fouknute tesneni?

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
zeek
Příspěvky: 118
Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
Bydliště: Praha 10 - Strašnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeek »

Kdyby se chladič ucpal tak by nebyl celej vařící....tedy aspoň myslím....
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

zeek píše:Kdyby se chladič ucpal tak by nebyl celej vařící....tedy aspoň myslím....


hmm.. hmm... to je taky pravda.. tak nemusí být plně průchozí.. :roll:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Este je tam taka drobnost, co sa vola vodne cerpadlo, jeho porucha sa sice najcastejsie prejavi tym, ze z neho tecie voda. Ale v skodovke (nekamenujte ma) som zazil cerpadlo, ktere takmer nemalo lopatky.
Roman
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

zeek píše:
Luděk Musil píše:Klíňák pohání vodní čerpadlo, takže když je volnej ......... :( .
Ale když je napnutej v pořádku, tak to opravdu vidím na zaseklej termostat. L.


Ale kdyby byl kouslej termostat tak nebude chladič rozpálenej do ruda po jízdě rychlostí kolem 100...nebo snad jo?
Chápal bych kdyby byl vlažnej...ale on byl vážně moc horkéééj..ruku jsem na něm neudržel ani vteřinku...

Myslis ze rozpoznas 80st od 90st?
Kdyz by bylo foukle tesneni, tak se ti bude zvysovat teplota hlavy, na teplotu vody (potazmo chladice) to zase takovej vliv mit nebude.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4262
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

A co ten rozdíl teplot vstupní a výstupní vody chladiče. Na výstupu musí být znatelně chladnější.
O kolik moc (hystereze) souvisí s rychlostí oběhu vody v systému, čím pomalejší oběh, tím musí být větší rozdíl teplot. Ale obecně, myslím, že když pojede ventilátor na výstupu to musí být o poznání chladnější.
A z jiného soudku, nepřehřívá se motor v důsledku nesprávného seřízení (chudá směs)?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
zeek
Příspěvky: 118
Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
Bydliště: Praha 10 - Strašnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zeek »

Tenhle víken to rozeberu všechno tak uvidím....každopádně je zvláštní že oproti minulé Ladě se tahla ohřeje na provozní teplotu za víc jak půlku cesty( u minulého auta jsem dojel do práce a teplota byla skoro na 90 a teď už sotva v půlce cesty tam je 90 ...topí to vážně hodně rychle...ale dělalo to i když to nevařilo...prostě se o dost rychleji ohřívá)
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6504
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

zeek píše:Tenhle víken to rozeberu všechno tak uvidím....každopádně je zvláštní že oproti minulé Ladě se tahla ohřeje na provozní teplotu za víc jak půlku cesty( u minulého auta jsem dojel do práce a teplota byla skoro na 90 a teď už sotva v půlce cesty tam je 90 ...topí to vážně hodně rychle...ale dělalo to i když to nevařilo...prostě se o dost rychleji ohřívá)

na rychlost ohrati ma vliv i serizeni predstihu. krom jineho.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“