sprintech. :D (ale za to mohla pumpa, kdo mohl tušit, že to od 5500ot/min nebude dávat benzín :lol: ) Dal bych si pak s tebou Atexi v budoucnu závod,ale to by nebylo fér :)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Aspoň si už netrhnu taků ostudu jak minule na sprintech. :D (ale za to mohla pumpa, kdo mohl tušit, že to od 5500ot/min nebude dávat benzín :lol: ) Dal bych si pak s tebou Atexi v budoucnu závod,ale to by nebylo fér :)
tuhle vyzvu prijmam ;-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Koukám, že čerti nikdy nespěj... :?
VAZ 1800kk na prvočinitele
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

ja taky skusim ale este nemam motorik :cry:
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Maniac píše: ...navíc nevím proč,ale motor má s karburátorama hezčí zvuk... ...i když nevím proč...
Podle mě jiná konstrukce a tvar sání. I když vstřikovacího žigula jsem na vlastní oko nikdy neviděl, soudím podle svojí corolly.
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

Atex píše:tuhle vyzvu prijmam
čmelák píše:ja taky skusim ale este nemam motorik
Ještě sem neřek že budu :D
Jimmi píše:I když vstřikovacího žigula jsem na vlastní oko nikdy neviděl, soudím podle svojí corolly.
Myslel sem u toho dvoulitru,ale asi máš pravdu, u karbecu slyšíš jak to auto dýchá přes dify. :wink:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Moc se nekasejte! Takový HáTéPéčko syči taky dost dobře. Tak bacha!
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Hm, jenže HáTéPéčko syčí jak klubko hadů, ale nejede. Píchlá duše taky syčí :-P :mrgreen:
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

Pája píše:Takový HáTéPéčko syči taky dost dobře.
Ale neumí se pořádně nadechnout. :P Jen mě zajímá jak to seřídím dva dvojity karbeci. :?: Pokud stím má někdo zkušenost. honem sem s ní:)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Stačí ti na to akorát ucho, brzda, synchrometr, lambda, analyzátor a hromada trysek a vzdušníků. :lol: Některý věci je lepší nevědět...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

Tak to si mi udělal radost :lol: . Se s toho po....
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Problematiku seřízení dvou karburátorů budou určitě velmi dobře znát třeba majitelé Octávií Touring Sport, anebo Felicií Super. Nejlepší je na to použít synchrotest. Zkus se tedy podívat na nějaké jejich veteránské fórum, neboť princip bude stejný. :wink:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Majitelé turing sportů na to budou koukat jako tele na nový vrata. Všechno de, když se chce. Karbce rozebereš, zkontroluješ jestli jsou osazený a nastavený stejně. Mrskneš je na příruby, sesynchronizuješ proti světlu kapky a pověsíš karbce na motor. Podle ucha nastavíš volnoběh, jde to dobře, jen musíš mít aspoň trochu odpovídající volnoběžný trysky, dobrý ucho a trpělivost. Trvá to trošku dýl, ladíš přece jen čtyři volnoběhy a ne jeden. No pak si navrtáš lambdu do laufu se kterou změříš jak ti to míchá směs za jízdy a podle toho ladíš osazení trysek a vzdušníků. No a nakonec to vezmeš na výkonovou brzdu, kde to už jenom doladíš, aby to mělo hezkej projev. Už se na to patlání móc těšim... :lol:

Čmeláku!, kde sou ty karbce?!
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

hmmm, díky za radu hned aspon vím jak na to. uvidíme jak top pojede, ale ještě mě čeká vyřešit finance a seskládat to.
:wink:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

v szegede
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“