fouknute tesneni?
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Myslis ze rozpoznas 80st od 90st?zeek píše:Ale kdyby byl kouslej termostat tak nebude chladič rozpálenej do ruda po jízdě rychlostí kolem 100...nebo snad jo?Luděk Musil píše:Klíňák pohání vodní čerpadlo, takže když je volnej ......... .
Ale když je napnutej v pořádku, tak to opravdu vidím na zaseklej termostat. L.
Chápal bych kdyby byl vlažnej...ale on byl vážně moc horkéééj..ruku jsem na něm neudržel ani vteřinku...
Kdyz by bylo foukle tesneni, tak se ti bude zvysovat teplota hlavy, na teplotu vody (potazmo chladice) to zase takovej vliv mit nebude.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
- Teepee
- Příspěvky: 4299
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
A co ten rozdíl teplot vstupní a výstupní vody chladiče. Na výstupu musí být znatelně chladnější.
O kolik moc (hystereze) souvisí s rychlostí oběhu vody v systému, čím pomalejší oběh, tím musí být větší rozdíl teplot. Ale obecně, myslím, že když pojede ventilátor na výstupu to musí být o poznání chladnější.
A z jiného soudku, nepřehřívá se motor v důsledku nesprávného seřízení (chudá směs)?
O kolik moc (hystereze) souvisí s rychlostí oběhu vody v systému, čím pomalejší oběh, tím musí být větší rozdíl teplot. Ale obecně, myslím, že když pojede ventilátor na výstupu to musí být o poznání chladnější.
A z jiného soudku, nepřehřívá se motor v důsledku nesprávného seřízení (chudá směs)?
Bílý LADA a okřídlená spol.
- zeek
- Příspěvky: 118
- Registrován: sob zář 18, 2004 14:48
- Bydliště: Praha 10 - Strašnice
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle víken to rozeberu všechno tak uvidím....každopádně je zvláštní že oproti minulé Ladě se tahla ohřeje na provozní teplotu za víc jak půlku cesty( u minulého auta jsem dojel do práce a teplota byla skoro na 90 a teď už sotva v půlce cesty tam je 90 ...topí to vážně hodně rychle...ale dělalo to i když to nevařilo...prostě se o dost rychleji ohřívá)
Lada 2103 rok 2004 - 2006(bouračka). Lada 21061 rok 2006 až 2007 prostě chudinka umřela...budiš jí vrakoviště lehké...
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
současnost..felda v kombiku kvůli psu.
na rychlost ohrati ma vliv i serizeni predstihu. krom jineho.zeek píše:Tenhle víken to rozeberu všechno tak uvidím....každopádně je zvláštní že oproti minulé Ladě se tahla ohřeje na provozní teplotu za víc jak půlku cesty( u minulého auta jsem dojel do práce a teplota byla skoro na 90 a teď už sotva v půlce cesty tam je 90 ...topí to vážně hodně rychle...ale dělalo to i když to nevařilo...prostě se o dost rychleji ohřívá)
VAZ 2104 1.3 1989