Projekt Lada 2000
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
tuhle vyzvu prijmamAspoň si už netrhnu taků ostudu jak minule na sprintech. (ale za to mohla pumpa, kdo mohl tušit, že to od 5500ot/min nebude dávat benzín ) Dal bych si pak s tebou Atexi v budoucnu závod,ale to by nebylo fér
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Podle mě jiná konstrukce a tvar sání. I když vstřikovacího žigula jsem na vlastní oko nikdy neviděl, soudím podle svojí corolly.Maniac píše: ...navíc nevím proč,ale motor má s karburátorama hezčí zvuk... ...i když nevím proč...
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Majitelé turing sportů na to budou koukat jako tele na nový vrata. Všechno de, když se chce. Karbce rozebereš, zkontroluješ jestli jsou osazený a nastavený stejně. Mrskneš je na příruby, sesynchronizuješ proti světlu kapky a pověsíš karbce na motor. Podle ucha nastavíš volnoběh, jde to dobře, jen musíš mít aspoň trochu odpovídající volnoběžný trysky, dobrý ucho a trpělivost. Trvá to trošku dýl, ladíš přece jen čtyři volnoběhy a ne jeden. No pak si navrtáš lambdu do laufu se kterou změříš jak ti to míchá směs za jízdy a podle toho ladíš osazení trysek a vzdušníků. No a nakonec to vezmeš na výkonovou brzdu, kde to už jenom doladíš, aby to mělo hezkej projev. Už se na to patlání móc těšim...
Čmeláku!, kde sou ty karbce?!
Čmeláku!, kde sou ty karbce?!
VAZ 1800kk na prvočinitele