Ze starého nový, aneb repase motoru.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Vašátor píše:vydrží klidně i těch 500 000Km ...

To je docela hard core jako nějakej dieselův motor, jakej musí mít ten motor při 490 000 km výkon, třicet koní nebo pěta dvacet :|
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Stanley__001x píše:
Vašátor píše:vydrží klidně i těch 500 000Km ...

To je docela hard core jako nějakej dieselův motor, jakej musí mít ten motor při 490 000 km výkon, třicet koní nebo pěta dvacet :|
asi by si sa mal najprv takym Zigulom previezt, nez zacnes maturovat :P

Kludne moze byt v lepsom stave nez taky co ma 100tkm, zalezi na pristupe majitela.

PS:Salwe, mal by si ho previezt Šedivákom :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9457
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Majo píše: Kludne moze byt v lepsom stave nez taky co ma 100tkm, zalezi na pristupe majitela.
Přesně!

Známej měl žigo, který mělo 1 000 000Km s pouze jednou GO motoru a karoserie. A když se mi chlubil, že zdolal milion Km, šlapalo jak švýcary!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12137
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Stanley__001x píše:
Vašátor píše:vydrží klidně i těch 500 000Km ...

To je docela hard core jako nějakej dieselův motor, jakej musí mít ten motor při 490 000 km výkon, třicet koní nebo pěta dvacet :|
Třebas na tom někerý lidi pracujou za střízliva a netočí to tak, až praskají vahadla....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Laďuša píše:Třebas na tom někerý lidi pracujou za střízliva a netočí to tak, až praskají vahadla....
:oops: Ne ne ono jenom, ulítlo, zato nemůžu. Ale zpátky k půl mega kiláků - netvrdím že kastle, převodovka, blok motoru nevydrží. Jen si myslím že bez výbrusu, výměny ložisek a další repase je po 350tkm ten motor hotovej a je rád když se točí...
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Máte pravdu v tom že výdrž motoru je určena podle toho kdo v tom a jak jezdí.(Zničit se dá jakkoli kvalitní motor)! A podle mne motory v LADÁCH jsou kvalitní.
Jen pro zajímavost mé slušenosti:VAZ2102r.v1975 koupeno 1984 najeto98 000km Hned po koupi nalit olej CASTROL GTX byl to olej prodávaný v tuzexu(za komoušů)prodejny zahraničního zboží. používaný až do prodeje.PRODÁN r.1996 při prodeji 586 000km pouze provedena výněna JEDNOHO sacího ventilu(370000km)-prasknul. Jinak se na motoru kromě údržby nic nedělalo Od r.1988 jezdil trvale na domádo LPG.
VAZ 21043 Koupen v NSR r1995 počet km? vynulován tach.Trvale jezdí na LPG (nemá ani benzínovou nádrž)! Ke dnešku najeto340 000km bez jediného zásahu do motoru!Od koupě olej plná syntetika 5W40. ještě pred měsícem běžně jezdil dle GPS 170km/h Jeho TOP byla 187,6km/h Motor je ve výborném stavu klidně se příjděte podívat ! Teť ho čeká nevídaná GO KASTLE a 17ctka.
Naposledy upravil(a) Saša dne sob črc 21, 2007 20:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Hmm jasný když se o motor staráš dáváš dobrý olej a nejsi kokot tak vydrží hodně, mno vipadá to že jsem motory v ladě trochu podceňoval.... Moc se jím tímto omlouvám a asi ladě obětuju ovci aby mne nevypekla někde na cestách :lol:
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Tak po delším čase přidám pár slůvek.
Motor má po repasi najeto asi 10tisíc, a co se jeho samotného týče, všechno šlape jak má.
Teprve nedávno mě pustil přes 6tis otáček, ze začátku si lehce nelibým zvukem říkal o slušné zacházení už od cca 4tis.otáček, a tahle hranice se postupně posouvala.

Měl jsem na něm rozdělovač+zapalování z favorita, ale asi před třemi týdny se střihla oska. Týden před tím, než se střihla, jsem zjistil zajímavou věc, a sice, že mi ten favo rozdělovač pálí na každý válec s jiným předstihem. Konkrétně tuším: 1-6°,2-3°,3-8°,4-6°. Takže už jezdíme zase na originál. Tranzistorové zapalko je rozdělané v šuplíku.

Silikonová gufera na prsou, co jsem koupil ve speciálce, jsou výborná, nepustí ani slzu.

Takže klep,klep na dřevo!
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

no dufam ze mne moj motor vydrzi 10tisic po GO :)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4336
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Stanley__001x píše:mno vipadá to že jsem motory v ladě trochu podceňoval....
To jsi podceňoval, protože představme si motor v 2102, který dostává SuperMogul stylem co zmizí to doleju, toť vše. Představme si, že to auto uvezlo až cca 1000kg nákladu, na dálnici se rozjíždí na 150-160km/h dle tachometru a na 3tí rychlostní stupeň zvládne 140km/h. Tam kde Škoda 130L, zachovalá a opečovávaná s najetými 55tKm s řidičem na 4. rychlostní supeň už nezrychluje, tenhle LADA se 4mi lidmi rozjíždí dál (130-140-150). Představme si, že majitel je prostě celkově k autu čuně, prachovky na kloubech už nemá, krytku předního ložiska taky ne, destičky ojíždí do půlky plechu, přilepený přední disk sundavá kladivem, přebytečnou brzdovou kapalinu při výměně krutě ojetých destiček vyžbrndá prstem ven, studený motor, teplý motor je jedno a to samé, prostě jezdí co to dá, nějakou dobu jezdí na zadní nápravě s gumami 165/80R13 a 175/70R13, a když prorazí u řeky olejovou vanu dojede 4 km do servisu i když kontrolka mazání svítí. Na otázku a kolik má najeto se krčí rameny a povídá se něco o statisících, něco mezi 200-300.
A schválně si teepněte na co to auto odešlo?
Předesílám, že jsem střízliv, a jako Škodovkář jsem na tohoto LADU narazil u dnes již tchána, považoval jsem jej tehdy za starej krumpl na dojetí, výměnu brzdových destiček jsem osobně s tchánem prováděl a ještě dnes po deseti letech je to nezapomenutelný zážitek a zrychlování ve 4 lidech jsem byl osobně účasten.
Nebudu napínat, propadla se zadní náprava na dorazy, tchán mlel něco o tyčích, ale když jsem auto viděl, kola byla zapadlá hluboko do blatníků.
Pamětníci vědí a vzpomenou, že jsem tyhle neuvěřitelníé historky už dával k dobru, Ti co je neslyšeli tak pochopí že LADA je stroj, který prostě bez ohledu na to v jakém je stavu FUNGUJE.
Když to po sobě čtu, tak tomu sám těžko věřím, ale je dobré, připomenout si to a nezpomenout, kdo byl předchůdce Modrého LADY.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

xx
Naposledy upravil(a) Kalasnikov dne čtv lis 04, 2010 19:42, celkem upraveno 1 x.
Veverka

Příspěvek od Veverka »

Teepee píše:
Stanley__001x píše:mno vipadá to že jsem motory v ladě trochu podceňoval....
Představme si, že majitel je prostě celkově k autu čuně
No někteří také zatím neví,jak se starat o prachovky apod.Už jenom třeba ten nedostatek peněz.
pokud to auto někdo opravdu miluje(a stará se o něj),tak nevidím problém najet statisíce KM maximálně s drobnými opravami.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“